תחרות הסוד הכי כמוס ב-
!

אהבתי! ../images/Emo22.gif

וואי חכמה את מה? אהבתי אהבתי.. זאת אומרת זה משהו מוכר בד"כ, אבל זה עדיין מצחיק.
 

סאביבית

New member
סוד כמוס לפרה ולסוס

כשהייתי בצבא חבר ביים נשיקה צרפתית עם חבר אחר ואני צילמתי את זה, עד היום אני שומרת את התמונה למקרה ואצטרך משהו נגדו
(נו, כשאני חושבת על זה - אז זה היה ביג דיל, היום לא במיוחד...)
 

GK_FF

New member
אני מפורסם

בתקשורת אבל משתמש ביוזר הזה בתפוז בלי לספר לאנשים.
 

daeve1

New member
הסוד שלי...

אני אוכל חול וחרקים... יואו!!!! כל כך טוב להוציא את זה החוצה סוף סוף, ותגידו שיש סוד יותר גדול מזה.
 

daeve1

New member
אה ו...

אני אוהב לאכול צ'יפס קר מהמקרר, זאת אומרת, צ'יפס ששמתי במקרר להרבה זמן. סוד הזה בטוח זוכה, הוא הסוד הכי גדול שיש!
 
היי

אני בחורה חרדית ולומדת בתיכון חרדי. אני לסבית ונהלתי רומן לסבי עם המורה שלי,נשואה בת 30. היינו שוכבות ויום למחרת לובשות איצטלא של מורה ותלמידה. הזוי לגמרי! זה הסוד שלי (ושלה) אף אחד לא יודע.חוץ מכם כמובן.
 

kreuter acid

New member
אה, סתם סוד בנאלי...הייתי המאהבת של...

א.ל. - איש ציבור ידוע בחוגים הלכליים כיום, לא כ"כ יודע בזמני כשהיה צעיר יותר. במשך 15 שנה... וואאאווו... איך שזה היה מסעיר אז, ואיך שזה משעמם היום אפילו לחשוב על זה.
 

but man

New member
הסוד שלי

אני עושה את זה עם אחותה של אישתי כבר כמה שנים
 
הסוד שלי

אני דו מיני ואני עושה את זה כבר שנים אם אחותי, גיסתי, דודתי, דוד שלי, הכלב שלי, השכנה של, המורה שלי בבית ספר, ואם ג'וני דפ, אני גם אוכל ג'וקים וחיפושיות, ואני ממש אוהב לאכול תפוזים עם הקליפות שלהם. אני דתי בבקרים, ודראג קווין בלילות.
 
הסוד שלי

אני חוזר בשאלה ואף אחד לא יודע . אני נשוי עם ילדים , כל המשפחה שלי והחברים שלי כולם חרדים, אני פוחד פחד מוות , כי אם תופסים אותי אני אצטרך להתגרש ולנתק קשר עם הילדים. ואף אחד מהחברים שלי לא ידבר איתי, חוץ מזה אני אצטרך לעבוד קשה בשביל לשלם מזונות לילדים, אז אין לי ברירה, ואני מעדיף לחיות ככה בפחד מתמיד, כשבעצם אין לי חיים חילוניים כי אני נראה כמו חרדי, אלא שכשאף אחד לא רואה (חוץ מאלוהים) אני עושה מה שבא לי . חזרתי בשאלה אחרי החתונה, ומה שהכי מצחיק (עצוב) פה , שבשביל הפרנסה אני עובד במקום שמחזיר בתשובה
 
סדר היום שלי

דבר ראשון אני הולך כאילו לתפילת שחרית, כשבעצם אני הולך לגלוש באינטרנט או לראות טלויזיה, במקום סודי שיש לי שאף אחד לא יודע ממנו. אח``כ אני מלמד גמרא וכולם קוראים לי `הרב` . בערב יש לי זמן פנוי לטייל, או לראות סרטים . יש ימים שאני רוצה למות , אבל בד``כ אני במצב רוח טוב, למרות שיש לי חיים כפולים וכל הזמן אני צריך להציג כאילו אני צדיק , ואני תמיד מתחבא כמו עכבר. הכי אכפת לי שאין לי צ`אנס להכיר בחורה כלבבי, אלא אני תקוע עם השידוך שתקעו לי כשהיתי כמעט ילד. אולי בגלגול הבא יהיה לי אפשרות, מה אתם אומרים?
 

BlackCandle

New member
יש לך שתי אפשרויות

או לזרוק הכל לפח ולהתחיל מחדש או להמשיך עם החיים שלך כמו שאתה, אחרי הכל האמונה היא בפנים(ולא משנה מה היא) וכל השאר זה רק אורח חיים ושגרה שאתה כנראה כבר רגיל אליה.
 
הסוד שלי?

הסוד שלי.. הסוד שלי הוא שאני עדיין חולמת עליך אני עדיין רואה אותך בכל מקום בעיקר בלב שלי אני לא יודעת האם זה יפסיק אי פעם חשבתי שהדחקתי. חשבתי שתגברתי. חשבתי ששכחתי. חשבתי ש.. חשבתי. והפסקתי לחשוב. התחלתי גם להרגיש. הסוד שלי שאניעדיין רואה אותך, בכל מקום, בכל רגע, בכל זכרון. הדמות המפלצתית שלך עדיין צרובה לי בראש, בהבזקים עמוק עמוק, וכנראה גם תשאר שם אולי ממקום בריא יותר, אבל הבנתי שזה לא ייעלם לשום מקום, ונפש האדם היא לא מחשב שאפשר למחוק בו זכרון. עדין רואה אותך אונס אותי. פוגע בי. נוגע. לשניות, להבהובים. לרגעים. הלוואי וזה ייעלם אי פעם. ברגעים הללו- בכל מקום, מול הטלוויזיה, באוטובוס, בבהיה בקיר, בטבע, עם ההורים, עם בת הזוג, עם המוסיקה. למה הותרת בי חותם? למה? אני לא חושבת שהודיתי בזה בקול רם עד עכשיו. אנילא חושבת שנתתי לעצמי לומר זאת, בשנה האחרונה. שזה עדיין שם. עדין כאן. וזה מותר וזה בסדר. אתה לא רואה אותי ולא תראה אותי- ואם כן.. אני בריאה היום. אני אוהבת את עצמי היום. מתהומות צמחתי וצומחת ואצמח. אישה יפהפיה. וכן:) אני רוצה ללכת לסרט:) מאוד.
 
כן. בהחלט כן. תודה! (ואני עוד רוצה להמשיך

לכתוב, אבל לא יודעת האם זה המקום/ מענין מישהו) אני מנסה. זה בערך כמו שיטת הגמילה- וזה אף פעם לא "עובר", מסתבר. יש בזה הרבה מן המפחיד.. בוא נחכה ללילה לכתוב את זה:) ללחוש את זה. בינתיים, אני אמשיך לחייך אל המחשבות, ולא לתת להן להתפזר, עד שהכל מתבהר בראש ואני רואה מה באמת שם, מתחת למעטה האושר, יחד עם האושר, שזור באושר. תודה
 
תודה:). אני מכירה אותך ואת אותי, רק שזה לא

משהו שצועקים אותו בראש חוצות כדבר ראשון כשמכירים. זו יכולה להיות כל אחת, למעשה. אז לא אהבתי את עצמי. אז לא חשבתי שאני יפהפיה (ואת בטח/ כנראה שלא:)) אם זו ס', אז אנחנו הכרנו. כאבתי לחוות, תודה על ההצעה והכנות.
 
רק עכשיו קישרתי..

בית קולנוע.. סרט.. אינטרנט.. פורום.. פגשתי אותך באתר הכרויות. התחלתי לעבוד תחתיך בבית קולנוע שניהלת. בצפון. תקופה. תקופה של איומים, ארוכה וגועלית. התעללות פיזית ונפשית, אלימות מילולית, גועל נפש ו... פשוט גועל- שאיש לא ידע מה קורה מחוץ מכותלי הקופה, המשרד ובאולמות הקולנוע. שבסופו של דבר אנסת. אלוהים, פחדתי ממך. כמה איימת, שתרצח את ההורים שלי, שתפגע באמא שלי. כמה מניפולטיבי. חתיכת פסיכופט. ואיש לא ידע, ופחדתי, התביישתי, לא רציתי לספר. וההורים שלי עוד האשימו אותי אח"כ. אויש... בתי קולנוע. כמה איימת שאם מישהו ידע- תתבעו אותי על הוצאת דיבה. שאם מישהו יידע מה באמת קורה בבית הקולנוע הזה, תתבעו אותי. -------------------------------------------------------------------------------------- לא ניצחת. אני הרפיתי. אני מרפה. בכל רגע. אין כאן מנצח ומפסיד. באמת שלא. אני מתעסקת בעצמי פשוט.. במה שחוויתי- רק כשאני המרכז.. וזה לא ABOUT YOU.. אם רק היית נעלם קצת, אם זה רק היה מרפה גם קצת, אם רק מישהו היה אומר שהתמונות תימחקנה מתישהו..
 
למעלה