מה עושה שם קרון הנוסעים מס' 95?
תודה רבה, אלי!
קבל ממני שלוש תמונות מהדרך עם עדכון נוסף ביחס לתחנת האומה.
מנהרות הרציף הדרומי והמכנסון הדרומי ( E+F) החלו את הליך המסירה. השבוע אמורים להתקבל בתחנת האומה שבעה דרגנועים. לא מדובר בדרגנועי פיר הדרגנועים אלא בדרגנועי התחנה. הגעתם מותנית בקבלת אישור מהמשטרה ובחסימת התנועה סמוך לתחנה.
מה עושה שם קרון הנוסעים מס' 95?
בעבר פתחנו כאן שרשור גדול. תחילה זיהינו אותו ואח"כ הרחבנו רבות אודות ההיסטוריה הפרטית של 95. עבר הרבה תהפוכות מאז המנדאט הבריטי ועד היום.
עצוב לראות את 114 עומד בשמש, כולו מלא גראפיטי כאשר מקומו האמיתי של 114 הוא....בסדנת השיפוצים NRE ! הייתי יותר משמח לראות אותו חוזר לעבודה. גם לו היסטוריה מעניינת בטקסים שונים ולצערי גם בתאונות.
אם היו מתחזקים נכון את כל קטרי ה-G12 - לא היה נוצר כל צורך לרכוש קטרי עיתוק.
אחת ההנחיות או ההוראות ברכבת הינה לרכוש חלקי חילוף מקוריים בלבד. הוראה זו טפשית וחסרת כל יסוד הגיוני כאשר חלפים לא מקוריים עולים באיכותם ובאורך חייהם על המקור וכבר הסברנו זאת באריכות בעבר. התירוץ של אין חלפים ל-G12 או G16 הוא תירוץ שרק איזה פקיד אידיוט במשרד האוצר יכול להאמין לו. בל נא נשכח שאותו חלק מקורי ואותו חלק חליפי במילא מיוצרים באותו בית חרושת.....ההבדל הוא רק באריזה ובקרטון...ובכך שדווקא בחלק החליפי אפשר להשקיע יותר כי הוא נמכר זול יותר.... זו היתה גם עבודת מחקר שבשעתו הופיעה בהדגשה במאמר בראיילוויי-גאזט.
ערב טוב.