המחיר של קווים בתוך ת"א זהה למחיר
של דן.... ההבדל הוא רק ממזרח לכביש גהה.
המחיר של קווים בתוך ת"א זהה למחירלדעתי היו כאן מספר התעלמויות
מנושאים חשובים כגון עמידה בלו"ז והיכולת למתן שירות שמעבר לנסיעה באוטובוס. לחילופין, היתה כאן התעכבות על פרטים כמו המסקנה המטופשת שהנהג לא חיכה שהנוסעים יתיישבו או העובדה שהאוטובוסים היו ברמת ניקיון בינונית. אם הם היו עולים בחמש-שש בבוקר, האוטובוס (בדן לפחות) היה מצוחצח, עד אמצע היום הוא כבר מספיק להתלכלך. דן היא היחידה שמעסיקה עובדי ניקיון גם במסופים, אגב... לגבי הלו"ז המפורסם באוטובוס, הרי שקווים יכולה להרשות לעצמה להדפיס לו"ז מכיוון שמדובר בחברה עם מספר מועט של קווים. דן, לעומתה מפעילה מספר רב מאוד של קווים ואינה יכולה להרשות לעצמה להדפיס לו"ז לכל קו. היא עושה זאת רק עבור קווים בעלי תדירות נמוכה, שכן מה התועלת בהדפסת לו"ז לקו שתדירות יציאת האוטובוסים בו היא 7 דקות בממוצע (קווים 5, 18 ו-25 של דן)?
של דן.... ההבדל הוא רק ממזרח לכביש גהה.