הבעיה היא שאתה מוכן להסתמך גם על פייטלסון
שלא רק קורא בסך הכל לבחון את כדאיות הקו, אלא תמיד דוחף בדלת האחורית את כל הג'אנקיאדה הידועה שלו. לשיטתי אסור לשתף פעולה עם אויבים (כן, בעיניי הוא נמנה עם אויבי פיתוח התחבורה בישראל) גם כשיש אינטרסים משותפים לכאורה; זאת לא פרגמטיות אלא קוצר-ראייה.
הבעיה היא שאתה מוכן להסתמך גם על פייטלסוןאני מנסה להימנע מבחינה של דברים על סמך הכותב
אתה מכיר אותי מספיק זמן כדי לדעת שאני ממש לא מחסידי פייטלסון ושות'. גם בנושא הקו לאילת אני לא מסכים עם כל מה שהוא ושותפיו כתבו. אבל בתור מי שתמך בקו בעבר הלא רחוק, אני מגלה יותר ויותר פגמים ובעיות שגורמות לי לספקנות גוברת לגביו. אם אתה רוצה לקבל את דעתי המלאה, אני מוכן לפרט אותה, אבל זה די ארוך.
שלא רק קורא בסך הכל לבחון את כדאיות הקו, אלא תמיד דוחף בדלת האחורית את כל הג'אנקיאדה הידועה שלו. לשיטתי אסור לשתף פעולה עם אויבים (כן, בעיניי הוא נמנה עם אויבי פיתוח התחבורה בישראל) גם כשיש אינטרסים משותפים לכאורה; זאת לא פרגמטיות אלא קוצר-ראייה.