דוקטור סוס 24
New member
תכנית משולבת
אני מועמד לתכנית המשולבת הכוללת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה העברית (חמש שנים) והאמת הפשוטה היא שאין לי הרבה מידע מפי אנשים שהשתלבו בתכנית או סיימו אותה. אשמח לכל הסבר או הבהרה לגבי המסלול, האם הוא כדאי ומעניין, והאם ישנם טיפים חשובים שעליי לזכור. תודה לכל העונים והמייעצים!
אני מועמד לתכנית המשולבת הכוללת תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה העברית (חמש שנים) והאמת הפשוטה היא שאין לי הרבה מידע מפי אנשים שהשתלבו בתכנית או סיימו אותה. אשמח לכל הסבר או הבהרה לגבי המסלול, האם הוא כדאי ומעניין, והאם ישנם טיפים חשובים שעליי לזכור. תודה לכל העונים והמייעצים!