תחנת רכבת בית יהושוע - טיפשות תחבורתית

מצב
הנושא נעול.
../images/Emo26.gif

סלח לי, אבל דבריך הם שטות
אדם הנכנס ללובי של תחנת רכבת, מחליק ושובר ידיים ורגליים, לא מבוטח ?!? הרי הוא לא קנה כרטיס, כי הוא נכנס לשטח שלפני הסבסבות. וזכותו הלגאלית לגיטימית להכנס לשטח הזה 100 פעם ביום. שנית, למיטב ידיעתי בטוח צד ג' (המכסה נזק שקורה לעוברי אורח ולנוסעים ברציפים ובמעברים) איננו תלוי כרטיס נסיעה. נניח שקרה מקרה ואדם החליק מהרציף למסילה, הרוח העיפה את כרטיסו והוא נפגע בינוני עד קשה מרכבת בולמת. הוא לא יקבל פיצוי? הרי הכרטיס אבד לו (בעממיקו: הלך לאיבוד). שלישית, כפי שאמרתי לך זכות המעבר היא זכות חוקתית. רביעית, בהרבה תחנות רכבת בחו"ל לא צריך בכלל כרטיס על מנת להגיע לרציפים. קל וחומר שלא צריך שום כרטיס על מנת לחצות מצד א' של התחנה לצד ב'. חמישית, לא סביר שאדם שלקח במכונה בסבידור כרטיס מעבר והחליק ונפצע קשה בראשו לא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו (אם זה לא בדרך לעבודה או ממנה, נניח מובטל או עובד אבל ביום חופש, שכן בדרך לעבודה וממנה זה נחשב תאונת עבודה). ששית, טיעונך הוא טעון נבזי ויש בו משום מידת סדום (לא מאשים אותך, אתה הוא השליח לצורך העניין) כעסי מופנה כלפי הרכבת. שבת שלום !

"בהרבה תחנות רכבת בחו"ל לא צריך בכלל כרטיס על מנת להגיע לרציפים", מה הכוונה? שאין שום מעבר שצריך להעביר בו כרטיס? ובאיזה מדינות?
 

קובי לו

New member
רשימה חלקית של מדינות


"בהרבה תחנות רכבת בחו"ל לא צריך בכלל כרטיס על מנת להגיע לרציפים", מה הכוונה? שאין שום מעבר שצריך להעביר בו כרטיס? ובאיזה מדינות?
רשימה חלקית של מדינות
בריטניה, הונגריה, צ'כיה, אוסטרליה, טורקיה, ניו זילנד, ארגנטינה. נכון, אין שום סבסבות שצריך להעביר דרכן את הכרטיס. הכוונה לתחנות רכבת בינעירוניות. לא לרכבות עירוניות (קלות או תחתיות). בכל הרכבות העירוניות (או רק"ל או תחתית) כן צריך כרטיס להעביר בשערים מגנטיים (או עם אסימון מיוחד) או סבסבות.
 
../images/Emo51.gif

רשימה חלקית של מדינות
בריטניה, הונגריה, צ'כיה, אוסטרליה, טורקיה, ניו זילנד, ארגנטינה. נכון, אין שום סבסבות שצריך להעביר דרכן את הכרטיס. הכוונה לתחנות רכבת בינעירוניות. לא לרכבות עירוניות (קלות או תחתיות). בכל הרכבות העירוניות (או רק"ל או תחתית) כן צריך כרטיס להעביר בשערים מגנטיים (או עם אסימון מיוחד) או סבסבות.
 
קובי בראש שלי

סלח לי, אבל דבריך הם שטות
אדם הנכנס ללובי של תחנת רכבת, מחליק ושובר ידיים ורגליים, לא מבוטח ?!? הרי הוא לא קנה כרטיס, כי הוא נכנס לשטח שלפני הסבסבות. וזכותו הלגאלית לגיטימית להכנס לשטח הזה 100 פעם ביום. שנית, למיטב ידיעתי בטוח צד ג' (המכסה נזק שקורה לעוברי אורח ולנוסעים ברציפים ובמעברים) איננו תלוי כרטיס נסיעה. נניח שקרה מקרה ואדם החליק מהרציף למסילה, הרוח העיפה את כרטיסו והוא נפגע בינוני עד קשה מרכבת בולמת. הוא לא יקבל פיצוי? הרי הכרטיס אבד לו (בעממיקו: הלך לאיבוד). שלישית, כפי שאמרתי לך זכות המעבר היא זכות חוקתית. רביעית, בהרבה תחנות רכבת בחו"ל לא צריך בכלל כרטיס על מנת להגיע לרציפים. קל וחומר שלא צריך שום כרטיס על מנת לחצות מצד א' של התחנה לצד ב'. חמישית, לא סביר שאדם שלקח במכונה בסבידור כרטיס מעבר והחליק ונפצע קשה בראשו לא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו (אם זה לא בדרך לעבודה או ממנה, נניח מובטל או עובד אבל ביום חופש, שכן בדרך לעבודה וממנה זה נחשב תאונת עבודה). ששית, טיעונך הוא טעון נבזי ויש בו משום מידת סדום (לא מאשים אותך, אתה הוא השליח לצורך העניין) כעסי מופנה כלפי הרכבת. שבת שלום !
קובי בראש שלי
בגדול, גם אני אומר שזאת זכות לעבור בתחנה. וכל השטויות שימציאו כדי לנמק למה לא יתנו זכות זו (במיוחד בבית יהושוע) הם פשוט דבילים. "משנים חוקים בבנקאות", כך הפרסומת של בנק דיקונט. אז נכון שספציפית הפרסומת הזאת לא קשורה לדיון, אבל יש "תקנות" שצצו להם באיזשהו שלב ומי אומר שהם קדושים? לא כל תקנה היא הגיונית ויש לאזן בין אינטרסים אמיתיים (כמו למנוע נסיעות בלי כרטיס, ביטוח, ומה שלא יהיה) ולבין שיקול דעת של השכל הישר. מה שמצחיק הוא שבתחנה כתוב "אין מעבר לצד השני". אם כתוב שאין מעבר, ז"א שהרי אנשים דורשים זאת. אם אנשים דורשים זאת, אז למה להתנגד מתוך אינטרסים מצומצמים כל כך? זה בורות, בורות, בורות. נניח שאני תושב בית יהושוע ואני גר מטרים מהרכבת (איפה יש את זה עוד!). אני כולי רוצה לחצות את התחנה כדי לקחת מונית שרות לאיקאה. לא! אני לא יכול! סתם בגלל ה"תקנות". אגב, כתבתי תלונה ואני מאוד מצפה לתשובה המנומקת שלהם ולשטויות שיכתבו... (בטח יגידו שמתוכנן גשר או משהו, יא דבילים, זה סתם בזבוז כספי ציבור!).
 

קובי לו

New member
כמוני כמוך, דוד

קובי בראש שלי
בגדול, גם אני אומר שזאת זכות לעבור בתחנה. וכל השטויות שימציאו כדי לנמק למה לא יתנו זכות זו (במיוחד בבית יהושוע) הם פשוט דבילים. "משנים חוקים בבנקאות", כך הפרסומת של בנק דיקונט. אז נכון שספציפית הפרסומת הזאת לא קשורה לדיון, אבל יש "תקנות" שצצו להם באיזשהו שלב ומי אומר שהם קדושים? לא כל תקנה היא הגיונית ויש לאזן בין אינטרסים אמיתיים (כמו למנוע נסיעות בלי כרטיס, ביטוח, ומה שלא יהיה) ולבין שיקול דעת של השכל הישר. מה שמצחיק הוא שבתחנה כתוב "אין מעבר לצד השני". אם כתוב שאין מעבר, ז"א שהרי אנשים דורשים זאת. אם אנשים דורשים זאת, אז למה להתנגד מתוך אינטרסים מצומצמים כל כך? זה בורות, בורות, בורות. נניח שאני תושב בית יהושוע ואני גר מטרים מהרכבת (איפה יש את זה עוד!). אני כולי רוצה לחצות את התחנה כדי לקחת מונית שרות לאיקאה. לא! אני לא יכול! סתם בגלל ה"תקנות". אגב, כתבתי תלונה ואני מאוד מצפה לתשובה המנומקת שלהם ולשטויות שיכתבו... (בטח יגידו שמתוכנן גשר או משהו, יא דבילים, זה סתם בזבוז כספי ציבור!).
כמוני כמוך, דוד
ואפילו קבל שאפו על מיעוט שגיאות הכתיב. יחסית לעבר העברית הכתובה שלך השתפרה פלאים. כל הכבוד! ושאלה לי אליך. איך זה במדינתך הקודמת, שוויצריה? האם שם יש מקרים של תחנה שיש משני צדדיה דברים שיש לציבור מוקדי עניין, ככה שהכי מהר זה לעבור מצד לצד (כמו בבית יהושע)? ואם כן יש מקרים כאלו, האם מותר לעבור שם מצד לצד ?
 
התחנות פתויחות לחלוטין ואני אף ניצלתי זאת

כמוני כמוך, דוד
ואפילו קבל שאפו על מיעוט שגיאות הכתיב. יחסית לעבר העברית הכתובה שלך השתפרה פלאים. כל הכבוד! ושאלה לי אליך. איך זה במדינתך הקודמת, שוויצריה? האם שם יש מקרים של תחנה שיש משני צדדיה דברים שיש לציבור מוקדי עניין, ככה שהכי מהר זה לעבור מצד לצד (כמו בבית יהושע)? ואם כן יש מקרים כאלו, האם מותר לעבור שם מצד לצד ?
התחנות פתויחות לחלוטין ואני אף ניצלתי זאת
תנות הרכבת בשוויץ פתוחות לחלוטין. ובגלל מעמדה של הרכבת בשוויץ ורמת הפיתוח המדהימה, התחנות הם בתוך רצף עירוני ואינן יכולות לקטוע אותו. הקטע הוא שאני לא אומר שבארץ זה חייב להיות אחרת. אני אפיו אוהב את העניין שצריך כרטיס כדי להכנס. ויש סיבות: - העניין הבטחוני והלוואי ושהינו יכולים לוותר על הסיבה הזאת. - מניעת "נסיעות שחורות" (בלי כרטיס). אני, ילד טוב, גרמתי בשוויץ במהלך חיי נזק של לפחות 10000 ש"ח בגלל שלא שילמתי על כרטיסים באוטובוס, חשמלית, רכבת פרברית
והאמת אני מעדיף שכל נוסע ישלם ולא ייגרם נזק של מיליונים רבים בשנה ע"י אנשים חרות כמוני. (בארץ אף פעם לא הייתי נוסע "שחור" ולא אהיה).
 

בועז ל

New member
דוד, הגיעה תשובה מר"י לפנייתך אליהם.

קובי בראש שלי
בגדול, גם אני אומר שזאת זכות לעבור בתחנה. וכל השטויות שימציאו כדי לנמק למה לא יתנו זכות זו (במיוחד בבית יהושוע) הם פשוט דבילים. "משנים חוקים בבנקאות", כך הפרסומת של בנק דיקונט. אז נכון שספציפית הפרסומת הזאת לא קשורה לדיון, אבל יש "תקנות" שצצו להם באיזשהו שלב ומי אומר שהם קדושים? לא כל תקנה היא הגיונית ויש לאזן בין אינטרסים אמיתיים (כמו למנוע נסיעות בלי כרטיס, ביטוח, ומה שלא יהיה) ולבין שיקול דעת של השכל הישר. מה שמצחיק הוא שבתחנה כתוב "אין מעבר לצד השני". אם כתוב שאין מעבר, ז"א שהרי אנשים דורשים זאת. אם אנשים דורשים זאת, אז למה להתנגד מתוך אינטרסים מצומצמים כל כך? זה בורות, בורות, בורות. נניח שאני תושב בית יהושוע ואני גר מטרים מהרכבת (איפה יש את זה עוד!). אני כולי רוצה לחצות את התחנה כדי לקחת מונית שרות לאיקאה. לא! אני לא יכול! סתם בגלל ה"תקנות". אגב, כתבתי תלונה ואני מאוד מצפה לתשובה המנומקת שלהם ולשטויות שיכתבו... (בטח יגידו שמתוכנן גשר או משהו, יא דבילים, זה סתם בזבוז כספי ציבור!).
דוד, הגיעה תשובה מר"י לפנייתך אליהם.
שמע , וואלה זריזים החבר'ה האלה מהרכבת. להלן ציטוט מדויק של תגובת מח' הפניות בר"י. "ברצוננו להודות לך על פנייתך שבנדון על על הערותייך הבונות, דבריך החמים ומחממי הלב ועל הצעותיך - אשר כמובן יועברו לגורמים המיקצועיים העוסקים בנושא - ולציין כי אנו רואים בפנייתך זו, כמו בכל פניות הציבור כולן, כלי חשוב וחיוני במאמצנו לשיפור השירות לציבור הנוסעים והמשתמשים בשירותנו וברצוננו לכן לנצל את ההזדמנות כדי להודות לך על כך ולהשיבך כלהלן: כלל, רכבת ישראל מפעילה את רשת המסילות ברמה כוללת/ארצית. המגמה, בעת תכנון לוח הזמנים של הרכבות, כמערכת הסעת המונים, היא להבטיח מענה לצרכיהם של מירב המשתמשים - כמובן שבמסגרת האפשר. עם זאת יש לזכור כי הרכבות בקווי השירות השונים - ובשונה מתנועת כלי הרכב בכבישים - משתמשות באותם משאבים: מסילות, רציפים, מערכי קרונות וכו. מתוך אילוצים אלו ואחרים, לא ניתן להגיע לקשר אופטימלי בין כל נקודה לכל נקודה, ובוודאי שלא ניתן להגיע ולאפשר זמנים אופטימליים לכל קבוצת נוסעים, בכל זמן ובכל תחנה על פני הרשת ובוודאי לא להגדיל את תדירות נסיעת הרכבות או את אורכן ללא גבול. יחד עם זאת. רכבת ישראל אינה שוקטת על שמריה ואנו מבצעים, באופן שוטף, בדיקות הן לגבי היקף השימוש בהיצע שירותי הרכבת השונים, והן באשר לשיפור השירות לנוסעים, כמובן שבהתאם ובמסגרת האפשרויות העומדות לרשותנו." אתה הבנת את זה, דוד? לא משנה מה שתכתוב - תמיד תקבל את התשובה הזו.
 
אשכרה...חחחח

דוד, הגיעה תשובה מר"י לפנייתך אליהם.
שמע , וואלה זריזים החבר'ה האלה מהרכבת. להלן ציטוט מדויק של תגובת מח' הפניות בר"י. "ברצוננו להודות לך על פנייתך שבנדון על על הערותייך הבונות, דבריך החמים ומחממי הלב ועל הצעותיך - אשר כמובן יועברו לגורמים המיקצועיים העוסקים בנושא - ולציין כי אנו רואים בפנייתך זו, כמו בכל פניות הציבור כולן, כלי חשוב וחיוני במאמצנו לשיפור השירות לציבור הנוסעים והמשתמשים בשירותנו וברצוננו לכן לנצל את ההזדמנות כדי להודות לך על כך ולהשיבך כלהלן: כלל, רכבת ישראל מפעילה את רשת המסילות ברמה כוללת/ארצית. המגמה, בעת תכנון לוח הזמנים של הרכבות, כמערכת הסעת המונים, היא להבטיח מענה לצרכיהם של מירב המשתמשים - כמובן שבמסגרת האפשר. עם זאת יש לזכור כי הרכבות בקווי השירות השונים - ובשונה מתנועת כלי הרכב בכבישים - משתמשות באותם משאבים: מסילות, רציפים, מערכי קרונות וכו. מתוך אילוצים אלו ואחרים, לא ניתן להגיע לקשר אופטימלי בין כל נקודה לכל נקודה, ובוודאי שלא ניתן להגיע ולאפשר זמנים אופטימליים לכל קבוצת נוסעים, בכל זמן ובכל תחנה על פני הרשת ובוודאי לא להגדיל את תדירות נסיעת הרכבות או את אורכן ללא גבול. יחד עם זאת. רכבת ישראל אינה שוקטת על שמריה ואנו מבצעים, באופן שוטף, בדיקות הן לגבי היקף השימוש בהיצע שירותי הרכבת השונים, והן באשר לשיפור השירות לנוסעים, כמובן שבהתאם ובמסגרת האפשרויות העומדות לרשותנו." אתה הבנת את זה, דוד? לא משנה מה שתכתוב - תמיד תקבל את התשובה הזו.
אשכרה...חחחח
 

אוהד11

New member
למעט התאריך המשתנה תמיד התשובה זהה ומחיבת

דוד, הגיעה תשובה מר"י לפנייתך אליהם.
שמע , וואלה זריזים החבר'ה האלה מהרכבת. להלן ציטוט מדויק של תגובת מח' הפניות בר"י. "ברצוננו להודות לך על פנייתך שבנדון על על הערותייך הבונות, דבריך החמים ומחממי הלב ועל הצעותיך - אשר כמובן יועברו לגורמים המיקצועיים העוסקים בנושא - ולציין כי אנו רואים בפנייתך זו, כמו בכל פניות הציבור כולן, כלי חשוב וחיוני במאמצנו לשיפור השירות לציבור הנוסעים והמשתמשים בשירותנו וברצוננו לכן לנצל את ההזדמנות כדי להודות לך על כך ולהשיבך כלהלן: כלל, רכבת ישראל מפעילה את רשת המסילות ברמה כוללת/ארצית. המגמה, בעת תכנון לוח הזמנים של הרכבות, כמערכת הסעת המונים, היא להבטיח מענה לצרכיהם של מירב המשתמשים - כמובן שבמסגרת האפשר. עם זאת יש לזכור כי הרכבות בקווי השירות השונים - ובשונה מתנועת כלי הרכב בכבישים - משתמשות באותם משאבים: מסילות, רציפים, מערכי קרונות וכו. מתוך אילוצים אלו ואחרים, לא ניתן להגיע לקשר אופטימלי בין כל נקודה לכל נקודה, ובוודאי שלא ניתן להגיע ולאפשר זמנים אופטימליים לכל קבוצת נוסעים, בכל זמן ובכל תחנה על פני הרשת ובוודאי לא להגדיל את תדירות נסיעת הרכבות או את אורכן ללא גבול. יחד עם זאת. רכבת ישראל אינה שוקטת על שמריה ואנו מבצעים, באופן שוטף, בדיקות הן לגבי היקף השימוש בהיצע שירותי הרכבת השונים, והן באשר לשיפור השירות לנוסעים, כמובן שבהתאם ובמסגרת האפשרויות העומדות לרשותנו." אתה הבנת את זה, דוד? לא משנה מה שתכתוב - תמיד תקבל את התשובה הזו.
למעט התאריך המשתנה תמיד התשובה זהה ומחיבת
בחינה מהירה בהבנת הנקרא, בגלל הניסוח הפתלתל עד עילג
 

urilei

New member
אל תתלהב...

למעט התאריך המשתנה תמיד התשובה זהה ומחיבת
בחינה מהירה בהבנת הנקרא, בגלל הניסוח הפתלתל עד עילג
אל תתלהב...
אני כבר קיבלתי ממשרד התחבורה "תשובה למכתבי מיום 31/12/2006" על מכתב בו היו ציטוטים מהתכתבויות של אגד ודן שנשלחו ב-2007.... ולא, לא אני טעיתי בתאריכי הציטוט
 
../images/Emo45.gifהטיעונים שלך הגיוניים ונכונים לחלוטין !

סלח לי, אבל דבריך הם שטות
אדם הנכנס ללובי של תחנת רכבת, מחליק ושובר ידיים ורגליים, לא מבוטח ?!? הרי הוא לא קנה כרטיס, כי הוא נכנס לשטח שלפני הסבסבות. וזכותו הלגאלית לגיטימית להכנס לשטח הזה 100 פעם ביום. שנית, למיטב ידיעתי בטוח צד ג' (המכסה נזק שקורה לעוברי אורח ולנוסעים ברציפים ובמעברים) איננו תלוי כרטיס נסיעה. נניח שקרה מקרה ואדם החליק מהרציף למסילה, הרוח העיפה את כרטיסו והוא נפגע בינוני עד קשה מרכבת בולמת. הוא לא יקבל פיצוי? הרי הכרטיס אבד לו (בעממיקו: הלך לאיבוד). שלישית, כפי שאמרתי לך זכות המעבר היא זכות חוקתית. רביעית, בהרבה תחנות רכבת בחו"ל לא צריך בכלל כרטיס על מנת להגיע לרציפים. קל וחומר שלא צריך שום כרטיס על מנת לחצות מצד א' של התחנה לצד ב'. חמישית, לא סביר שאדם שלקח במכונה בסבידור כרטיס מעבר והחליק ונפצע קשה בראשו לא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו (אם זה לא בדרך לעבודה או ממנה, נניח מובטל או עובד אבל ביום חופש, שכן בדרך לעבודה וממנה זה נחשב תאונת עבודה). ששית, טיעונך הוא טעון נבזי ויש בו משום מידת סדום (לא מאשים אותך, אתה הוא השליח לצורך העניין) כעסי מופנה כלפי הרכבת. שבת שלום !
הטיעונים שלך הגיוניים ונכונים לחלוטין !
קבל
מהחמור בירושלים !
 
להתפלסף אתה יכול עד בלי די אבל:

סלח לי, אבל דבריך הם שטות
אדם הנכנס ללובי של תחנת רכבת, מחליק ושובר ידיים ורגליים, לא מבוטח ?!? הרי הוא לא קנה כרטיס, כי הוא נכנס לשטח שלפני הסבסבות. וזכותו הלגאלית לגיטימית להכנס לשטח הזה 100 פעם ביום. שנית, למיטב ידיעתי בטוח צד ג' (המכסה נזק שקורה לעוברי אורח ולנוסעים ברציפים ובמעברים) איננו תלוי כרטיס נסיעה. נניח שקרה מקרה ואדם החליק מהרציף למסילה, הרוח העיפה את כרטיסו והוא נפגע בינוני עד קשה מרכבת בולמת. הוא לא יקבל פיצוי? הרי הכרטיס אבד לו (בעממיקו: הלך לאיבוד). שלישית, כפי שאמרתי לך זכות המעבר היא זכות חוקתית. רביעית, בהרבה תחנות רכבת בחו"ל לא צריך בכלל כרטיס על מנת להגיע לרציפים. קל וחומר שלא צריך שום כרטיס על מנת לחצות מצד א' של התחנה לצד ב'. חמישית, לא סביר שאדם שלקח במכונה בסבידור כרטיס מעבר והחליק ונפצע קשה בראשו לא יהיה זכאי לפיצוי כלשהו (אם זה לא בדרך לעבודה או ממנה, נניח מובטל או עובד אבל ביום חופש, שכן בדרך לעבודה וממנה זה נחשב תאונת עבודה). ששית, טיעונך הוא טעון נבזי ויש בו משום מידת סדום (לא מאשים אותך, אתה הוא השליח לצורך העניין) כעסי מופנה כלפי הרכבת. שבת שלום !
להתפלסף אתה יכול עד בלי די אבל:
לא תוכל לשנות את "תקנות מסילות הברזל" הקובעות מהו שטח סגור שהכניסה אליו מותנה ברכישת כרטיס נסיעה תקף הכולל בתוכו בין השאר מרכיבי ביטוח שונים לנוסע. הבן בבקשה בישראל אתה, אני ואחרים אסורים בכניסה לא חוקית ללא כרטיס בר תוקף לשטח התחנה שהוגדר כשטח סגור. קל וחומר שלא "מאה פעמים" ואפילו לא פעם אחד ויחידה. יתכן שבארצות אחרות קיימים חוקים אחרים באשר לכניסה לשטח תחנת רכבת . בישראל זה שונה.
 

קובי לו

New member
לכל 42 תחנות הרכבת בארץ אתה יכול

להתפלסף אתה יכול עד בלי די אבל:
לא תוכל לשנות את "תקנות מסילות הברזל" הקובעות מהו שטח סגור שהכניסה אליו מותנה ברכישת כרטיס נסיעה תקף הכולל בתוכו בין השאר מרכיבי ביטוח שונים לנוסע. הבן בבקשה בישראל אתה, אני ואחרים אסורים בכניסה לא חוקית ללא כרטיס בר תוקף לשטח התחנה שהוגדר כשטח סגור. קל וחומר שלא "מאה פעמים" ואפילו לא פעם אחד ויחידה. יתכן שבארצות אחרות קיימים חוקים אחרים באשר לכניסה לשטח תחנת רכבת . בישראל זה שונה.
לכל 42 תחנות הרכבת בארץ אתה יכול
להכנס ללובי שלהן ללא כרטיס. הרי איך תקנה כרטיס? או בכרטיסומט או בקופות, ושניהן נמצאים בלובי של התחנה. ככה שכן אפשר טכנית-פיסית וגם חוקית להכנס ללובי התחנה ללא כרטיס. אני מדבר על הלובי/מבואה/פואייה ולא על שטח הרציפים, כן? ונניח שאני רוצה לשאול שאלה את מנהל התחנה או את הקופאי/ת, גם הם נמצאים בד"כ ליד הלובי (או בתוכו) ככה שכן אפשר להכנס ללובי. והתירוצים שהבאת שאנו בישראל ולא בארץ אחרת הם, שוב, טפשיים או סתם רשעיים (ושוב, לא אתה הכתובת אלא הרכבת). כי נוהלים, כפי שגם דוד השווייצרי כתב, אפשר לשנות. שנית, אפשר להנהיג כרטיס מעבר כפי שיש בסבידור.
 
../images/Emo45.gifוחשוב לציין שגם את תקנות הרכבת

לכל 42 תחנות הרכבת בארץ אתה יכול
להכנס ללובי שלהן ללא כרטיס. הרי איך תקנה כרטיס? או בכרטיסומט או בקופות, ושניהן נמצאים בלובי של התחנה. ככה שכן אפשר טכנית-פיסית וגם חוקית להכנס ללובי התחנה ללא כרטיס. אני מדבר על הלובי/מבואה/פואייה ולא על שטח הרציפים, כן? ונניח שאני רוצה לשאול שאלה את מנהל התחנה או את הקופאי/ת, גם הם נמצאים בד"כ ליד הלובי (או בתוכו) ככה שכן אפשר להכנס ללובי. והתירוצים שהבאת שאנו בישראל ולא בארץ אחרת הם, שוב, טפשיים או סתם רשעיים (ושוב, לא אתה הכתובת אלא הרכבת). כי נוהלים, כפי שגם דוד השווייצרי כתב, אפשר לשנות. שנית, אפשר להנהיג כרטיס מעבר כפי שיש בסבידור.
וחשוב לציין שגם את תקנות הרכבת
אפשר לפרש בצורות משפטיות שונות ! הן במילא משתנות הרבה פעמים במהלך השנה. אני מקבל דפוני עידכון קטנים כל הזמן... בכל פעם מתקנים משהו ומקלקלים שם משהו אחר. כמדומני, אפילו מצאתי בעבר דברים סותרים שם. כל עו"ד ממולח יכול לפרשן כרעות עיניו הבוחנות באופן משפטי והאמן לי קובי: הניסוח בתקנות לעיתים הוא ברמה של כתה ג'. קל מאוד לנפץ או לפרש כרעות עיניינו סעיפים רבים. אתה לא רק שצודק בטיעונים שלך - אתה הרבה יותר מצודק. הגיע גם הזמן שניסוח תקנות אלה יעבור לידיים מקצועיות יותר. לפעמים אני מקבל בדואר עידכונים לתקנות בלי סוף. את העידכונים האלה יש להכניס לקלסרון ולהוציא ממנו את אותם מספרי עמודים שהוחלפו. רמת הכתיבה שם לא ממש קיימת וחיוך נסוך על פניי כאשר אני רואה את הכתוב לעיתים מזומנות. אחד הלקחים של הרכבת היא כתיבה חדשה של כל התקנות ע"י אנשי מקצוע רציניים וחבל שזה לחלוטין לא מתרחש. שבת שלום יקירי ! אביה.
 

קובי לו

New member
שבת שלום ומבורך, יה חמור...

וחשוב לציין שגם את תקנות הרכבת
אפשר לפרש בצורות משפטיות שונות ! הן במילא משתנות הרבה פעמים במהלך השנה. אני מקבל דפוני עידכון קטנים כל הזמן... בכל פעם מתקנים משהו ומקלקלים שם משהו אחר. כמדומני, אפילו מצאתי בעבר דברים סותרים שם. כל עו"ד ממולח יכול לפרשן כרעות עיניו הבוחנות באופן משפטי והאמן לי קובי: הניסוח בתקנות לעיתים הוא ברמה של כתה ג'. קל מאוד לנפץ או לפרש כרעות עיניינו סעיפים רבים. אתה לא רק שצודק בטיעונים שלך - אתה הרבה יותר מצודק. הגיע גם הזמן שניסוח תקנות אלה יעבור לידיים מקצועיות יותר. לפעמים אני מקבל בדואר עידכונים לתקנות בלי סוף. את העידכונים האלה יש להכניס לקלסרון ולהוציא ממנו את אותם מספרי עמודים שהוחלפו. רמת הכתיבה שם לא ממש קיימת וחיוך נסוך על פניי כאשר אני רואה את הכתוב לעיתים מזומנות. אחד הלקחים של הרכבת היא כתיבה חדשה של כל התקנות ע"י אנשי מקצוע רציניים וחבל שזה לחלוטין לא מתרחש. שבת שלום יקירי ! אביה.
שבת שלום ומבורך, יה חמור...
תודה על התמיכה בדעותי בשרשור זה. מקווה להתראות בקרוב. (והחמור נאמר מתוך חיבה ומתוך כוונות טובות, כן, שיהיה ברור).
 
אני לא רק חמור:

שבת שלום ומבורך, יה חמור...
תודה על התמיכה בדעותי בשרשור זה. מקווה להתראות בקרוב. (והחמור נאמר מתוך חיבה ומתוך כוונות טובות, כן, שיהיה ברור).
אני לא רק חמור:
אני האמאאימא של כל חמורי העולם ! הריני להודיעך על גאוות נעירותיי הליליות המעירות את תושבי בית-חנינא ! במקרה של פרוץ אינתיפאדה שלישית, תוכל תמיד לדעת מהי הסיבה האמיתית לכך ואל תאמין לתשקורת. זה מילא, הנחירות בלילה מעירות את תושבי ביר-זית מצפון וחברון מדרום ! (טוב, זה כבר לאינתיפאדה הרביעית...).
 
על מה אתה מדבר?

להתפלסף אתה יכול עד בלי די אבל:
לא תוכל לשנות את "תקנות מסילות הברזל" הקובעות מהו שטח סגור שהכניסה אליו מותנה ברכישת כרטיס נסיעה תקף הכולל בתוכו בין השאר מרכיבי ביטוח שונים לנוסע. הבן בבקשה בישראל אתה, אני ואחרים אסורים בכניסה לא חוקית ללא כרטיס בר תוקף לשטח התחנה שהוגדר כשטח סגור. קל וחומר שלא "מאה פעמים" ואפילו לא פעם אחד ויחידה. יתכן שבארצות אחרות קיימים חוקים אחרים באשר לכניסה לשטח תחנת רכבת . בישראל זה שונה.
על מה אתה מדבר?
כאילו שאין אפשרות חוקית למצוא פטרון! גם קובי לא מדבר על פתיחת התחנות ללא הגבלה. כל הדיון פה הוא: בצד אחד של תחנה יש קווי אוטובוס - בצד השני יש קווי אוטובוס או מוניות שירות. יש תחנת רכבת עם תקנה שאין מעבר. אז עד שיבנו גשר או מנהרה לא תמצא שום פטרון בעולם שיוכל גם לשרת את החששות של ר"י וגם לשרת את הציבור? אז אני אומר - גם אם איני חושב שזה הוגן או אפילו חוקי - שיגבו שקל אחד כדי לכסות את הביטוח שלי בזמן שבו אני "משתמש" בתחנה ומסתכן בחיי. או, פשוט כרטיס מעבר רגיל. או שהכניסה למנהרה לא תעבור ליד הרציף כדי שאנשים לא ילכו בשטח מסוכן (כמו בת"א מרכז שאין רשות לרדת לרציף עם כרטיס מעבר). או אולי שיעסיקו מאבטח נוסף שמלבד לעשות בדיקה גם ילווה אנשים מצד לצד. אין שום פלסוף ולא שום דבר וגם לזה יש פטרון שלא יפר את התקנות הבטיחותיות (הטובות מאוד לדעתי) של ר"י. תזכור שאני מאוד אוהב שהתחנות מגודרות וסגורות. אני נגד שינוי כזה. אבל יש מקרים בישראל שבהם המוח הישר והפרגמטיות פשות מצווה מעבר. מישהו נכנס לים. צועק המציל: "אסור לך להכנס לים". למה לא? צועק המציל: "הים סגור". "ככה?" "ככה!" אומר המישהו הזה: "מה זאת אומרת? בבנק שלי למשל, זה אחרת, משנים חוקים". אומר המציל: "אז תלך לשחוות בבנק שלך!". וכו' וכו'. מייקל, אין דבר כזה: "לא תוכל לשנות"
 
../images/Emo45.gifבבית המשפט ניתן לאכול בלי מלח

על מה אתה מדבר?
כאילו שאין אפשרות חוקית למצוא פטרון! גם קובי לא מדבר על פתיחת התחנות ללא הגבלה. כל הדיון פה הוא: בצד אחד של תחנה יש קווי אוטובוס - בצד השני יש קווי אוטובוס או מוניות שירות. יש תחנת רכבת עם תקנה שאין מעבר. אז עד שיבנו גשר או מנהרה לא תמצא שום פטרון בעולם שיוכל גם לשרת את החששות של ר"י וגם לשרת את הציבור? אז אני אומר - גם אם איני חושב שזה הוגן או אפילו חוקי - שיגבו שקל אחד כדי לכסות את הביטוח שלי בזמן שבו אני "משתמש" בתחנה ומסתכן בחיי. או, פשוט כרטיס מעבר רגיל. או שהכניסה למנהרה לא תעבור ליד הרציף כדי שאנשים לא ילכו בשטח מסוכן (כמו בת"א מרכז שאין רשות לרדת לרציף עם כרטיס מעבר). או אולי שיעסיקו מאבטח נוסף שמלבד לעשות בדיקה גם ילווה אנשים מצד לצד. אין שום פלסוף ולא שום דבר וגם לזה יש פטרון שלא יפר את התקנות הבטיחותיות (הטובות מאוד לדעתי) של ר"י. תזכור שאני מאוד אוהב שהתחנות מגודרות וסגורות. אני נגד שינוי כזה. אבל יש מקרים בישראל שבהם המוח הישר והפרגמטיות פשות מצווה מעבר. מישהו נכנס לים. צועק המציל: "אסור לך להכנס לים". למה לא? צועק המציל: "הים סגור". "ככה?" "ככה!" אומר המישהו הזה: "מה זאת אומרת? בבנק שלי למשל, זה אחרת, משנים חוקים". אומר המציל: "אז תלך לשחוות בבנק שלך!". וכו' וכו'. מייקל, אין דבר כזה: "לא תוכל לשנות"
בבית המשפט ניתן לאכול בלי מלח
את ההנחיות/תקרא להן אעלק תקנות, של רכבת ישראל. ספר התקנות מתעדכן כל העת והרמה המשפטית המחייבת בספר היא בערך כמו בגן של שולה... הכל ניתן לשינוי כדבריך. ישנם לא מעט דברים אשר אינם נושאי אופי הגיוני-מעשי בהוראות וניכר שאין תיאום בין כותבי התקנות לבין עצמם... ורק שתדע דיויד: יש בתקנות הרכבת גם טעויות מספריות והדבר חמור מאוד לטעמי כי יכול לגרום לתאונות קטלניות. דוגמאות בהמשך.
 

harhanegev

New member
הגיע הזמן שמישהו יפנה לבג"צ.

בבית המשפט ניתן לאכול בלי מלח
את ההנחיות/תקרא להן אעלק תקנות, של רכבת ישראל. ספר התקנות מתעדכן כל העת והרמה המשפטית המחייבת בספר היא בערך כמו בגן של שולה... הכל ניתן לשינוי כדבריך. ישנם לא מעט דברים אשר אינם נושאי אופי הגיוני-מעשי בהוראות וניכר שאין תיאום בין כותבי התקנות לבין עצמם... ורק שתדע דיויד: יש בתקנות הרכבת גם טעויות מספריות והדבר חמור מאוד לטעמי כי יכול לגרום לתאונות קטלניות. דוגמאות בהמשך.
הגיע הזמן שמישהו יפנה לבג"צ.
 

harhanegev

New member
אם ישנם דברי הבל ושטות

להתפלסף אתה יכול עד בלי די אבל:
לא תוכל לשנות את "תקנות מסילות הברזל" הקובעות מהו שטח סגור שהכניסה אליו מותנה ברכישת כרטיס נסיעה תקף הכולל בתוכו בין השאר מרכיבי ביטוח שונים לנוסע. הבן בבקשה בישראל אתה, אני ואחרים אסורים בכניסה לא חוקית ללא כרטיס בר תוקף לשטח התחנה שהוגדר כשטח סגור. קל וחומר שלא "מאה פעמים" ואפילו לא פעם אחד ויחידה. יתכן שבארצות אחרות קיימים חוקים אחרים באשר לכניסה לשטח תחנת רכבת . בישראל זה שונה.
אם ישנם דברי הבל ושטות
שכתובים ב"תקנות מסילות הברזל", לא צריך להצדיק אותם, אלא לשנות אותם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה