תלונה ששלחתי לאגד.

מצב
הנושא נעול.

stratomaximus

New member
תלונה ששלחתי לאגד.
אנוכי חייל בצה"ל המשרת בצריפין, ונוסע קבוע בקו 144 בבקרים. רציתי להתריע על מצב בלתי נסבל שקורה בנסיעות של הקו היוצאות מחולון בשעה 7:00, ו- 6:40. האוטובוסים האלה מתמלאים כבר בבת-ים, כך שכשהאוטובוס מגיע לתחנתו השניה או השלישית בחולון, אין כבר מקום אפילו לעמוד. או אז הנהגים בוחרים לא להעלות את שאר הנוסעים לאורך המסלול (נוסעים שרובם הם חיילים שתלויים בלעדית בקו הזה, ושעל כל איחור לבסיס יש חשש שייענשו בחומרה), או לחילופין "לדחוס" כמה שיותר נוסעים, לתוך אוטובוס קצר ולא דו-מפרקי, כך שהנסיעה באוטובוס הופכת להיות בלתי נסבלת בייחוד בחלק האחורי של האוטובוס (זהו קו בינעירוני, כך שאנשים נאלצים לנסוע בעמידה צפופה ובמחנק מעל 20 דקות). המצב הזה הוא בלתי נסבל, והעובדה שאגד לא נוקפת אצבע, זהו זלזול בנוסעים. יש פתרונות רבים שניתן לנקוט לפתרון המצב, כמו הכנסת אוטובוסים דו-מפרקיים לנסיעות האלו, מה שיגדיל את קיבולת האוטובוס כמעט פי 2, או לחילופין להגביר את תדירות יציאת האוטובוסים בשעות העמוסות הללו. מקווה שהתלונה הזו תגיע ליעדה, והמצב הבלתי נסבל ישתפר במהרה, לשמחת כולנו. תודה רבה, ובכבוד רב, מקס מ., חולון ********* אם לא תהיה שום תגובה מאגד, השלב הבא זו כנראה פניה למשרד התחבורה.
 

846

Active member
תלונה ששלחתי לאגד.
אנוכי חייל בצה"ל המשרת בצריפין, ונוסע קבוע בקו 144 בבקרים. רציתי להתריע על מצב בלתי נסבל שקורה בנסיעות של הקו היוצאות מחולון בשעה 7:00, ו- 6:40. האוטובוסים האלה מתמלאים כבר בבת-ים, כך שכשהאוטובוס מגיע לתחנתו השניה או השלישית בחולון, אין כבר מקום אפילו לעמוד. או אז הנהגים בוחרים לא להעלות את שאר הנוסעים לאורך המסלול (נוסעים שרובם הם חיילים שתלויים בלעדית בקו הזה, ושעל כל איחור לבסיס יש חשש שייענשו בחומרה), או לחילופין "לדחוס" כמה שיותר נוסעים, לתוך אוטובוס קצר ולא דו-מפרקי, כך שהנסיעה באוטובוס הופכת להיות בלתי נסבלת בייחוד בחלק האחורי של האוטובוס (זהו קו בינעירוני, כך שאנשים נאלצים לנסוע בעמידה צפופה ובמחנק מעל 20 דקות). המצב הזה הוא בלתי נסבל, והעובדה שאגד לא נוקפת אצבע, זהו זלזול בנוסעים. יש פתרונות רבים שניתן לנקוט לפתרון המצב, כמו הכנסת אוטובוסים דו-מפרקיים לנסיעות האלו, מה שיגדיל את קיבולת האוטובוס כמעט פי 2, או לחילופין להגביר את תדירות יציאת האוטובוסים בשעות העמוסות הללו. מקווה שהתלונה הזו תגיע ליעדה, והמצב הבלתי נסבל ישתפר במהרה, לשמחת כולנו. תודה רבה, ובכבוד רב, מקס מ., חולון ********* אם לא תהיה שום תגובה מאגד, השלב הבא זו כנראה פניה למשרד התחבורה.
אגד לא יכול להוציא
אוטובוס דו-מיפרקי כי אין לו.... יש מיפרקי.
 
דוגמאות מוויקיפדיה
מיפרקי דו-מפרקי
במקום להגיד שמונופול אגד לא יכול
(לא מעוניין) תתחילו לעשות דברים! במקום לבכות שחסר לכם , תתחילו להשקיע ולנסות לתת פתרונות במקום לזרוק תלונות של לקוחות לפח! אגד חברה שהיצירתיות שלה מבחינת שירות לקוחות שואפת לאפס. חברה עם תקציבי מיליארדים , עם מאזן חיובי ורווחיות לא יכולה לתגבר מס' קווים בבוקר? ועוד בגלל שאלה חיילים שלא יכניסו מעבר למה שצה"ל משלם מאומה? למה להם באמת.
 

maier33

New member
במקום להגיד שמונופול אגד לא יכול
(לא מעוניין) תתחילו לעשות דברים! במקום לבכות שחסר לכם , תתחילו להשקיע ולנסות לתת פתרונות במקום לזרוק תלונות של לקוחות לפח! אגד חברה שהיצירתיות שלה מבחינת שירות לקוחות שואפת לאפס. חברה עם תקציבי מיליארדים , עם מאזן חיובי ורווחיות לא יכולה לתגבר מס' קווים בבוקר? ועוד בגלל שאלה חיילים שלא יכניסו מעבר למה שצה"ל משלם מאומה? למה להם באמת.
חייל ש ב ו ז היקר כנס לתגובתי...
אתה מדבר שטויות ואתה לא מבין כלום בתחבורה !!! מהיכן אתה שואב את המיעד שיש לאגד תקציבים של מיליארדים? מאזן חיובי????? לא כל בעיה שיש לך מישהוא צריך לפתור אותה. אם אתה חייל ויודע שיש בעיה בקו האוטובוס של השעה 6:40 וגם של 7:00 אז תצא בשעה 6:15 מהבית. לא תאחר ולא תתלונן. אגד אינה קאופרטיב היכולה להיקרא מונופול. וזה הוכח בבית משפט!!! אגד אינה יכולה להיענות לכל דרישת נוסע ונוסע. אגד מנסה בכל האמצעים לעזור ולא תמיד זה מסתדר. אתה יודע שבמקרה בשעה הזאת ישנם כ 500 קוי אוטובוסים רק למפעל בדק??? אתה יודע שיש עוד כמה קוים שאגד אמורה להפעיל בנוסף לקו הנ"ל?? אם אתה יכול לצאת רבע שעה מוקדם יותר אתה לא תקבל תלונה ממפקדיך. ירון מאיר
 

Mister Eli

New member
חייל ש ב ו ז היקר כנס לתגובתי...
אתה מדבר שטויות ואתה לא מבין כלום בתחבורה !!! מהיכן אתה שואב את המיעד שיש לאגד תקציבים של מיליארדים? מאזן חיובי????? לא כל בעיה שיש לך מישהוא צריך לפתור אותה. אם אתה חייל ויודע שיש בעיה בקו האוטובוס של השעה 6:40 וגם של 7:00 אז תצא בשעה 6:15 מהבית. לא תאחר ולא תתלונן. אגד אינה קאופרטיב היכולה להיקרא מונופול. וזה הוכח בבית משפט!!! אגד אינה יכולה להיענות לכל דרישת נוסע ונוסע. אגד מנסה בכל האמצעים לעזור ולא תמיד זה מסתדר. אתה יודע שבמקרה בשעה הזאת ישנם כ 500 קוי אוטובוסים רק למפעל בדק??? אתה יודע שיש עוד כמה קוים שאגד אמורה להפעיל בנוסף לקו הנ"ל?? אם אתה יכול לצאת רבע שעה מוקדם יותר אתה לא תקבל תלונה ממפקדיך. ירון מאיר

בהחלט, גם אני בתור חייל יודע שאם אני צריך להגיע לאנשהו, אני לא מסתמך על האוטובוס של "הדקה ה-90", כי איחור גורר איחור ואז מגיע למצב של תלונות מיותרות. וכשאני צריך להגיע לבסיס בתחבורה ציבורית אז זה נסיעה של קרוב לשעתיים. ועדיין אם אני יודע שנסיעה מדימונה לב"ש זה 30 דק', אני יודע שבשעות הבוקר האוטובוס תמיד מאחר כי יש כמות עצומה של אנשים שמנסים לעלות. אז אני אתפוס את האוטובוס של 6 וחצי אגיע לב"ש ב07:10 ואמתין בסבלנות לקו 60 של 07:30. עוד רבע שעה של שינה לא ישנו את המצב
 

דויד נ

New member
חייל ש ב ו ז היקר כנס לתגובתי...
אתה מדבר שטויות ואתה לא מבין כלום בתחבורה !!! מהיכן אתה שואב את המיעד שיש לאגד תקציבים של מיליארדים? מאזן חיובי????? לא כל בעיה שיש לך מישהוא צריך לפתור אותה. אם אתה חייל ויודע שיש בעיה בקו האוטובוס של השעה 6:40 וגם של 7:00 אז תצא בשעה 6:15 מהבית. לא תאחר ולא תתלונן. אגד אינה קאופרטיב היכולה להיקרא מונופול. וזה הוכח בבית משפט!!! אגד אינה יכולה להיענות לכל דרישת נוסע ונוסע. אגד מנסה בכל האמצעים לעזור ולא תמיד זה מסתדר. אתה יודע שבמקרה בשעה הזאת ישנם כ 500 קוי אוטובוסים רק למפעל בדק??? אתה יודע שיש עוד כמה קוים שאגד אמורה להפעיל בנוסף לקו הנ"ל?? אם אתה יכול לצאת רבע שעה מוקדם יותר אתה לא תקבל תלונה ממפקדיך. ירון מאיר
סינדרום הש"ג אשם !
אולי באמת החייל אמור לצאת מוקדם יותר כדי לא לאחר לבסיס, אך בכל זאת יש להביט על הבעיה הזו מנקודת מבט מערכתית. יש בעיה, והיא לא מטופלת כראוי. לקוחות התחבורה הציבורית לא צריכים לעמוד בנסיעות ארוכות, להצטופף ולהידחק באוטובוסים. במיוחד שמדובר בבעיה שחוזרת על עצמה באופן קבוע. הש"ג לא תמיד אשם, לפחות לא במקרה הזה.
 

maier33

New member
סינדרום הש"ג אשם !
אולי באמת החייל אמור לצאת מוקדם יותר כדי לא לאחר לבסיס, אך בכל זאת יש להביט על הבעיה הזו מנקודת מבט מערכתית. יש בעיה, והיא לא מטופלת כראוי. לקוחות התחבורה הציבורית לא צריכים לעמוד בנסיעות ארוכות, להצטופף ולהידחק באוטובוסים. במיוחד שמדובר בבעיה שחוזרת על עצמה באופן קבוע. הש"ג לא תמיד אשם, לפחות לא במקרה הזה.
היום ישנה הגבלה במספר נוסעים
היום לא ניתן להגיד כי ישנם צפיפות באוטובסים, כיום כל אוטובוס (גם של אגד) בקו בינעירוני אינו מורשה להסיע יותר מ 10 נוסעים בעמידה. אז מה יגידו עכשיו כל אלה שנשארו בתחנה? מה יגידו אלה שנשארו בתחנה בעת יציאת הקו אוטובוס אחרון לקו זה? ירון מאיר
 

stratomaximus

New member
חייל ש ב ו ז היקר כנס לתגובתי...
אתה מדבר שטויות ואתה לא מבין כלום בתחבורה !!! מהיכן אתה שואב את המיעד שיש לאגד תקציבים של מיליארדים? מאזן חיובי????? לא כל בעיה שיש לך מישהוא צריך לפתור אותה. אם אתה חייל ויודע שיש בעיה בקו האוטובוס של השעה 6:40 וגם של 7:00 אז תצא בשעה 6:15 מהבית. לא תאחר ולא תתלונן. אגד אינה קאופרטיב היכולה להיקרא מונופול. וזה הוכח בבית משפט!!! אגד אינה יכולה להיענות לכל דרישת נוסע ונוסע. אגד מנסה בכל האמצעים לעזור ולא תמיד זה מסתדר. אתה יודע שבמקרה בשעה הזאת ישנם כ 500 קוי אוטובוסים רק למפעל בדק??? אתה יודע שיש עוד כמה קוים שאגד אמורה להפעיל בנוסף לקו הנ"ל?? אם אתה יכול לצאת רבע שעה מוקדם יותר אתה לא תקבל תלונה ממפקדיך. ירון מאיר
אני (כותב התלונה) ו "חייל שבוז" לא אותו אחד
אם כבר בתגובתך אליו התייחסת לבעיה שאני העליתי לאגד, אז אסביר לך את המצב המדוייק. קו 144 של אגד מחולון \ בת-ים לאיירפורט סיטי, דרך צריפין, נוסע בבוקר 4 פעמים בלבד. הוא יוצא מתחנתו ההתחלתית בשעות 6:00, 6:40, 7:00, ו- 8:00. במקרה שלי אני צריך להיות בבסיס ב- 8 וחצי, לכן הנסיעה המיטבית בשבילי היא של האוטובוס של שעה 7:00, שמגיע לצריפין ב- 7:55 בערך. לקו הזה קשה לעלות, בדיוק מהסיבה שפירטתי בתלונה. כמו כן, נניח שאני אצא מוקדם יותר, ואנסה לעלות על הקו של 6:40, גם עליו רוב הסיכויים אני לא אצליח לעלות, כי הוא מתמלא בדיוק כמו הקו שאחריו. המסקנה? כדי להגיע לבסיס בזמן יש לי 2 אפשרויות: 1. לעלות על הקו של 6:00, ואז בעצם אני גוזל לעצמי שעת שינה, שלחייל בצה"ל זה לא עניין מה בכך, וגם מגיע יותר משעה מוקדם יותר, שברוב המקרים זה לא נחוץ בכלל. 2. לעשות את הדרך ב- 2 אוטובוסים, דרך צומת חולון. אך גם שם יש אסון בדמות חברת סופרבוס, שקוויה עושים את הדרך מצומת חולון לצריפין, ובוא נגיד - הסיכויים לעלות שם על אוטובוס לא יותר גבוהים מאשר לעלות על קו 144, רק שכך אני אעשה עיקוף מטורף, במקום לנסוע ישירות לבסיס. אז תגיד לי בבקשה, למה אני, שעושה את העבודה שלי בדיוק כמו כל נהג \ פקח \ מנהל באגד, אך מקבל משכורת קטנה פי 20 במקרה הטוב, צריך לסבול בגלל שמישהו אחר לא עושה את העבודה שלו? חיילים הם לא הפקר, וחבל שהרוב לא מבינים זאת, ואומרים לעצמם - "הם גם ככה נוסעים בחינם, אז שיחכו \ ידחסו \ יאחרו" (שאגב, חיילים לא נוסעים ב"חינם", הצבא משלם לאגד וכל חברות התח"צ האחרות ממיטב כספו, כדי לממן את נסיעותינו).
 

amit1270

New member
אני (כותב התלונה) ו "חייל שבוז" לא אותו אחד
אם כבר בתגובתך אליו התייחסת לבעיה שאני העליתי לאגד, אז אסביר לך את המצב המדוייק. קו 144 של אגד מחולון \ בת-ים לאיירפורט סיטי, דרך צריפין, נוסע בבוקר 4 פעמים בלבד. הוא יוצא מתחנתו ההתחלתית בשעות 6:00, 6:40, 7:00, ו- 8:00. במקרה שלי אני צריך להיות בבסיס ב- 8 וחצי, לכן הנסיעה המיטבית בשבילי היא של האוטובוס של שעה 7:00, שמגיע לצריפין ב- 7:55 בערך. לקו הזה קשה לעלות, בדיוק מהסיבה שפירטתי בתלונה. כמו כן, נניח שאני אצא מוקדם יותר, ואנסה לעלות על הקו של 6:40, גם עליו רוב הסיכויים אני לא אצליח לעלות, כי הוא מתמלא בדיוק כמו הקו שאחריו. המסקנה? כדי להגיע לבסיס בזמן יש לי 2 אפשרויות: 1. לעלות על הקו של 6:00, ואז בעצם אני גוזל לעצמי שעת שינה, שלחייל בצה"ל זה לא עניין מה בכך, וגם מגיע יותר משעה מוקדם יותר, שברוב המקרים זה לא נחוץ בכלל. 2. לעשות את הדרך ב- 2 אוטובוסים, דרך צומת חולון. אך גם שם יש אסון בדמות חברת סופרבוס, שקוויה עושים את הדרך מצומת חולון לצריפין, ובוא נגיד - הסיכויים לעלות שם על אוטובוס לא יותר גבוהים מאשר לעלות על קו 144, רק שכך אני אעשה עיקוף מטורף, במקום לנסוע ישירות לבסיס. אז תגיד לי בבקשה, למה אני, שעושה את העבודה שלי בדיוק כמו כל נהג \ פקח \ מנהל באגד, אך מקבל משכורת קטנה פי 20 במקרה הטוב, צריך לסבול בגלל שמישהו אחר לא עושה את העבודה שלו? חיילים הם לא הפקר, וחבל שהרוב לא מבינים זאת, ואומרים לעצמם - "הם גם ככה נוסעים בחינם, אז שיחכו \ ידחסו \ יאחרו" (שאגב, חיילים לא נוסעים ב"חינם", הצבא משלם לאגד וכל חברות התח"צ האחרות ממיטב כספו, כדי לממן את נסיעותינו).
הבעיה היא שהתשלום לאגד הוא גלובלי
אם התשלום שמשרד הבטחון מעביר לאגד היה לפי חייל, אני מניח שהיחס לחיילים היה משתנה.
 

stratomaximus

New member
הבעיה היא שהתשלום לאגד הוא גלובלי
אם התשלום שמשרד הבטחון מעביר לאגד היה לפי חייל, אני מניח שהיחס לחיילים היה משתנה.
יש תכניות לכרטיס נסיעה אחיד לחיילים,
משהו כדוגמת רב- קו, מה שיאפשר לשלם לחברות התח"צ פר נסיעה, כמו ברכבת. התכניות האלו הן בגדר חזון עדיין. היתרון הוא שבאמת אולי יתחילו לספור את החיילים. החיסרון הוא שיש חשש שיתחילו להקציב גם נסיעות באוטובוס, כמו שכבר עושים כיום עם הרכבת. (חייל זכאי ל- 2 נסיעות רכבת ביום).
 

maier33

New member
אני (כותב התלונה) ו "חייל שבוז" לא אותו אחד
אם כבר בתגובתך אליו התייחסת לבעיה שאני העליתי לאגד, אז אסביר לך את המצב המדוייק. קו 144 של אגד מחולון \ בת-ים לאיירפורט סיטי, דרך צריפין, נוסע בבוקר 4 פעמים בלבד. הוא יוצא מתחנתו ההתחלתית בשעות 6:00, 6:40, 7:00, ו- 8:00. במקרה שלי אני צריך להיות בבסיס ב- 8 וחצי, לכן הנסיעה המיטבית בשבילי היא של האוטובוס של שעה 7:00, שמגיע לצריפין ב- 7:55 בערך. לקו הזה קשה לעלות, בדיוק מהסיבה שפירטתי בתלונה. כמו כן, נניח שאני אצא מוקדם יותר, ואנסה לעלות על הקו של 6:40, גם עליו רוב הסיכויים אני לא אצליח לעלות, כי הוא מתמלא בדיוק כמו הקו שאחריו. המסקנה? כדי להגיע לבסיס בזמן יש לי 2 אפשרויות: 1. לעלות על הקו של 6:00, ואז בעצם אני גוזל לעצמי שעת שינה, שלחייל בצה"ל זה לא עניין מה בכך, וגם מגיע יותר משעה מוקדם יותר, שברוב המקרים זה לא נחוץ בכלל. 2. לעשות את הדרך ב- 2 אוטובוסים, דרך צומת חולון. אך גם שם יש אסון בדמות חברת סופרבוס, שקוויה עושים את הדרך מצומת חולון לצריפין, ובוא נגיד - הסיכויים לעלות שם על אוטובוס לא יותר גבוהים מאשר לעלות על קו 144, רק שכך אני אעשה עיקוף מטורף, במקום לנסוע ישירות לבסיס. אז תגיד לי בבקשה, למה אני, שעושה את העבודה שלי בדיוק כמו כל נהג \ פקח \ מנהל באגד, אך מקבל משכורת קטנה פי 20 במקרה הטוב, צריך לסבול בגלל שמישהו אחר לא עושה את העבודה שלו? חיילים הם לא הפקר, וחבל שהרוב לא מבינים זאת, ואומרים לעצמם - "הם גם ככה נוסעים בחינם, אז שיחכו \ ידחסו \ יאחרו" (שאגב, חיילים לא נוסעים ב"חינם", הצבא משלם לאגד וכל חברות התח"צ האחרות ממיטב כספו, כדי לממן את נסיעותינו).
חייל ש ב ו ז ירית לעצמך עכשיו כדור ברגל!
וזאת למה? כי אתה בעצמך מודע ש יש רק 4 פעמים את הקו המיוחד הזה. כלומר קאופארטיב אגד עשה כל שביכולתו "לייצר" קו שירות מיוחד עבור אותם חיילים המשרתים בנקודה x . לא רק שהגדילה ו"ייצרה" קו שירות יחודי זה , היא אפילו מבצעת 4 סבבים לקו יחודי זה. כלומר אתה לא יכול לבוא ולהגיד כי קאופרטיב אגד לא עושה כלום! היא כן עושה מה שהיא יכולה לעשות בכדי לעזור!!!אבל אתה לא חייל יחיד שמגיע כל יום הביתה.(גם אני הייתי חוזר כל יום הבייתה). בינינו - הלא גם אני הייתי חייל. לא כדאי לך לקום בבוקר מוקדם על מנת שלא להתחיל דחיפות ומריבות באוטובוס ? שווה לך לקום מוקדם בבוקר. בא אני אגלה לך סוד קטן. אני חבר אגד - מכונאי במוסך. כל בוקר אני עובד על הקו- מבצע נסיעה למפעלים מוקדם בבוקר. אני צריך להיות בסניף בשעה 6 בבוקר .להתחיל את קו המסלול בשעה 6:20 אתה יודע מתי אני מגיע לסניף? אני מגדיל ראש ומגיע לסניף בשעה 5:40- 5:30 למה? כי אני לא אוהב להיות לחוץ- אני מגיע בבוקר לסניף מניע את האוטובוס על מנת לחמם את פנים האוטובוס על מנת שיהיה חם לנוסעים, מנקה חלונות, מבצע בדיקה יסודית של האוטובוס , לאחר מכן עולה לסדרן (הוא כבר ראה אותי במגרש לפני כן) ושותה כוס קפה בנחת. תאמין לי ידידי זה יום יומיים קשה , לאחר מכן כבר מתעורר בלי שעון מעורר. אז נסה את זה אתה , קום מוקדם פעם אחת בשבוע . ותראה שאתה תתרגל לקום מוקדם כל בוקר. ירון מאיר
 

stratomaximus

New member
חייל ש ב ו ז ירית לעצמך עכשיו כדור ברגל!
וזאת למה? כי אתה בעצמך מודע ש יש רק 4 פעמים את הקו המיוחד הזה. כלומר קאופארטיב אגד עשה כל שביכולתו "לייצר" קו שירות מיוחד עבור אותם חיילים המשרתים בנקודה x . לא רק שהגדילה ו"ייצרה" קו שירות יחודי זה , היא אפילו מבצעת 4 סבבים לקו יחודי זה. כלומר אתה לא יכול לבוא ולהגיד כי קאופרטיב אגד לא עושה כלום! היא כן עושה מה שהיא יכולה לעשות בכדי לעזור!!!אבל אתה לא חייל יחיד שמגיע כל יום הביתה.(גם אני הייתי חוזר כל יום הבייתה). בינינו - הלא גם אני הייתי חייל. לא כדאי לך לקום בבוקר מוקדם על מנת שלא להתחיל דחיפות ומריבות באוטובוס ? שווה לך לקום מוקדם בבוקר. בא אני אגלה לך סוד קטן. אני חבר אגד - מכונאי במוסך. כל בוקר אני עובד על הקו- מבצע נסיעה למפעלים מוקדם בבוקר. אני צריך להיות בסניף בשעה 6 בבוקר .להתחיל את קו המסלול בשעה 6:20 אתה יודע מתי אני מגיע לסניף? אני מגדיל ראש ומגיע לסניף בשעה 5:40- 5:30 למה? כי אני לא אוהב להיות לחוץ- אני מגיע בבוקר לסניף מניע את האוטובוס על מנת לחמם את פנים האוטובוס על מנת שיהיה חם לנוסעים, מנקה חלונות, מבצע בדיקה יסודית של האוטובוס , לאחר מכן עולה לסדרן (הוא כבר ראה אותי במגרש לפני כן) ושותה כוס קפה בנחת. תאמין לי ידידי זה יום יומיים קשה , לאחר מכן כבר מתעורר בלי שעון מעורר. אז נסה את זה אתה , קום מוקדם פעם אחת בשבוע . ותראה שאתה תתרגל לקום מוקדם כל בוקר. ירון מאיר
לא יודע מי אתה באמת
וגם לא ברורה לי ההתעקשות שלך לקרוא לי בשם של גולש אחר, אבל אגיד שכנראה שאתה לא מבין מהו יעודה האמיתי של תחבורה ציבורית. תחבורה ציבורית אמורה לשרת את הציבור, בצורה הטובה ביותר. אם היא לא עושה זאת - זאת תחבורה ציבורית קלוקלת. במדינה נורמלית, בנאדם לא צריך לצאת שנה מוקדם יותר בשביל להגיע לאן שהוא צריך, רק בגלל שחברת התח"צ לא רוצה להוציא אוטובוסים נוספים... כמו כן, לפי דבריך אני אמור לסגוד לאגד על כך שהיא ייסדה קו מיוחד לחיילים? (שזה בעצם לא נכון, לא בטוח שייעודו של הקו במקור, כשנפתח לפני שנים רבות, היה לשרת בלעדית את החיילים, כי הוא הרי ממשיך מעבר לצריפין), אך בוא נניח שהקו הזה כן משרת חיילים בלבד. אז אתה בעצם רומז, שהחיילים הם אזרחים סוג ב', ולא מגיעים להם קווים למקומות שהם צריכים להגיע, וצריכים לשתוק ולהודות לאגד שבטוב ליבם ייצרו קו כזה ועוד הגדילו כל כך ראש שמוציאים 4 (!!) נסיעות שלמות בקו הזה? זה לא נשמע לך מגוחך? מצידי אתה מוזמן לנשק את כפות הרגליים לאגד על כל קו חדש שהם מוציאים. אני לא אפריע לך.
 

mister K

New member
לא יודע מי אתה באמת
וגם לא ברורה לי ההתעקשות שלך לקרוא לי בשם של גולש אחר, אבל אגיד שכנראה שאתה לא מבין מהו יעודה האמיתי של תחבורה ציבורית. תחבורה ציבורית אמורה לשרת את הציבור, בצורה הטובה ביותר. אם היא לא עושה זאת - זאת תחבורה ציבורית קלוקלת. במדינה נורמלית, בנאדם לא צריך לצאת שנה מוקדם יותר בשביל להגיע לאן שהוא צריך, רק בגלל שחברת התח"צ לא רוצה להוציא אוטובוסים נוספים... כמו כן, לפי דבריך אני אמור לסגוד לאגד על כך שהיא ייסדה קו מיוחד לחיילים? (שזה בעצם לא נכון, לא בטוח שייעודו של הקו במקור, כשנפתח לפני שנים רבות, היה לשרת בלעדית את החיילים, כי הוא הרי ממשיך מעבר לצריפין), אך בוא נניח שהקו הזה כן משרת חיילים בלבד. אז אתה בעצם רומז, שהחיילים הם אזרחים סוג ב', ולא מגיעים להם קווים למקומות שהם צריכים להגיע, וצריכים לשתוק ולהודות לאגד שבטוב ליבם ייצרו קו כזה ועוד הגדילו כל כך ראש שמוציאים 4 (!!) נסיעות שלמות בקו הזה? זה לא נשמע לך מגוחך? מצידי אתה מוזמן לנשק את כפות הרגליים לאגד על כל קו חדש שהם מוציאים. אני לא אפריע לך.
תבין דבר פשוט הנוגע לכל "קווי החיילים" בארץ..
כל עוד התשלום של משרד הביטחון לכל חברות האוטובוסים עבור נסיעות החיילים הוא גלובלי, חיילים ימשיכו להידחס וללכת מכות בשביל להצליח לעלות על מספר הנסיעות המצומצם של הקווים האלה שלא יתוגבר מאחר ואז החברות פשוט יפסידו. רק שינוי שיטת התשלום ממשרד הביטחון לתשלום פר נסיעה (יכול להתבצע ללא בעייה כמו בהסדר מול הרכבת, אבל משרד הביטחון מעדיף לחסוך), ישפר את השירות לחיילים ויוביל להעלאת תדירות הקווים. כיום במדיניות הקפיטליסטית שיש במדינה, כל דבר נובע משיקולים של רווח והפסד ואי לכך אי אפשר לדרוש מהחברות פשוט להפסיד מיליונים כל שנה על נסיעות החיילים. ולא משנה אם זו אגד או כל חברה אחרת. מה לעשות שמשרד הביטחון מעדיף כיום לחסוך כסף על הגב של החיילים ושל חברות התחבורה (וגם של האזרחים במקומות מסויימים שלעיתים נוצרת להם בעייה תחבורתית בגלל עומס החיילים. למשל בבאר שבע), ובנוסף גם צימצם משמעותית את כמות ההסעות המיוחדות לבסיסים בשנים האחרונות. תבין, גם אני הייתי חייל עד לא מזמן וגם אני הייתי חוטף עצבים על הזילזול הזה מדי שבוע (עד שפשוט עברתי לנסוע בשעות מאוחרות יותר ולא שאלתי אף אחד). אבל היום אני מבין את המצב וברור לי שהאשם הבלעדי בכך הוא משרד הביטחון שבנושא הזה פשוט "זורק על החיילים" פשוטו כמשמעו.
 

easylivin

New member
תבין דבר פשוט הנוגע לכל "קווי החיילים" בארץ..
כל עוד התשלום של משרד הביטחון לכל חברות האוטובוסים עבור נסיעות החיילים הוא גלובלי, חיילים ימשיכו להידחס וללכת מכות בשביל להצליח לעלות על מספר הנסיעות המצומצם של הקווים האלה שלא יתוגבר מאחר ואז החברות פשוט יפסידו. רק שינוי שיטת התשלום ממשרד הביטחון לתשלום פר נסיעה (יכול להתבצע ללא בעייה כמו בהסדר מול הרכבת, אבל משרד הביטחון מעדיף לחסוך), ישפר את השירות לחיילים ויוביל להעלאת תדירות הקווים. כיום במדיניות הקפיטליסטית שיש במדינה, כל דבר נובע משיקולים של רווח והפסד ואי לכך אי אפשר לדרוש מהחברות פשוט להפסיד מיליונים כל שנה על נסיעות החיילים. ולא משנה אם זו אגד או כל חברה אחרת. מה לעשות שמשרד הביטחון מעדיף כיום לחסוך כסף על הגב של החיילים ושל חברות התחבורה (וגם של האזרחים במקומות מסויימים שלעיתים נוצרת להם בעייה תחבורתית בגלל עומס החיילים. למשל בבאר שבע), ובנוסף גם צימצם משמעותית את כמות ההסעות המיוחדות לבסיסים בשנים האחרונות. תבין, גם אני הייתי חייל עד לא מזמן וגם אני הייתי חוטף עצבים על הזילזול הזה מדי שבוע (עד שפשוט עברתי לנסוע בשעות מאוחרות יותר ולא שאלתי אף אחד). אבל היום אני מבין את המצב וברור לי שהאשם הבלעדי בכך הוא משרד הביטחון שבנושא הזה פשוט "זורק על החיילים" פשוטו כמשמעו.
והפתרון הוא...
לארגן הסעות חיילים מסודרות באמצעות חברות שונות על בסיס מכרזים שייערכו. אגד תפסיד בוודאות ורק תתגעגע לימים של "תשלום גלובלי", בהם קיבלה הון עתק מבלי להעניק שירות של ממש בתמורה.
 

amit1270

New member
תבין דבר פשוט הנוגע לכל "קווי החיילים" בארץ..
כל עוד התשלום של משרד הביטחון לכל חברות האוטובוסים עבור נסיעות החיילים הוא גלובלי, חיילים ימשיכו להידחס וללכת מכות בשביל להצליח לעלות על מספר הנסיעות המצומצם של הקווים האלה שלא יתוגבר מאחר ואז החברות פשוט יפסידו. רק שינוי שיטת התשלום ממשרד הביטחון לתשלום פר נסיעה (יכול להתבצע ללא בעייה כמו בהסדר מול הרכבת, אבל משרד הביטחון מעדיף לחסוך), ישפר את השירות לחיילים ויוביל להעלאת תדירות הקווים. כיום במדיניות הקפיטליסטית שיש במדינה, כל דבר נובע משיקולים של רווח והפסד ואי לכך אי אפשר לדרוש מהחברות פשוט להפסיד מיליונים כל שנה על נסיעות החיילים. ולא משנה אם זו אגד או כל חברה אחרת. מה לעשות שמשרד הביטחון מעדיף כיום לחסוך כסף על הגב של החיילים ושל חברות התחבורה (וגם של האזרחים במקומות מסויימים שלעיתים נוצרת להם בעייה תחבורתית בגלל עומס החיילים. למשל בבאר שבע), ובנוסף גם צימצם משמעותית את כמות ההסעות המיוחדות לבסיסים בשנים האחרונות. תבין, גם אני הייתי חייל עד לא מזמן וגם אני הייתי חוטף עצבים על הזילזול הזה מדי שבוע (עד שפשוט עברתי לנסוע בשעות מאוחרות יותר ולא שאלתי אף אחד). אבל היום אני מבין את המצב וברור לי שהאשם הבלעדי בכך הוא משרד הביטחון שבנושא הזה פשוט "זורק על החיילים" פשוטו כמשמעו.
כל החברות? אתה בטוח?
 

mister K

New member
כל החברות? אתה בטוח?
כמעט כל החברות...
החברה היחידה שאני לא בטוח לגביה היא קונקס מאחר ושם מוציאים כרטיס לחיילים. אבל זה לא ממש משנה כי גם ככה לקונקס אין "קווי חיילים". פעם גם באגד ובמטרופולין היו מוציאים כרטיס לחיילים אבל זה נפסק. ייתכן וזה היה רק בשביל איסוף מידע.
 

mister K

New member
כמעט כל החברות...
החברה היחידה שאני לא בטוח לגביה היא קונקס מאחר ושם מוציאים כרטיס לחיילים. אבל זה לא ממש משנה כי גם ככה לקונקס אין "קווי חיילים". פעם גם באגד ובמטרופולין היו מוציאים כרטיס לחיילים אבל זה נפסק. ייתכן וזה היה רק בשביל איסוף מידע.
הכוונה לתשלום הגלובלי כמובן...
 

maier33

New member
לא יודע מי אתה באמת
וגם לא ברורה לי ההתעקשות שלך לקרוא לי בשם של גולש אחר, אבל אגיד שכנראה שאתה לא מבין מהו יעודה האמיתי של תחבורה ציבורית. תחבורה ציבורית אמורה לשרת את הציבור, בצורה הטובה ביותר. אם היא לא עושה זאת - זאת תחבורה ציבורית קלוקלת. במדינה נורמלית, בנאדם לא צריך לצאת שנה מוקדם יותר בשביל להגיע לאן שהוא צריך, רק בגלל שחברת התח"צ לא רוצה להוציא אוטובוסים נוספים... כמו כן, לפי דבריך אני אמור לסגוד לאגד על כך שהיא ייסדה קו מיוחד לחיילים? (שזה בעצם לא נכון, לא בטוח שייעודו של הקו במקור, כשנפתח לפני שנים רבות, היה לשרת בלעדית את החיילים, כי הוא הרי ממשיך מעבר לצריפין), אך בוא נניח שהקו הזה כן משרת חיילים בלבד. אז אתה בעצם רומז, שהחיילים הם אזרחים סוג ב', ולא מגיעים להם קווים למקומות שהם צריכים להגיע, וצריכים לשתוק ולהודות לאגד שבטוב ליבם ייצרו קו כזה ועוד הגדילו כל כך ראש שמוציאים 4 (!!) נסיעות שלמות בקו הזה? זה לא נשמע לך מגוחך? מצידי אתה מוזמן לנשק את כפות הרגליים לאגד על כל קו חדש שהם מוציאים. אני לא אפריע לך.
גם אני לא יודע מי אתה - אבל תאמין לי ...
אני לא מכאיב לאף אחד, וזאת יעידו כאן כל מכיריי... לא הבנתי את משפט הפתיחה שלך -"לא ברורה לי ההתעקשות שלך לקרוא לי בשם של גולש אחר" אתה הופעת בשם המשתמש הזה. אם תרצה שאקרא לך בשמך אז אין כל בעיה מקס מ' מחולון היקר יכול להיות שאני לא יודע מהי היעוד האמיתי של התחבורה הציבורית. אבל בטוח שלא אתה יכול ללמד אותי מהי תחבורה ציבורית טובה!!! במדינה נורמלית (מה לעשות, אנחנו לא מדינה כזאת) כל חברת תחבורה תעשה את כל המאמצים לשפר את השירות , אם זה באוטובוסים חדשים , הורדת מחירים, התנהגות נאותה של הנהג וזמני נסיעות מתאימים לכל. אבל מה לעשות אם בשעה מסוימת בבוקר או בצהריים ישנם לחצי תנועה מרובים ,שכל בית ישראל מבקש לצאת מביתם. וכל אזרח מעוניין להגיע למחוז אחר , אם תיהינה אפשרות לבוא לקראת כל אזרח ואזרח בשמחה רבה. אם לא תיהנה אפשרות מכל סיבה שהיא- לא יעזור לך כלום. אבל אתה מתחיל לשחק בקטנות כאן. האם באת בדרישה או בקשה מפורטת לפני שהגשת תלונה? האם יידעת מלכתחילה על בעיה זו גורם כל שהוא באגד?(מנ"ס ,סדרן, נהגים,) אתה ולא אף אחד אחר אמורים לסגוד לאגד, אגד עושה כל שביכולת לבוא לקראת הנוסע , וזה ממש לא משנה אם זה חייל או אזרח וותיק או תלמיד או אפילו נוסע המשלם מחיר מלא!!! אני מעולם לא אמרתי ולא אומר ,לא רמזתי ולא ארמוז שחיילים הם אזרחים סוג ב' (ואל תכניס מילים שלא אמרתי). גם אני הייתי חייל ונסעתי באוטובסים. לחייל מגיע את אותו השירות שמגיע לכל אזרח ואזרח! כנראה שאתה לא קורא מספיק עיתונים ולא רואה מה קורה באותם קווים שיצאו להפרטה ונלקחו מאגד. במקומות אלה האזרחים בוכים דמעות של דם. כל ההפרטה עשתה רק נזק לתחבורה הציבורית. ואתה חושב שזה מעניין את מנכ"ל אותה חברה שזכתה באותם קווים?אתה חושב שהוא מתיחס לכל תלונה ותלונה כמו שיש באגד??? אתה כנראה לא יודע להעריך מה זה אגד. רק שמור על עצמך וחזור הבייתה בשלום. ירון מאיר דימונה
 

yazzon

New member
גם אני לא יודע מי אתה - אבל תאמין לי ...
אני לא מכאיב לאף אחד, וזאת יעידו כאן כל מכיריי... לא הבנתי את משפט הפתיחה שלך -"לא ברורה לי ההתעקשות שלך לקרוא לי בשם של גולש אחר" אתה הופעת בשם המשתמש הזה. אם תרצה שאקרא לך בשמך אז אין כל בעיה מקס מ' מחולון היקר יכול להיות שאני לא יודע מהי היעוד האמיתי של התחבורה הציבורית. אבל בטוח שלא אתה יכול ללמד אותי מהי תחבורה ציבורית טובה!!! במדינה נורמלית (מה לעשות, אנחנו לא מדינה כזאת) כל חברת תחבורה תעשה את כל המאמצים לשפר את השירות , אם זה באוטובוסים חדשים , הורדת מחירים, התנהגות נאותה של הנהג וזמני נסיעות מתאימים לכל. אבל מה לעשות אם בשעה מסוימת בבוקר או בצהריים ישנם לחצי תנועה מרובים ,שכל בית ישראל מבקש לצאת מביתם. וכל אזרח מעוניין להגיע למחוז אחר , אם תיהינה אפשרות לבוא לקראת כל אזרח ואזרח בשמחה רבה. אם לא תיהנה אפשרות מכל סיבה שהיא- לא יעזור לך כלום. אבל אתה מתחיל לשחק בקטנות כאן. האם באת בדרישה או בקשה מפורטת לפני שהגשת תלונה? האם יידעת מלכתחילה על בעיה זו גורם כל שהוא באגד?(מנ"ס ,סדרן, נהגים,) אתה ולא אף אחד אחר אמורים לסגוד לאגד, אגד עושה כל שביכולת לבוא לקראת הנוסע , וזה ממש לא משנה אם זה חייל או אזרח וותיק או תלמיד או אפילו נוסע המשלם מחיר מלא!!! אני מעולם לא אמרתי ולא אומר ,לא רמזתי ולא ארמוז שחיילים הם אזרחים סוג ב' (ואל תכניס מילים שלא אמרתי). גם אני הייתי חייל ונסעתי באוטובסים. לחייל מגיע את אותו השירות שמגיע לכל אזרח ואזרח! כנראה שאתה לא קורא מספיק עיתונים ולא רואה מה קורה באותם קווים שיצאו להפרטה ונלקחו מאגד. במקומות אלה האזרחים בוכים דמעות של דם. כל ההפרטה עשתה רק נזק לתחבורה הציבורית. ואתה חושב שזה מעניין את מנכ"ל אותה חברה שזכתה באותם קווים?אתה חושב שהוא מתיחס לכל תלונה ותלונה כמו שיש באגד??? אתה כנראה לא יודע להעריך מה זה אגד. רק שמור על עצמך וחזור הבייתה בשלום. ירון מאיר דימונה
אני מקווה שבאגד יש תוספת שכר על הנאמנות לחברה
אחרת חבל על המאמץ שלך. דבר ראשון, כל הדיון כאן סביב עיסוקו של המתלונן (כלומר זה שהוא חייל) כלל אינו רלוונטי. מה זה משנה. לא הגיוני שמקבל השירות יאלץ לצאת מהבית שעה ושעתיים לפני רק בגלל שנותן השירות לא מסוגל לעמוד בתנאי השירות הסבירים. כל עוד זהו נותן שירות בלעדי ואין מה לעשות בארץ ב99.99% מקווי התחבורה הציבורית קיים נותן שירות בלעדי. מבחינה זו ובקו הספציפי הזה הקואופרטיב (שמזמן כבר לא כזה "קואופרטיב" יש לציין) והמעסיק שלך הנו מונופול לכל דבר. בכל אופן, הצעה שלך לצאת מוקדם יותר מהבית שקולה לדרישה של חברה סלולרית לעלות על העץ בגינה אם אין קליטה מספקת לטלפון הנייד. לא נשמע כל כך הגיוני, נכון. כל הכבוד לך על המסירות שלך לעבודתך ולמעסיקך. הלוואי והנהלת החברה תעריך את מאמציך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה