תלוי אלו ניסויים חלקם מגוחכים

תלוי אלו ניסויים חלקם מגוחכים

קראתי (נידמה לי פה) מישהוא כתב ש "הניויים על בעליי חיים זה דבר הכרחי וטוב". אני מבין שיכולים להיות נימוקים בעד ניסיום על בעלי-חיים לרפואה (צולעים ככל שיהיו) אבל איני רואה נימוקים בעד ניסויים על בעלי-חיים לצורך קוסמטיקה, ומוצרים אחרים זה פשות לא הכרחי, זה סתם רוע לב ואטימות שכל. דבקה הדברים האלה מאצבנים הכי הרבה.
 

zelba4u

New member
אכן אתה צודק ,אבל...

איפה עובר הגבול בין קוסמטיקה ובין רפואה? חלק מהניתוחים הפלסטיים נועדו להצלת חיים! ולמנוע סבל מיותר לחולים. אני באותה הדעה כמוך לגבי מוצרים כגון שמפו ואודם . אבל הצעת החוק שיצאה מגבילה בצורה אטומה את התקדמות המחקר בישראל .... וחבל חבל על החולים
 

roniko1

New member
אז תחשוב על הסיפור הבא

אתה קונה שמפו חדש (שכמובן לא נוסה על חיות) מתחיל להישתמש בו ואחרי יומים מגלה שעקב סיבה ביוכימית סבוכה שאי אפשר לעלות אליה בניסוי רקמות, (עכשו אתה יכול ליבחור מה שבה לך) אלרגיה חמורה בעור/נעלם לך כל השער/או כל אסון אחר כיד הדמיון הטובה. בו נניח לצורך הויכוח שהנזק הוא לא הפיך. אז מה עדיף הבריאות שלך או של מיהו אחר?
 
אז כמובן..

אני תובעה את החברה לדין
לא נראה לי שיש סיכויי שזה יקרא. הם עדין בדוקים את המוצרים. רק לא על חיות. חוץ מיזה אני מוכן ליסבול עם זה יציל כמה אלפי חיות מענויים.
 
למעלה