תמונה של ניקי הרגע מצאתי
S shiranbs New member 24/1/03 #2 איזה חמוד!!!!!!!!!!! מה חמוד?! חתיך הורס!!!!!!! בא לאכול אותו!!!!! איזה תמונה יפה!!!!!
T ThE BluEyeS New member 24/1/03 #3 איזו תמונה מ--ה--מ--מ--ת--!--!--! וווווואי איזו תמונה יפהההההההה !!!!!!!! איזה כוסון !!!!!! ווווווווווואיייייייייייייי !!!
איזו תמונה מ--ה--מ--מ--ת--!--!--! וווווואי איזו תמונה יפהההההההה !!!!!!!! איזה כוסון !!!!!! ווווווווווואיייייייייייייי !!!
N nickys girl New member 24/1/03 #4 אה....אה...אה...אה....../images/Emo2.gif אני לא יכולה לנשום......שירי,הרגת אותי כרגע.....איזה תמונה מדהימההההההה!!!!איזה בן אדם מדהיםםםםםםם!!!! נ.ב-ניצן אני חולהההה על השיר שבחתימה שלך!!!
אה....אה...אה...אה....../images/Emo2.gif אני לא יכולה לנשום......שירי,הרגת אותי כרגע.....איזה תמונה מדהימההההההה!!!!איזה בן אדם מדהיםםםםםםם!!!! נ.ב-ניצן אני חולהההה על השיר שבחתימה שלך!!!
N nickys girl New member 24/1/03 #6 yay!!!! יווו שמתי לב כרגע שהפלאפון שהוא מדבר בו זה בדיוק כמו שלי!!!! הלוואי שזה היה אותו אחד....
W westlife rules New member 24/1/03 #9 *סליחההההההההההההההההההה* אבל אני חייבת לכתוב את זה!!!! יששששששששששששש לי כזה פלאפון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
*סליחההההההההההההההההההה* אבל אני חייבת לכתוב את זה!!!! יששששששששששששש לי כזה פלאפון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1