תחנת רכבת בית יהושוע - טיפשות תחבורתית

מצב
הנושא נעול.

Shark Alarm

New member
אם כך, גם ב"בני ברק" ../images/Emo26.gif

זכרונך מיטיב עימך.
אתה זוכר נכון. אבל מה ההבדל הקטן: בחוף הכרמל- המנהרה מובילה מצד אחד לצד שני של התחנה ללא גישה לתוך שטח התחנה והרציפים, ובבית יהושע כל כניסה לשטח התחנה למטרת חצית המסילה, מאפשרת גישה לרציפים. ואנחנו הרי עם של רמאים ותחמנים, ולכל אחד יש שטויות בראש, והרכבת לא רוצה את כל הצרות האלה על ראשה, ובצדק. פלא ששונאים אותנו בעולם, הא מיסטר "קוב לו"?
אם כך, גם ב"בני ברק"

וגם ב"באר יעקב" עם ישראל יכול להיות רמאי ותחמן
 
לא צודק

אם כך, גם ב"בני ברק"

וגם ב"באר יעקב" עם ישראל יכול להיות רמאי ותחמן
לא צודק
דרושה אפשרות למעבר בתחנת רכבת במקומות שבהן הנסיבות הגיאוגרפיות (או תשתיתיות) אינן מאפשרות מעבר חלופי. בבני ברק אתה יכול לעבור מזרחית לתחנה ובבאר יעקב יש לך הפרדה מפלסתית ממש ליד התחנה. בבית יהושוע זה שונה לחלוטין!
 

harhanegev

New member
../images/Emo45.gif נכון מאוד !

לא צודק
דרושה אפשרות למעבר בתחנת רכבת במקומות שבהן הנסיבות הגיאוגרפיות (או תשתיתיות) אינן מאפשרות מעבר חלופי. בבני ברק אתה יכול לעבור מזרחית לתחנה ובבאר יעקב יש לך הפרדה מפלסתית ממש ליד התחנה. בבית יהושוע זה שונה לחלוטין!
נכון מאוד !
ויותר מזה, במשך שנים היה מעבר חופשי מצד לצד. אם רוצים לעשות הרעת תנאים, חובתו של מרע התנאים (במקרה זה רכבת ישראל) לשאת במחיר. לא יתכן שמצד אחד רכבת ישראל תהנה מהקטנת כמות הגניבות ממנה ע"י נוסעים לא משלמים, ומצד שני תגנוב בעצמה כסף מאנשים שרוצים לעבור ושזכותם המלאה והטבעית לעבור מצד לצד של הישוב בו הם גרים / עוברים.
 

kobiz99

New member
הצחקת!!!!!!!!!!!!!

נכון מאוד !
ויותר מזה, במשך שנים היה מעבר חופשי מצד לצד. אם רוצים לעשות הרעת תנאים, חובתו של מרע התנאים (במקרה זה רכבת ישראל) לשאת במחיר. לא יתכן שמצד אחד רכבת ישראל תהנה מהקטנת כמות הגניבות ממנה ע"י נוסעים לא משלמים, ומצד שני תגנוב בעצמה כסף מאנשים שרוצים לעבור ושזכותם המלאה והטבעית לעבור מצד לצד של הישוב בו הם גרים / עוברים.
הצחקת!!!!!!!!!!!!!
 

kobiz99

New member
../images/Emo24.gif../images/Emo127.gif

זכרונך מיטיב עימך.
אתה זוכר נכון. אבל מה ההבדל הקטן: בחוף הכרמל- המנהרה מובילה מצד אחד לצד שני של התחנה ללא גישה לתוך שטח התחנה והרציפים, ובבית יהושע כל כניסה לשטח התחנה למטרת חצית המסילה, מאפשרת גישה לרציפים. ואנחנו הרי עם של רמאים ותחמנים, ולכל אחד יש שטויות בראש, והרכבת לא רוצה את כל הצרות האלה על ראשה, ובצדק. פלא ששונאים אותנו בעולם, הא מיסטר "קוב לו"?
 

harhanegev

New member
לפי הטיעון שלך, גם בתל אביב מרכז יש לבטל את

זכרונך מיטיב עימך.
אתה זוכר נכון. אבל מה ההבדל הקטן: בחוף הכרמל- המנהרה מובילה מצד אחד לצד שני של התחנה ללא גישה לתוך שטח התחנה והרציפים, ובבית יהושע כל כניסה לשטח התחנה למטרת חצית המסילה, מאפשרת גישה לרציפים. ואנחנו הרי עם של רמאים ותחמנים, ולכל אחד יש שטויות בראש, והרכבת לא רוצה את כל הצרות האלה על ראשה, ובצדק. פלא ששונאים אותנו בעולם, הא מיסטר "קוב לו"?
לפי הטיעון שלך, גם בתל אביב מרכז יש לבטל את
זכות המעבר. כי הרי "כרטיס מעבר גשר הבורסה" מאפשר מעבר אל תוך הרכבות (כבר מזמן תמו הימים בהם פקח בודק מי יורד במדרגות לכיוון הרציפים, כידוע).
 

kobiz99

New member
במימון עירית חיפה לרווחת התושבים

מה קורה בתחנה "חוף הכרמל"

אם זכרוני אינו מטענוי, יש שביל אחד של עלייה לרציפים, ומקביל אליו שביל למעבר מתחת לפסי הרכבת (מהים למרכזית חוף הכרמל)
במימון עירית חיפה לרווחת התושבים
 

amit1270

New member
פתרון נגד "תחמנים" -

שטח התחנה הינו שטח מוגבל וסגור
המעבר בשטח התחנה כל תחנה, מותנה ברכישת כרטיס נסיעה הכולל ביטוח הנוסע בפני נזק כל שהוא. אי לכך הכניסה לשטח התחנה ולרציפים ללא כרטיס תקף אסורה ומסוכנת. בתחנת ת"א מרכז קיים כרטיס מעבר המאפשר מעבר ללא כניסה לרציפים מהכניסה הראשית לצד השני, להלן מתחם הבורסה. כרטיס המעבר משמש לפתיחת המעבר האלקטרוני בלבד, ללא כל התחיבות ביטוחית למשתמש. ירצו פרנסי המועצה האזורית חוף השרון שבתחומם נמצאת תחנת הרכבת בית יהושע להקים גשר עלי להולכי רגל מעל לתחנת הרכבת ועל חשבונם יעשו זאת, כפי שבחוף הכרמל בחיפה נחפרה מנהרה להולכי רגל ש"עוקפת" את שטח התחנה. לא יעשו, לא יתאפשר עם כל הצער,מעבר נוח להולכי רגל ממזרח למערב בשטח התחנה.
פתרון נגד "תחמנים" -
כרטיס מעבר מוגבל בזמן ל-5 דקות, שזה די והותר כדי לחצות את התחנה, אבל לא מאפשר עליה לרכבת כלשהי. לגבי ת"א-מרכז - איך בדיוק כרטיס המעבר לא מאפשר ירידה לרציפים? עד כמה שאני זוכר, אין שם סבסבות נוספות.
 

אורי404

New member
זה גם מה שאני זוכר.

פתרון נגד "תחמנים" -
כרטיס מעבר מוגבל בזמן ל-5 דקות, שזה די והותר כדי לחצות את התחנה, אבל לא מאפשר עליה לרכבת כלשהי. לגבי ת"א-מרכז - איך בדיוק כרטיס המעבר לא מאפשר ירידה לרציפים? עד כמה שאני זוכר, אין שם סבסבות נוספות.
זה גם מה שאני זוכר.
אין בעיה גם לאכוף את זה אם רוצים וזה משום שברב התחנות יש שערים, שאם ארצה לצאת מהתחנה, אני חייב להעביר כרטיס. כך שאם נוסע נכנס לתחנת תל אביב מרכז או לבית יהושע עם כרטיס מעבר ובמקום לעבור הוא "תופס רכבת בורח להרים" (מתוך "כולם יודעים" של אהוד בנאי) או ב מקום להרים לאחת הערים האחרות, הרי שבתחנה ממנה הוא יוצא הוא אמור להעביר כרטיס יציאה. לסיכום, לא ברור לי לעת עתה מדוע בתל אביב מרכז ניתן לעבור ובבית יהושע לא.
 
רשות מקומית והרכבת

זה גם מה שאני זוכר.
אין בעיה גם לאכוף את זה אם רוצים וזה משום שברב התחנות יש שערים, שאם ארצה לצאת מהתחנה, אני חייב להעביר כרטיס. כך שאם נוסע נכנס לתחנת תל אביב מרכז או לבית יהושע עם כרטיס מעבר ובמקום לעבור הוא "תופס רכבת בורח להרים" (מתוך "כולם יודעים" של אהוד בנאי) או ב מקום להרים לאחת הערים האחרות, הרי שבתחנה ממנה הוא יוצא הוא אמור להעביר כרטיס יציאה. לסיכום, לא ברור לי לעת עתה מדוע בתל אביב מרכז ניתן לעבור ובבית יהושע לא.
רשות מקומית והרכבת
אישרו ומימנו את בנית הגשר להולכי רגל בין הכניסה לתחנה בארלוזרוב למתחם הבורסה בהתניה שהגשר יפתח לכל ולא רק לנוסעי הרכבת אפשר לעשות כך גם בבית יהושע. שנים בודקים את האפשרות להפרדה בין הנוסעים. אלו שבידם כרטיס נסיעה ולאלו שהגשר משמש אותם למעבר בלבד ע"י התקנת קיר שקוף וסגור לאורכו של הגשר שימנע מנוסעים ללא כרטיס לרדת לרציף ולסוע ברכבת . כידוע לא בכל מקום מוצבים דיילים ביציאה מהתחנות בשעות הערב המאוחרות בשל בעיות תקציביות. נסיעה ברכבות הערב בעיקר באלו הפרבריות לכוון בית יהושע, נתניה וחדרה אחרי שעה 20.00 וצפייה ביציאות בעיקר בתחנת בית יהושע תמחיש לארזי הפורום מעי"ק ב"ב /י"ם המחזקים איש את רעהו, כמה עשרות נוסעים קופצים כל פעם מעל למעבר האלקטרוני באין כרטיס בידם או שצבעו של הכרטיס חום..תוך ניצול העובדה שבאין דיילים שיפקחו על 2 היציאות של התחנה הנסיעה ברכבת "חופשית". אנשי הבטחון המוצבים במקום תפקידם לאבטח ולא לפקח. יש מה לשפר יש מה לעשות בנושא האכיפה, אך זה המצב לעכשיו.
 

קובי לו

New member
אז יהיו עוד כמה עשרות ביום של תחמנים, אז מה?

רשות מקומית והרכבת
אישרו ומימנו את בנית הגשר להולכי רגל בין הכניסה לתחנה בארלוזרוב למתחם הבורסה בהתניה שהגשר יפתח לכל ולא רק לנוסעי הרכבת אפשר לעשות כך גם בבית יהושע. שנים בודקים את האפשרות להפרדה בין הנוסעים. אלו שבידם כרטיס נסיעה ולאלו שהגשר משמש אותם למעבר בלבד ע"י התקנת קיר שקוף וסגור לאורכו של הגשר שימנע מנוסעים ללא כרטיס לרדת לרציף ולסוע ברכבת . כידוע לא בכל מקום מוצבים דיילים ביציאה מהתחנות בשעות הערב המאוחרות בשל בעיות תקציביות. נסיעה ברכבות הערב בעיקר באלו הפרבריות לכוון בית יהושע, נתניה וחדרה אחרי שעה 20.00 וצפייה ביציאות בעיקר בתחנת בית יהושע תמחיש לארזי הפורום מעי"ק ב"ב /י"ם המחזקים איש את רעהו, כמה עשרות נוסעים קופצים כל פעם מעל למעבר האלקטרוני באין כרטיס בידם או שצבעו של הכרטיס חום..תוך ניצול העובדה שבאין דיילים שיפקחו על 2 היציאות של התחנה הנסיעה ברכבת "חופשית". אנשי הבטחון המוצבים במקום תפקידם לאבטח ולא לפקח. יש מה לשפר יש מה לעשות בנושא האכיפה, אך זה המצב לעכשיו.
אז יהיו עוד כמה עשרות ביום של תחמנים, אז מה?
הרי המצב בארץ, וקרא שוב את דברי דוד השוויצרי, טוב בהרבה מבאירופה. שם אכן רבים נוסעים ללא כרטיס בר תוקף ברכבות העירוניות והבינעירוניות ! אפילו באוסטרליה (מלבורן) שם חייתי קרוב לשנה הייתי רואה הרבה מאוד אנשים (בעיקר בני נוער) ללא כרטיס המדלגים מעל מחסומי הכניסה/יציאה של רכבות הפרברים הכבדות וגם כאלו הנוסעים ללא כרטיס בחשמליות. בארץ אני מעריך שכמות התחמנים ברכבת לא עולה על 2% מכלל כמות הנוסעים. אחוז פנטסטי יחסית לעולם הרחב. אז האחוז שלהם יגדל ל-4%. לא יקרה שום אסון. חוץ מזה שעם טיפה יותר אכיפה האחוז שלהם לא רק שלא יגדל אלא אף יקטן. תוספת דייל בבית יהושע שיהיה שם בין השעות 7 בבוקר ל-19 בערב (2 דיילים בעלות של 20 ש"ח לשעה) תמנע מעל ל-90% מהתחמנים הפוטנציאליים של תחנה זו. בעלות של פחות מ-6,000 ש"ח לחודש, 70,000 ש"ח בשנה (שזה אפילו לא עשירית הפרומיל מתקציבה השנתי של הרכבת הרבה פחות מעשירית הפרומיל מתקציבה השנתי של הרכבת) מונעים מעל ל-90% מהבעיה שאתה מתאר, שאפילו אם כולה תתרחש היא לא אסון ולא כלום. אתה סתם מראה פה יקה פוציות עליה התרעתי בתגובתי הראשונה לשרשור זה, מייקל אשבי. לא ראוי ולא לעניין תגובותיך. מצטער.
 
מקבל בהכנעה את נתוניך המדויקים..

אז יהיו עוד כמה עשרות ביום של תחמנים, אז מה?
הרי המצב בארץ, וקרא שוב את דברי דוד השוויצרי, טוב בהרבה מבאירופה. שם אכן רבים נוסעים ללא כרטיס בר תוקף ברכבות העירוניות והבינעירוניות ! אפילו באוסטרליה (מלבורן) שם חייתי קרוב לשנה הייתי רואה הרבה מאוד אנשים (בעיקר בני נוער) ללא כרטיס המדלגים מעל מחסומי הכניסה/יציאה של רכבות הפרברים הכבדות וגם כאלו הנוסעים ללא כרטיס בחשמליות. בארץ אני מעריך שכמות התחמנים ברכבת לא עולה על 2% מכלל כמות הנוסעים. אחוז פנטסטי יחסית לעולם הרחב. אז האחוז שלהם יגדל ל-4%. לא יקרה שום אסון. חוץ מזה שעם טיפה יותר אכיפה האחוז שלהם לא רק שלא יגדל אלא אף יקטן. תוספת דייל בבית יהושע שיהיה שם בין השעות 7 בבוקר ל-19 בערב (2 דיילים בעלות של 20 ש"ח לשעה) תמנע מעל ל-90% מהתחמנים הפוטנציאליים של תחנה זו. בעלות של פחות מ-6,000 ש"ח לחודש, 70,000 ש"ח בשנה (שזה אפילו לא עשירית הפרומיל מתקציבה השנתי של הרכבת הרבה פחות מעשירית הפרומיל מתקציבה השנתי של הרכבת) מונעים מעל ל-90% מהבעיה שאתה מתאר, שאפילו אם כולה תתרחש היא לא אסון ולא כלום. אתה סתם מראה פה יקה פוציות עליה התרעתי בתגובתי הראשונה לשרשור זה, מייקל אשבי. לא ראוי ולא לעניין תגובותיך. מצטער.
מקבל בהכנעה את נתוניך המדויקים..
הנה במחי יד הפלא ופלא במקום שאחרים כשלו אתה מצאת פתרון מהיר ומתוקצב. ביודעי את הנתונים לתופעה המבישה לפחות לרבעון האחרון של 2006 ואת העלויות הנדרשות לשיפור הבקרה והאכיפה דעתי במחילה,שונה בלשון המעטה מהנתונים המרשימים שהוצגו על ידך. הנך בר פלוגתה מכובד ועל כך נתונה לך הערכתי המלאה למרות שאדוני כבדני בכינויים אלו ואחרים-ברוח טובה כמובן..
 

אוהד11

New member
מייקל, הנתונים שבידך כבודם במקומם, אך טיעוניו

מקבל בהכנעה את נתוניך המדויקים..
הנה במחי יד הפלא ופלא במקום שאחרים כשלו אתה מצאת פתרון מהיר ומתוקצב. ביודעי את הנתונים לתופעה המבישה לפחות לרבעון האחרון של 2006 ואת העלויות הנדרשות לשיפור הבקרה והאכיפה דעתי במחילה,שונה בלשון המעטה מהנתונים המרשימים שהוצגו על ידך. הנך בר פלוגתה מכובד ועל כך נתונה לך הערכתי המלאה למרות שאדוני כבדני בכינויים אלו ואחרים-ברוח טובה כמובן..
מייקל, הנתונים שבידך כבודם במקומם, אך טיעוניו
של קובי הרבה יותר חזקים. מדוע לכפות על הציבור דבר שמקומם, כאשר לפתור אותו בקלות ובמעט רצון טוב, ולא להצביע על דבר ששמו תקנות מסילות הברזל, שיסודן במנדט הבריטי, והרי אנו כבר 59 שנה מעבר למנדט הזה.
 
שאלות שיש להפנות לרכבת ולא אלי

מייקל, הנתונים שבידך כבודם במקומם, אך טיעוניו
של קובי הרבה יותר חזקים. מדוע לכפות על הציבור דבר שמקומם, כאשר לפתור אותו בקלות ובמעט רצון טוב, ולא להצביע על דבר ששמו תקנות מסילות הברזל, שיסודן במנדט הבריטי, והרי אנו כבר 59 שנה מעבר למנדט הזה.
שאלות שיש להפנות לרכבת ולא אלי
אני מסתמך על מידע שיש בידי אך אין באפשרותי להציגו וזה לא הוגן כלפי אחרים לצורך דיון, אך טיעוני שלי אינם אוטופיה כאם מספרים של ממש. טיעוניו של קובי נכונים באופן כללי אך הבסיס לחשובים ותמונת המצב הכללית שונה ועל כך הערתי. זאת ועוד, בטוחני שאם לקובי היו כל הנתונים שמהם היה יכול הוא לחשב כמותית את מספר הנמנעים מלשלם כרטיס נסיעה כחוק היה מגיע למספרים מדויקים ביותר. אין לי ספק בכך לרגע. באשר לתקנות , אלו התקנות וזה המצב הנתון לעכשיו נרצה או לא נרצה. חושבני שניתן לעשות הרבה יותר ע"מ לשפר את השרות לנוסעי הרכבת גם בעינין המעבר בשטח התחנה הסגור ולא נעשה די בעינין.
 

amit1270

New member
../images/Emo45.gif על המשפט האחרון.

שאלות שיש להפנות לרכבת ולא אלי
אני מסתמך על מידע שיש בידי אך אין באפשרותי להציגו וזה לא הוגן כלפי אחרים לצורך דיון, אך טיעוני שלי אינם אוטופיה כאם מספרים של ממש. טיעוניו של קובי נכונים באופן כללי אך הבסיס לחשובים ותמונת המצב הכללית שונה ועל כך הערתי. זאת ועוד, בטוחני שאם לקובי היו כל הנתונים שמהם היה יכול הוא לחשב כמותית את מספר הנמנעים מלשלם כרטיס נסיעה כחוק היה מגיע למספרים מדויקים ביותר. אין לי ספק בכך לרגע. באשר לתקנות , אלו התקנות וזה המצב הנתון לעכשיו נרצה או לא נרצה. חושבני שניתן לעשות הרבה יותר ע"מ לשפר את השרות לנוסעי הרכבת גם בעינין המעבר בשטח התחנה הסגור ולא נעשה די בעינין.
על המשפט האחרון.
 
../images/Emo45.gifקובי גבר כאן בנוק-אאוט מדהים כי כושר הנית

מייקל, הנתונים שבידך כבודם במקומם, אך טיעוניו
של קובי הרבה יותר חזקים. מדוע לכפות על הציבור דבר שמקומם, כאשר לפתור אותו בקלות ובמעט רצון טוב, ולא להצביע על דבר ששמו תקנות מסילות הברזל, שיסודן במנדט הבריטי, והרי אנו כבר 59 שנה מעבר למנדט הזה.
קובי גבר כאן בנוק-אאוט מדהים כי כושר הנית
הניתוח של קובי עולה באלפי אלפי מונים על רבים מהמתווכחים עימו. לעיתים הוא קצת מוקצן אבל בהחלט צריך להבין אותו. אם הוא יכול היה להקליד מהר עוד יותר את טיעוניו, הוא היה יותר רגוע. הנתונים המספריים של המתפלחים למיניהם אינם סודיים ומופיעים באתר השני של רכבת ישראל. מדובר על 3.8 אחוזים מכלל הנכנסים לשטחי התחנות אשר בכוונתם לעלות על הרכבת ללא תשלום. כמו-כן, ענין זכות המעבר הוא בהחלט נושא לדיון בבג"צ. שטח כלל התחנות שייך אך ורק למנהל מקרקעי ישראל ולפיכך תקנות הרכבת יכולות להחשב כהמלצה או הפלצה בלבד. עם כל הכבוד לכל מיני גורמי הסתה שאינם מוכנים להזדהות בשמם המלא כי הם חוששים לאבד את משרתם, לרכבת ישראל שלושה אתרי אינטרנט שונים כידוע, וגורמים המנסים להסתיר נתונים קצת שוכחים שגם לחברי פורום אחרים קיימת גישה תמידית לכל שלושת האתרים ולכל דו"ח מכל סוג ומכל שנתון.......גם מחוץ לשני האתרים הדורשים סיסמאות... בעידן האינטרנט קל לשים את היד על כל תכתובת, דו"ח, מייל, ישיבה, ועדה, ועדות מכל סוג והסתיים עידן ה"מסמכים הפנימיים". מקומו של המושג "מסמכים פנימיים" הוא בפח הזבל של ההסטוריה ! קובי לו: אני מצדיע לך על חדות ההסברים המדוייקים והנכונים. ללא צל של ספק, אתה יכול להוות נציג משכנע ביותר בבג"צ. יישר כח על היכולת האינטלקטואלית המבריקה שכה מעטים זכו לה. אביה.
 

קובי לו

New member
תודה אביתר, גרמת לי קצת להסמיק...

קובי גבר כאן בנוק-אאוט מדהים כי כושר הנית
הניתוח של קובי עולה באלפי אלפי מונים על רבים מהמתווכחים עימו. לעיתים הוא קצת מוקצן אבל בהחלט צריך להבין אותו. אם הוא יכול היה להקליד מהר עוד יותר את טיעוניו, הוא היה יותר רגוע. הנתונים המספריים של המתפלחים למיניהם אינם סודיים ומופיעים באתר השני של רכבת ישראל. מדובר על 3.8 אחוזים מכלל הנכנסים לשטחי התחנות אשר בכוונתם לעלות על הרכבת ללא תשלום. כמו-כן, ענין זכות המעבר הוא בהחלט נושא לדיון בבג"צ. שטח כלל התחנות שייך אך ורק למנהל מקרקעי ישראל ולפיכך תקנות הרכבת יכולות להחשב כהמלצה או הפלצה בלבד. עם כל הכבוד לכל מיני גורמי הסתה שאינם מוכנים להזדהות בשמם המלא כי הם חוששים לאבד את משרתם, לרכבת ישראל שלושה אתרי אינטרנט שונים כידוע, וגורמים המנסים להסתיר נתונים קצת שוכחים שגם לחברי פורום אחרים קיימת גישה תמידית לכל שלושת האתרים ולכל דו"ח מכל סוג ומכל שנתון.......גם מחוץ לשני האתרים הדורשים סיסמאות... בעידן האינטרנט קל לשים את היד על כל תכתובת, דו"ח, מייל, ישיבה, ועדה, ועדות מכל סוג והסתיים עידן ה"מסמכים הפנימיים". מקומו של המושג "מסמכים פנימיים" הוא בפח הזבל של ההסטוריה ! קובי לו: אני מצדיע לך על חדות ההסברים המדוייקים והנכונים. ללא צל של ספק, אתה יכול להוות נציג משכנע ביותר בבג"צ. יישר כח על היכולת האינטלקטואלית המבריקה שכה מעטים זכו לה. אביה.
תודה אביתר, גרמת לי קצת להסמיק...
 
כשמגיעות מחמאות-צריך לתת אותן !

תודה אביתר, גרמת לי קצת להסמיק...
כשמגיעות מחמאות-צריך לתת אותן !
בלי בושה. היה ויכוח וטיעונייך מבחינה משפטית ראויים לכל מחמאה ! מה שאני אוהב בך הוא שכשאתה מפסיד בויכוח, אתה יודע להודות בכך ועל כך מגיע לך חיבוק ! לא כל אחד יודע להודות בטעותו - יש כאלה שמבינים שטעו, אך ממשיכים לטייח סחור סחור את הסחורה המשפטית ולשוות לה דבק צדקני כביכול, שלאחר מספר דקות בו הוא מתייבש, הוא איננו מדביק את שני החלקים והם מתפרדים כאשר לכל ברור שמלכתחילה, היה צורך בשימוש בדבק משפטי, נקרא לזה "אפוקסי משפטי משובח"... לך יש את הנוסחה הנכונה לאפוקסי המשפטי המשובח הזה וזו לא חוכמה כאשר הצד השני משתמש בדבק פלסטי פשוט אשר תאריך התפוגה שלו תם במילניום הקודם.... אתה ענק קובי !!!
אביה.
 

בועז ל

New member
אביתר , נדמה לי שאני רואה את רכב האבטחה של

כשמגיעות מחמאות-צריך לתת אותן !
בלי בושה. היה ויכוח וטיעונייך מבחינה משפטית ראויים לכל מחמאה ! מה שאני אוהב בך הוא שכשאתה מפסיד בויכוח, אתה יודע להודות בכך ועל כך מגיע לך חיבוק ! לא כל אחד יודע להודות בטעותו - יש כאלה שמבינים שטעו, אך ממשיכים לטייח סחור סחור את הסחורה המשפטית ולשוות לה דבק צדקני כביכול, שלאחר מספר דקות בו הוא מתייבש, הוא איננו מדביק את שני החלקים והם מתפרדים כאשר לכל ברור שמלכתחילה, היה צורך בשימוש בדבק משפטי, נקרא לזה "אפוקסי משפטי משובח"... לך יש את הנוסחה הנכונה לאפוקסי המשפטי המשובח הזה וזו לא חוכמה כאשר הצד השני משתמש בדבק פלסטי פשוט אשר תאריך התפוגה שלו תם במילניום הקודם.... אתה ענק קובי !!!
אביה.
אביתר , נדמה לי שאני רואה את רכב האבטחה של
הרכבת מסתובב ליד ביתך
מישהו סיפר להם שיש לך מחשב מעניין...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה