תמונה של ניקי

shiranbs

New member
איזה חמוד!!!!!!!!!!!

מה חמוד?! חתיך הורס!!!!!!! בא לאכול אותו!!!!! איזה תמונה יפה!!!!!
 

ThE BluEyeS

New member
איזו תמונה מ--ה--מ--מ--ת--!--!--!

וווווואי איזו תמונה יפהההההההה !!!!!!!! איזה כוסון !!!!!! ווווווווווואיייייייייייייי !!!
 

nickys girl

New member
אה....אה...אה...אה....../images/Emo2.gif

אני לא יכולה לנשום......שירי,הרגת אותי כרגע.....איזה תמונה מדהימההההההה!!!!איזה בן אדם מדהיםםםםםםם!!!!
נ.ב-ניצן אני חולהההה על השיר שבחתימה שלך!!!
 

ThE BluEyeS

New member
גמנייייייייייייייייייי, אבל

איזה שיר ??? של ווסט, או של סאב ?
 

nickys girl

New member
yay!!!!

יווו שמתי לב כרגע שהפלאפון שהוא מדבר בו זה בדיוק כמו שלי!!!! הלוואי שזה היה אותו אחד....
 

westlife rules

New member
*סליחההההההההההההההההההה*

אבל אני חייבת לכתוב את זה!!!! יששששששששששששש לי כזה פלאפון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
 
למעלה