תחנת יצחק שדה
תחנת יצחק שדה
מישהו יודע מה יעלה בגורל תחנה זו? בעבר הזכירו אותה בנשימה אחת עם שאר התחנות בת"א, ואפילו בנו את הבסיס לרציפים, אך לאחרונה נשכחה בפרסומים הרשמיים וגם כבר לא מופיעה במפות החדשות.לדעתי ויתרו עליה. אולי הבינו שיש יותר מדי תחנות בציר איילון (הסמיכות לתחנת ההגנה) וגם התחנה לא כ"כ כדאית. בכלל נראה כי כל יזם הבונה מרכז מסחרי הנמצא בסמוך למסילת ברזל, מעוניין שתהיה לו תחנה צמודה שתשרת בעיקר את לקוחותיו.לצשל תחנת הרב מכר כפי שפוסם לא מזמן. עם כל הכבוד, ואני מעריך כל אחד שמעוניין לתרום לתשתית הרכבת (התחנות מוקמות ע"י היזמים בד"כ), עדיין צריך להבין שמדובר ברכבות בין עירוניות שאמורות לשרת את כל המדינה ולקרב את תושבי הפריפריה אל איזורי התעסוקה בערים הגדולות.התחנות הנ"ל שמשרתות בעיקר את תושבי המטרופולין, מעכבות את הרכבות הבין עירוניות ומאריכות את זמני הנסיעה משמעותית. וזה יסייע לאיזורים החלשים וכו´.
תחנת יצחק שדה
מישהו יודע מה יעלה בגורל תחנה זו? בעבר הזכירו אותה בנשימה אחת עם שאר התחנות בת"א, ואפילו בנו את הבסיס לרציפים, אך לאחרונה נשכחה בפרסומים הרשמיים וגם כבר לא מופיעה במפות החדשות.לדעתי ויתרו עליה. אולי הבינו שיש יותר מדי תחנות בציר איילון (הסמיכות לתחנת ההגנה) וגם התחנה לא כ"כ כדאית. בכלל נראה כי כל יזם הבונה מרכז מסחרי הנמצא בסמוך למסילת ברזל, מעוניין שתהיה לו תחנה צמודה שתשרת בעיקר את לקוחותיו.לצשל תחנת הרב מכר כפי שפוסם לא מזמן. עם כל הכבוד, ואני מעריך כל אחד שמעוניין לתרום לתשתית הרכבת (התחנות מוקמות ע"י היזמים בד"כ), עדיין צריך להבין שמדובר ברכבות בין עירוניות שאמורות לשרת את כל המדינה ולקרב את תושבי הפריפריה אל איזורי התעסוקה בערים הגדולות.התחנות הנ"ל שמשרתות בעיקר את תושבי המטרופולין, מעכבות את הרכבות הבין עירוניות ומאריכות את זמני הנסיעה משמעותית. וזה יסייע לאיזורים החלשים וכו´.