תלונות על דני

תלונות על דני

רופ הוא אמר לי ( אישית בחדשות מול כל האומה) לכוון את המנגל לכייון דרום מערב כי יש רוח טובה משם ולא אצטרך לנפנף. עכשיו למה אני מתרגזת אתם שואלים בטח כי שנאתי גאוגרפייה אני בערך יודעת איפה ה דרום מערב אבל זה מצריך ממני מחשבה מרובה וכל זה ואין לי שום כוונה לנפנף. ובכלל מה זו השטות הזו להודיע למנפנפים מאיפה נושבת הרוח.. אני תוהה אם מחרתיים הוא יודיע לכל תולות הכביסה באיזה כיוון לשים את החבל ובעוד כמה ימים לכל מי שמנקה את החצר לאיזה כיוון לגרוף את העלים בכלל הוא צריך גם לכוון למעיפי העפיפונים,דמט אני מקלידה ויש רעש של זיקוקים אני מתפלאה בכלל שלעירייה שלנו היה תקציב לזה. איפה הייתי? אה דני רופ בקיצור הוא חמוד , לא? הגששון כבר לא מצחיק אותי אחרי מה שכתבתם עליו פה, הייתם חייבים להשמיץ? אוי כמה צרות יש לי בקיצור יום עצמאות שמח לכל עם ישראל :)
 

בלקר

New member
זיקוקים? בלוד?

מאמי את בטוחה שזה לא מלחמת כנופיות שהצטידו בטילי נ"ט?
 
למעלה