תכניות הרכבת לשנת 2006
תכניות הרכבת לשנת 2006
מ"הארץ": רכבת ישראל צופה גידול של כ-12% במספר הנוסעים - ל-30 מיליון ב-2006 כתוב שם על 48 תחנות בסוף שנת 2006. ככל הידוע לי אמורות להיפתח לכל היותר 3 תחנות נוסעים (דימונה, כפ"ס מרכז וקרית אריה). האם המספר כולל גם 5 תחנות משא?
תכניות הרכבת לשנת 2006
מ"הארץ": רכבת ישראל צופה גידול של כ-12% במספר הנוסעים - ל-30 מיליון ב-2006 כתוב שם על 48 תחנות בסוף שנת 2006. ככל הידוע לי אמורות להיפתח לכל היותר 3 תחנות נוסעים (דימונה, כפ"ס מרכז וקרית אריה). האם המספר כולל גם 5 תחנות משא?