תלונה על משחק מחשב...

יצורה

New member
תלונה על משחק מחשב...

אוף, התמכרתי למשחק מחשב!! ואפילו לא משחק כמו סוליטר שאפשר לשחק תוך כדי עבודה או משהו כזה, אלא משחק עם אקדחים ויריות ופיצוצים! מי חשב שהחיים שלי עד כדי כך ריקניים שאני שואבת סיפוק כל כך גדול מלירות במכוניות וירטואליות ולראות איך הן מתפוצצות? ועכשיו תסלחו לי, אני צריכה לשחרר את ניו יורק מהשתלטות סובייטית עויינת. אחריי הכל, עוד שבוע הלימודים מתחילים וכדאי שאני אסיים את המשחק כי אם לא אני עוד עלולה להתקיף מרצים יוצאי בריה"מ ולנסות להשתלט על האוניברסיטה.
 

Dr Spock

New member
אחחח, זכרונות מfreedom fighters

איזה משחק.. אז באיזה שלב את?
 

יצורה

New member
הרגתי כבר את הגנרל

מי חשב שזה יביא את כל הצבא האדום על התחת שלי???
 

Dr Spock

New member
../images/Emo6.gif

אל תדאגי, זה משחק די קצר, ואת כבר עברת שני שליש ממנו. עצה שלי- במסך הזה לא צריך או רצוי להרוג את כולם, נסי התחמקות כטקטיקה טובה לעבור אותם ולהגיע חזרה למגדלור, את המרחק מהנמל לבניינים צריך לרוץ כאשר המסוק רחוק ממך ואז להתחבא מאחורי המכולות בדרך חזרה. בהצלחה!
 

יצורה

New member
המשך התלונה

פעלתי לפי עצת הדוקטור, אבל לצערי היה ליידי אחיו הקטן של חבר שלי שלא הפסיק להשתלט לי על המשחק. נאלצתי לשמוע כל הזמן צעקות בנוסח "כמה תחמושת את מבזבזת??" "זיגזגים, תרוצי בזיגזגים!!" עד שלבסוף הוא לקח סופית את השליטה לידיו ותפס את המקלדת. אבל אז הגיעה הנקמה המתוקה - כשהוא שיחק (וכמובן העביר אותי את השלבים הקשים) אני ישבתי בצד וצרחתי הוראות, מרגישה כמו פיני גרשון במשחק כדורסל (ואגב, הכושים בצבע מוקה חכמים יותר).
 
למעלה