תיקון טעות שלי

מצב
הנושא נעול.

levikon

New member
והם גם לא צריכים להבדיל בין הדגמים!

ומה עם הגרוטאות שהם קנו מב"ש?
הסוקרים ככול הניראה לא מבינים כלום באוטובוסים ולא מבדילים בין הדגמים......
והם גם לא צריכים להבדיל בין הדגמים!
וזאת כל הנקודה!!! הסקר בודק איך אדם רגיל מרגיש בנוגע לאוטובוס שהוא עולה עליו. הסקר בודק האם האוטובוס נמוך רצפה, רוכן, התקרבות לתחנות וכ"ו. ולא האם הNL הזה יכול או לא יכול לסחוב ב 5 קמ"ש מהר יותר את העליות של הקסטל. וגם לא מהי לוחית הרישוי והמספר של הסדרה שלו, והאם הוא מפרקי או דו מפרקי. הם גם בדקו הרבה יותר את היחס והשירות וצורת הנהיגה, מאשר את האוטובוסים עצמם.
 

אורי404

New member
חוץ מזה - קצת פרופורציות.

והם גם לא צריכים להבדיל בין הדגמים!
וזאת כל הנקודה!!! הסקר בודק איך אדם רגיל מרגיש בנוגע לאוטובוס שהוא עולה עליו. הסקר בודק האם האוטובוס נמוך רצפה, רוכן, התקרבות לתחנות וכ"ו. ולא האם הNL הזה יכול או לא יכול לסחוב ב 5 קמ"ש מהר יותר את העליות של הקסטל. וגם לא מהי לוחית הרישוי והמספר של הסדרה שלו, והאם הוא מפרקי או דו מפרקי. הם גם בדקו הרבה יותר את היחס והשירות וצורת הנהיגה, מאשר את האוטובוסים עצמם.
חוץ מזה - קצת פרופורציות.
על כל EL אחד שיש לקווים, יש כמה וכמה EL-ים ב"דן". כנ"ל, לגבי SL. על כל אחד כזה ב"קווים", יש מספר SL-ים ב"דן". חוץ מזה, שלפחות הEL אין שתי מדרגות, אלא מדרגה אחת. ועוד נקודה לגבי אוטובוסים חדשים/ישנים: אגד ודן מקבלים קרן הצטיידות עבור רכישת אוטובוסים חדשים ומקבלים סובסידיה. אצל "קווים" ושאר החברות החדשות, לא רק שאין סובסידיה, אלא להיפך - יש להם מענק שנתי של מליונים לשלם לממשלה ואת האוטובוסים הם רוכשים במימונם הפרטי ללא התערבות מהממשלה. תחי ההבדל הקטן.
 
החלק היחסי של ה-ELים וה-SLים

חוץ מזה - קצת פרופורציות.
על כל EL אחד שיש לקווים, יש כמה וכמה EL-ים ב"דן". כנ"ל, לגבי SL. על כל אחד כזה ב"קווים", יש מספר SL-ים ב"דן". חוץ מזה, שלפחות הEL אין שתי מדרגות, אלא מדרגה אחת. ועוד נקודה לגבי אוטובוסים חדשים/ישנים: אגד ודן מקבלים קרן הצטיידות עבור רכישת אוטובוסים חדשים ומקבלים סובסידיה. אצל "קווים" ושאר החברות החדשות, לא רק שאין סובסידיה, אלא להיפך - יש להם מענק שנתי של מליונים לשלם לממשלה ואת האוטובוסים הם רוכשים במימונם הפרטי ללא התערבות מהממשלה. תחי ההבדל הקטן.
החלק היחסי של ה-ELים וה-SLים
בקווים לעומת שאר האוטובוסים הוא די גבוה.
 

mucool2

New member
זו התחלה טובה, אבל

כדאי לקרוא.
קישור נוח יותר.
זו התחלה טובה, אבל
צריך מדגם יותר גדול על פני זמן ארוך ובזמנים שונים ביום. קצת קשה לקבוע תוצאות חד-משמעיות על סמך 14-16 נסיעות. אולי גם כדאי לשקלל פרמטרים נוספים שלא קשורים לנסיעה עצמה, כמו שירות לקוחות, מודיעין ואתר אינטרנט.
 

אורי404

New member
עיתון "הארץ" הוא מהעיתונים היותר

הוכחה נוספת למה לא מעריכים את
השירות והניסיון של אגד ודן - http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=366946&contrassID=2
עיתון "הארץ" הוא מהעיתונים היותר
רציניים. אז ככה: לגבי ההשואה עם אוסטרליה. טוב. פה היתה קצת הגזמה וברור שלא כך שירות חייב להיות בארץ. אבל, עדיין, יש משהו מהמחקר של "הארץ". - "מאז החלה הפרטה בשוק התחבורה הציבורית (ב-2000), נראה כי התחרות העלתה במידת מה את תודעת השירות של חברות האוטובוסים". קודם כל, המושג "הפרטה" הוא פחות נכון ויש לאמר "רפורמה". יחד עם זאת, יש משהו במשפט הזה. אין ספק, שהרפורמה באיזורים שונים, גרמה לדחיפה לחברות שהיו עד אז קיימות. - "...לא הגישו הנהגים עזרה פיסית לנכים או קשישים שנראה היה כי הם זקוקים לכך, ואף לא הקפידו לפנות להם את מקומות הישיבה הראשונים". בנחלט, תפקידו של הנהג הוא לדאוג שהמושבים הקדמיים יפונו עבור הקשישים. - ביגוד והופעה. דו קיבלו ציון נמוך ביותר. סביר להניח שזה בגלל שבתלבושת של החברה יש חולצה בלבד. ההשערה היא שאם היו דואגים בחברה גם למכנסים, התוצאות היו משתנות. יכול להיות שחלק מהנהגים לבשו 'מכנסים שלוחיות'. - תגים של שמות. גם אני נוסע הרבה מאוד באוטובוס באגד ובדן. אני שם לב במהלך השנים האחרונות שב"דן" יש הרבה יותר הקפדה על זה וב"אגד" הרבה יותר זורקים. למה חשוב שיהיו תגי שמות? קודם כל, זהו החוק. בנוסף לכך, נהג שהוא ללא תג מרשה לעצמו במקרים רבים לקיים התנהגויות פסולות, שבאות לידי ביטוי בצורת הנהיגה שלו ובהתנהגותו כלפי הנוסעים. נהג עם תג, ברב המקרים חושב פעמים מה לעשות ומה לא. כי אם הוא יעשה כך, יהיה יותר קל להתלונן עליו. אני שם לב שברב המוחלט של המקרים בהם קרו וקורות התנהגויות שלא צריכות להיות (הפרה במכוון על חוקי התנועה, כמו עקיפות מסוכנות, התחצפות וזלזול לנוסעים ועוד) קורים ע"י נהגים ללא תגים. לכן, יש חשיבות לתגים. - "גם האבזור הבסיסי של האוטובוס, הכולל בין היתר לוחות זמנים, מפות קווים ועודף בכמות מספקת, הוא חלק חשוב מן השירות שהחברות אמורות להעניק לנוסעיהן". נכון מאוד. על החברות השונות להשתפר בדברים האלה. לגבי התנהגות נהגים - קשה לקבוע חד משמעית, כי המחקר שנעשה הוא מדגמי. יחד עם זאת, המחקרים האלה חיוניים, כדי להסיק מסקנות שונות. בנוסף למחקר באוטובוס, יש להתייחס לעוד נקודות: שירות מודיעין, אתר אינטרנט לחברה (אם יש ובאיזה רמה), שיטת כירטוס, מחירים ועוד. יש לקוות שכך בעתיד ייעשו המחקרים באיזור גוש דן בפרט ובכל רחבי הארץ בכלל.
 

3 היחיד

New member
אני מכבד ויכבד כל דעה שתיאמר כאן

עיתון "הארץ" הוא מהעיתונים היותר
רציניים. אז ככה: לגבי ההשואה עם אוסטרליה. טוב. פה היתה קצת הגזמה וברור שלא כך שירות חייב להיות בארץ. אבל, עדיין, יש משהו מהמחקר של "הארץ". - "מאז החלה הפרטה בשוק התחבורה הציבורית (ב-2000), נראה כי התחרות העלתה במידת מה את תודעת השירות של חברות האוטובוסים". קודם כל, המושג "הפרטה" הוא פחות נכון ויש לאמר "רפורמה". יחד עם זאת, יש משהו במשפט הזה. אין ספק, שהרפורמה באיזורים שונים, גרמה לדחיפה לחברות שהיו עד אז קיימות. - "...לא הגישו הנהגים עזרה פיסית לנכים או קשישים שנראה היה כי הם זקוקים לכך, ואף לא הקפידו לפנות להם את מקומות הישיבה הראשונים". בנחלט, תפקידו של הנהג הוא לדאוג שהמושבים הקדמיים יפונו עבור הקשישים. - ביגוד והופעה. דו קיבלו ציון נמוך ביותר. סביר להניח שזה בגלל שבתלבושת של החברה יש חולצה בלבד. ההשערה היא שאם היו דואגים בחברה גם למכנסים, התוצאות היו משתנות. יכול להיות שחלק מהנהגים לבשו 'מכנסים שלוחיות'. - תגים של שמות. גם אני נוסע הרבה מאוד באוטובוס באגד ובדן. אני שם לב במהלך השנים האחרונות שב"דן" יש הרבה יותר הקפדה על זה וב"אגד" הרבה יותר זורקים. למה חשוב שיהיו תגי שמות? קודם כל, זהו החוק. בנוסף לכך, נהג שהוא ללא תג מרשה לעצמו במקרים רבים לקיים התנהגויות פסולות, שבאות לידי ביטוי בצורת הנהיגה שלו ובהתנהגותו כלפי הנוסעים. נהג עם תג, ברב המקרים חושב פעמים מה לעשות ומה לא. כי אם הוא יעשה כך, יהיה יותר קל להתלונן עליו. אני שם לב שברב המוחלט של המקרים בהם קרו וקורות התנהגויות שלא צריכות להיות (הפרה במכוון על חוקי התנועה, כמו עקיפות מסוכנות, התחצפות וזלזול לנוסעים ועוד) קורים ע"י נהגים ללא תגים. לכן, יש חשיבות לתגים. - "גם האבזור הבסיסי של האוטובוס, הכולל בין היתר לוחות זמנים, מפות קווים ועודף בכמות מספקת, הוא חלק חשוב מן השירות שהחברות אמורות להעניק לנוסעיהן". נכון מאוד. על החברות השונות להשתפר בדברים האלה. לגבי התנהגות נהגים - קשה לקבוע חד משמעית, כי המחקר שנעשה הוא מדגמי. יחד עם זאת, המחקרים האלה חיוניים, כדי להסיק מסקנות שונות. בנוסף למחקר באוטובוס, יש להתייחס לעוד נקודות: שירות מודיעין, אתר אינטרנט לחברה (אם יש ובאיזה רמה), שיטת כירטוס, מחירים ועוד. יש לקוות שכך בעתיד ייעשו המחקרים באיזור גוש דן בפרט ובכל רחבי הארץ בכלל.
אני מכבד ויכבד כל דעה שתיאמר כאן
אבל לעניות דעתי יש מספר נקודות , ראשית לא מתיחסיים לכך שיש חוקים פנימיים באגד ודן על כל מצב ומצב בזמן נסיעה ונסיעה , ועל תגובה לכל מהלך שלא תואם את דרישות הסקר שמתאים את זה קודם כל לחוקים שלו , לאחר מכן לדעת אגד ודן . שנית , אין שום מצב שהשירות של אגד טוב יותר מדן כמו שאני לא אומר שהוא פחות טוב !!!!! שלישית , זו דוגמא לכך שאנשי הסקר לא יודעים כמה זמן לוקח לחדש צי אוטובוסים המכיל אלפים , ודרישות שהכל יוחלף ביום בהיר אחד זו טעות לשמה , זהו תהליך שלוקח זמן , ואגד ודן מנסים וגם מתחדשים , דן החליף יותר מ - 70 אחוז מצי האוטובוסים שלו ב - 5 שנים לחדיש יותר , קווים לעומת זאת , החברה הטובה ביותר בארץ בתחבורה ציבורית לפחות על פי הסקר , לא מתחדשת בכך שקונה אוטובוסים ישנים מאוד לא חדישים , מאותם חברות שהסקר בא אליהם בטענות על צי ישן . חברים , בואו ניכנס לפורפורציה ....לטעמי בלבד , זהו סקר עם שיקול דעת קל מאוד , אבסורדי , יש לו נקודות חיוביות בהחלט אבל שוב , לא משקף בצורה נכונה את השירות של אגד דן וקווים .
 

hai001

New member
אני מקווה שזה התבצע בתאריך 1.9

אני מכבד ויכבד כל דעה שתיאמר כאן
אבל לעניות דעתי יש מספר נקודות , ראשית לא מתיחסיים לכך שיש חוקים פנימיים באגד ודן על כל מצב ומצב בזמן נסיעה ונסיעה , ועל תגובה לכל מהלך שלא תואם את דרישות הסקר שמתאים את זה קודם כל לחוקים שלו , לאחר מכן לדעת אגד ודן . שנית , אין שום מצב שהשירות של אגד טוב יותר מדן כמו שאני לא אומר שהוא פחות טוב !!!!! שלישית , זו דוגמא לכך שאנשי הסקר לא יודעים כמה זמן לוקח לחדש צי אוטובוסים המכיל אלפים , ודרישות שהכל יוחלף ביום בהיר אחד זו טעות לשמה , זהו תהליך שלוקח זמן , ואגד ודן מנסים וגם מתחדשים , דן החליף יותר מ - 70 אחוז מצי האוטובוסים שלו ב - 5 שנים לחדיש יותר , קווים לעומת זאת , החברה הטובה ביותר בארץ בתחבורה ציבורית לפחות על פי הסקר , לא מתחדשת בכך שקונה אוטובוסים ישנים מאוד לא חדישים , מאותם חברות שהסקר בא אליהם בטענות על צי ישן . חברים , בואו ניכנס לפורפורציה ....לטעמי בלבד , זהו סקר עם שיקול דעת קל מאוד , אבסורדי , יש לו נקודות חיוביות בהחלט אבל שוב , לא משקף בצורה נכונה את השירות של אגד דן וקווים .
אני מקווה שזה התבצע בתאריך 1.9
 

אוהד11

New member
מה שלי לא ברור כיצד הכתבת קבעה

אני מקווה שזה התבצע בתאריך 1.9
מה שלי לא ברור כיצד הכתבת קבעה
שחברת קווים היא עכשיו השלישית לאחר אגד ו- דן, ולא, למשל, עפיפי, שרותי אוטובוסים של נצרת העיר או נתיב אקספרס ?
 
אני מקפיצ את הודעה

תיקון טעות שלי
הקוו החדש של דן מספר 154 מיבני ברק לולפסון יתחיל לעבוד ב1/9 (היסתכלתי היום עוד הפעמ בלוח מודעות)
אני מקפיצ את הודעה
כדי שיראו עוד פעם שהיה לי טעות והקוו החדש יתחיל לעבד בתאריך 1/9
 
וואו..מה קרה לכל יקירי "אגדן"

אני מקפיצ את הודעה
כדי שיראו עוד פעם שהיה לי טעות והקוו החדש יתחיל לעבד בתאריך 1/9
וואו..מה קרה לכל יקירי "אגדן"
אתם נורא מעריכים מיקצועיות, ותק, נסיון, אבל זה רק כשמדובר באגד ודן. כשמדובר בחברת סקרים שעושה סקר מיקצועי, אז אתם "יודעים" שהיא לא רצינית. חברת הסקרים היא הדבר הכי אוביקטיבי ובטח יותר אוביקטיבי מחובבי האוטובוסים כאן. והתגובה של 3 היחיד מחייבת התיחסות מיוחדת שלי: מה הבעיה בכך שקוים מתחזקת את האוטובוסים שלה בחברת דן? או אגד? מה זה מראה? שהם יותר יעילים ועושים מיקוד חוץ שחוסך להם כסף? הרי אם דן לא יעשו את זה, הרבה מוסכים אחרים יעשו.אף אחד לא עושה כאן טובה לאף אחד... ובעניין הותק, אם אחרי עשרות שנים דן נראים כמו שהם נראים בסקר, אז חבל...
 

אוהד11

New member
אינני מסכים עם קביעתך, בני. על פי

וואו..מה קרה לכל יקירי "אגדן"
אתם נורא מעריכים מיקצועיות, ותק, נסיון, אבל זה רק כשמדובר באגד ודן. כשמדובר בחברת סקרים שעושה סקר מיקצועי, אז אתם "יודעים" שהיא לא רצינית. חברת הסקרים היא הדבר הכי אוביקטיבי ובטח יותר אוביקטיבי מחובבי האוטובוסים כאן. והתגובה של 3 היחיד מחייבת התיחסות מיוחדת שלי: מה הבעיה בכך שקוים מתחזקת את האוטובוסים שלה בחברת דן? או אגד? מה זה מראה? שהם יותר יעילים ועושים מיקוד חוץ שחוסך להם כסף? הרי אם דן לא יעשו את זה, הרבה מוסכים אחרים יעשו.אף אחד לא עושה כאן טובה לאף אחד... ובעניין הותק, אם אחרי עשרות שנים דן נראים כמו שהם נראים בסקר, אז חבל...
אינני מסכים עם קביעתך, בני. על פי
איזה אמות מידה עבדה הגברת וכיצד היא ניתחה את המימצאים ? מדוע היא לא בדקה עוד חברות ? האם היא בדקה את כל צי הרכב שמפעילה קווים ? כיצד היא שינתה את לוחות הזמנים בשקט בשקט ? ועוד ועוד ? כאמור, מדוע היא קבעה שקווים היא החברה השלישית ולא אחרות ?
 
היא השוותה מה שהיא השוותה

אינני מסכים עם קביעתך, בני. על פי
איזה אמות מידה עבדה הגברת וכיצד היא ניתחה את המימצאים ? מדוע היא לא בדקה עוד חברות ? האם היא בדקה את כל צי הרכב שמפעילה קווים ? כיצד היא שינתה את לוחות הזמנים בשקט בשקט ? ועוד ועוד ? כאמור, מדוע היא קבעה שקווים היא החברה השלישית ולא אחרות ?
היא השוותה מה שהיא השוותה
כנראה, וזאת השערה שלי, שהיא רצתה להשוות באיזור אורבני צפוף שבו פועלות במקביל אגד, דן וחברה שלישית. אז גם התנאים שווים. אני לא יודע על איזה גברת אתה מדבר. יש חברת סקרים והם, אני מניח מיקצועיים. איך ניתחו את הממצאים? כנראה לפי אמות מידה מיקצועיות.
 
בני, אני חושב שאם אתה תסתובב

היא השוותה מה שהיא השוותה
כנראה, וזאת השערה שלי, שהיא רצתה להשוות באיזור אורבני צפוף שבו פועלות במקביל אגד, דן וחברה שלישית. אז גם התנאים שווים. אני לא יודע על איזה גברת אתה מדבר. יש חברת סקרים והם, אני מניח מיקצועיים. איך ניתחו את הממצאים? כנראה לפי אמות מידה מיקצועיות.
בני, אני חושב שאם אתה תסתובב
יום שלם באיזור התפעול המשותף שהזכרת תגיע למסקנות שונות. חבל שלא היה קריטריון של רמת הנהיגה של הנהגים, כי כשאני נסעתי בקווים היו נהגים שבאופן שיטתי נכנסו במדרכה עם הוולבו-נמוך רצפה שלהם...
 
אני לא איש סקרים

בני, אני חושב שאם אתה תסתובב
יום שלם באיזור התפעול המשותף שהזכרת תגיע למסקנות שונות. חבל שלא היה קריטריון של רמת הנהיגה של הנהגים, כי כשאני נסעתי בקווים היו נהגים שבאופן שיטתי נכנסו במדרכה עם הוולבו-נמוך רצפה שלהם...
אני לא איש סקרים
וכאדם שחי במוסד שרבים ממחקריו בנויים על סטטיסטיקות, אני יודע מה רבה החשיבות של סקר מיקצועי לעומת חוות דעת סוביקטיבית. גם לי יש דיעה וגם אני רואה דברים, אבל חברת סקרים, יש לה את הכלים לבדוק בהתאם לשאלות הסקר. וכנראה עניין המדרכות לא כל כך רלונטי לרמת השירות לנוסע. ואם אהיה אירוני עד הסוף, אז ממראה עיניים אני יודע למה הנהגים של אגד ודן לא נכנסים במדרכות, הם פשוט עוצרים האמצע הכביש.... נו? אז אני מכליל. נכון? זה רק אלה שאני ראיתי..נכון?
 
לדעתי היו כאן מספר התעלמויות

אני לא איש סקרים
וכאדם שחי במוסד שרבים ממחקריו בנויים על סטטיסטיקות, אני יודע מה רבה החשיבות של סקר מיקצועי לעומת חוות דעת סוביקטיבית. גם לי יש דיעה וגם אני רואה דברים, אבל חברת סקרים, יש לה את הכלים לבדוק בהתאם לשאלות הסקר. וכנראה עניין המדרכות לא כל כך רלונטי לרמת השירות לנוסע. ואם אהיה אירוני עד הסוף, אז ממראה עיניים אני יודע למה הנהגים של אגד ודן לא נכנסים במדרכות, הם פשוט עוצרים האמצע הכביש.... נו? אז אני מכליל. נכון? זה רק אלה שאני ראיתי..נכון?
לדעתי היו כאן מספר התעלמויות
מנושאים חשובים כגון עמידה בלו"ז והיכולת למתן שירות שמעבר לנסיעה באוטובוס. לחילופין, היתה כאן התעכבות על פרטים כמו המסקנה המטופשת שהנהג לא חיכה שהנוסעים יתיישבו או העובדה שהאוטובוסים היו ברמת ניקיון בינונית. אם הם היו עולים בחמש-שש בבוקר, האוטובוס (בדן לפחות) היה מצוחצח, עד אמצע היום הוא כבר מספיק להתלכלך. דן היא היחידה שמעסיקה עובדי ניקיון גם במסופים, אגב... לגבי הלו"ז המפורסם באוטובוס, הרי שקווים יכולה להרשות לעצמה להדפיס לו"ז מכיוון שמדובר בחברה עם מספר מועט של קווים. דן, לעומתה מפעילה מספר רב מאוד של קווים ואינה יכולה להרשות לעצמה להדפיס לו"ז לכל קו. היא עושה זאת רק עבור קווים בעלי תדירות נמוכה, שכן מה התועלת בהדפסת לו"ז לקו שתדירות יציאת האוטובוסים בו היא 7 דקות בממוצע (קווים 5, 18 ו-25 של דן)?
 

אורי404

New member
לגבי נקיון - יש משהו בדבריך. הרי

לדעתי היו כאן מספר התעלמויות
מנושאים חשובים כגון עמידה בלו"ז והיכולת למתן שירות שמעבר לנסיעה באוטובוס. לחילופין, היתה כאן התעכבות על פרטים כמו המסקנה המטופשת שהנהג לא חיכה שהנוסעים יתיישבו או העובדה שהאוטובוסים היו ברמת ניקיון בינונית. אם הם היו עולים בחמש-שש בבוקר, האוטובוס (בדן לפחות) היה מצוחצח, עד אמצע היום הוא כבר מספיק להתלכלך. דן היא היחידה שמעסיקה עובדי ניקיון גם במסופים, אגב... לגבי הלו"ז המפורסם באוטובוס, הרי שקווים יכולה להרשות לעצמה להדפיס לו"ז מכיוון שמדובר בחברה עם מספר מועט של קווים. דן, לעומתה מפעילה מספר רב מאוד של קווים ואינה יכולה להרשות לעצמה להדפיס לו"ז לכל קו. היא עושה זאת רק עבור קווים בעלי תדירות נמוכה, שכן מה התועלת בהדפסת לו"ז לקו שתדירות יציאת האוטובוסים בו היא 7 דקות בממוצע (קווים 5, 18 ו-25 של דן)?
לגבי נקיון - יש משהו בדבריך. הרי
לעתים יש "ידיים טובות", שמלכלכות את האוטובוס. לגבי לו"ז - אכן, אין צורך בקווים בעלי תדירות גבוהה להדפיס לוחות זמנים. יחד עם זאת, יש קווים עם תדירות לא עד כדי כך גבוהה, ש'אפשר' לפרסם לוחות זמנים: קווים 53 או 127 או קווי יו"ש, למשל. יחד עם זאת יש לציין, שבחלק מאוטובוסים של קו 149 יש לו"ז של הקו+של קו 247. ככה, שאולי, יש בעוד קווים. אפשר לפרסם לו"ז לפי מקבץ קווים. למשל, לו"ז מפורט ויפה של קווים מאיזור מסויים. למשל, לו"ז של קווי פתח תקווה והסביבה (קו 83 וקווים לראש העין+קווים לשוהם, כפר מעש ועוד). ולגבי הוולוואים נמוכי הרצפה שנכנסים למדרכות - אולי, בסקר הם לא נתקלו בזה. חוץ מזה, שגם היו מפרקיות חדשות של "דן" שקיבלו מכות בגלל נהיגה לא ממש זהירה...
 
לו"ז

לגבי נקיון - יש משהו בדבריך. הרי
לעתים יש "ידיים טובות", שמלכלכות את האוטובוס. לגבי לו"ז - אכן, אין צורך בקווים בעלי תדירות גבוהה להדפיס לוחות זמנים. יחד עם זאת, יש קווים עם תדירות לא עד כדי כך גבוהה, ש'אפשר' לפרסם לוחות זמנים: קווים 53 או 127 או קווי יו"ש, למשל. יחד עם זאת יש לציין, שבחלק מאוטובוסים של קו 149 יש לו"ז של הקו+של קו 247. ככה, שאולי, יש בעוד קווים. אפשר לפרסם לו"ז לפי מקבץ קווים. למשל, לו"ז מפורט ויפה של קווים מאיזור מסויים. למשל, לו"ז של קווי פתח תקווה והסביבה (קו 83 וקווים לראש העין+קווים לשוהם, כפר מעש ועוד). ולגבי הוולוואים נמוכי הרצפה שנכנסים למדרכות - אולי, בסקר הם לא נתקלו בזה. חוץ מזה, שגם היו מפרקיות חדשות של "דן" שקיבלו מכות בגלל נהיגה לא ממש זהירה...
לו"ז
אני חושב שברוב הקווים שהזכרת דווקא כן יש לו"ז, אני מצאתי ב-SU המושבתות לו"ז של קו 3 פנימי אריאל למשל... קו 127 יוצא כל שעה עגולה, לכן נראה לי מיותר לפרסם לו"ז. פרסום לו"ז שכזה יעיל רק באוטובוסים קבועים על הקו, ומעט קשה יותר לביצוע כאשר יש אוטובוסים ש"זרים" לקו. כך דן הדביקה לפני כשנה מסלול קו בכל אוטובוס קבוע בקו, אך מה לעשות שמאז השתנו סידורים וכבר לא כל המדבקות חופפות לקווים בפועל. כמו-כן, חברת דן מפרסמת לו"ז לכל האוטובוסים שתדירותם בערב עולה על 15 שעה, ע"מ להקל על ציבור הנוסעים בשעות "לא נעימות" שכאלה. באשכול קווי אור-יהודה, אגב, פורסם לו"ז באופן קבוע במשך שנים (אפילו לקו 36). ידיה טובה שלי שגרה בעיר אפילו טוענת שהלו"ז שדן פרסמה נוח יותר לשימוש מזה של קווים...
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif אז יש פה נקודה לחיוב אצל "דן".

לו"ז
אני חושב שברוב הקווים שהזכרת דווקא כן יש לו"ז, אני מצאתי ב-SU המושבתות לו"ז של קו 3 פנימי אריאל למשל... קו 127 יוצא כל שעה עגולה, לכן נראה לי מיותר לפרסם לו"ז. פרסום לו"ז שכזה יעיל רק באוטובוסים קבועים על הקו, ומעט קשה יותר לביצוע כאשר יש אוטובוסים ש"זרים" לקו. כך דן הדביקה לפני כשנה מסלול קו בכל אוטובוס קבוע בקו, אך מה לעשות שמאז השתנו סידורים וכבר לא כל המדבקות חופפות לקווים בפועל. כמו-כן, חברת דן מפרסמת לו"ז לכל האוטובוסים שתדירותם בערב עולה על 15 שעה, ע"מ להקל על ציבור הנוסעים בשעות "לא נעימות" שכאלה. באשכול קווי אור-יהודה, אגב, פורסם לו"ז באופן קבוע במשך שנים (אפילו לקו 36). ידיה טובה שלי שגרה בעיר אפילו טוענת שהלו"ז שדן פרסמה נוח יותר לשימוש מזה של קווים...
אז יש פה נקודה לחיוב אצל "דן".
ואם יש בקווים שהזכרתי לו"ז - מה טוב. וכן. ייאמר לזכותה של דן על הגדלת הראש לגבי פרסומי הזמנים בלילה.
 
15 שעה=רבע שעה/15 דקות כמובן...

לו"ז
אני חושב שברוב הקווים שהזכרת דווקא כן יש לו"ז, אני מצאתי ב-SU המושבתות לו"ז של קו 3 פנימי אריאל למשל... קו 127 יוצא כל שעה עגולה, לכן נראה לי מיותר לפרסם לו"ז. פרסום לו"ז שכזה יעיל רק באוטובוסים קבועים על הקו, ומעט קשה יותר לביצוע כאשר יש אוטובוסים ש"זרים" לקו. כך דן הדביקה לפני כשנה מסלול קו בכל אוטובוס קבוע בקו, אך מה לעשות שמאז השתנו סידורים וכבר לא כל המדבקות חופפות לקווים בפועל. כמו-כן, חברת דן מפרסמת לו"ז לכל האוטובוסים שתדירותם בערב עולה על 15 שעה, ע"מ להקל על ציבור הנוסעים בשעות "לא נעימות" שכאלה. באשכול קווי אור-יהודה, אגב, פורסם לו"ז באופן קבוע במשך שנים (אפילו לקו 36). ידיה טובה שלי שגרה בעיר אפילו טוענת שהלו"ז שדן פרסמה נוח יותר לשימוש מזה של קווים...
15 שעה=רבע שעה/15 דקות כמובן...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה