תחרות חדשה

  • פותח הנושא an2
  • פורסם בתאריך

an2

New member
תחרות חדשה../images/Emo70.gif

באישור מיכל(הכחולה שלנו
) נפתחת תחרות חדשה איזו תחרות
תחרות יצורים קסומים אז
תבחרי לך יצור קסום(פיות,דרקונים,חדי-קרן ליד הדולי וכו') מה צריך לעשות
לבחור בייס בינוני עד גדול והלכין דולי אופיקסל או מה שבא לכן איך
ללכת לשוטט בפורומים להוריד מקאזה תמונות של יצורים מהממלכה התיכונה(פיות,דרקונים וכו´) מי שמתחייבת שתשרשר:
מי שלא שתרשר:
הניקוד: 50 נקודות על מקוריות 50 נקודות על הצללה שלושת הבנות שישרשרו:
היו שופטות
 
שאלות../images/Emo9.gif../images/Emo96.gif

באיזה תוכנה לעשות? יש בייס מסויים? ולא הבנתי, הדולי צריכה להיות משהו קסום או שלידה והיא רגילה??
 

an2

New member
באיזה תוכנה שאת רוצה איזה בייס שאת

קוצה והדולי צריכה להיות משהו קסום אלא אם כן זה חד קרן אז ליד זה פיה את הדוליז צריך לשרשר לשירשור שאני אפתח
 

JUstMeAndMe

New member
../images/Emo104.gif

ננסה...... עד מתי? אני לחוצה במתכונות
ובמבחנים למיניהם
 
למעלה