תחנת האומה

מצב
הנושא נעול.
תשובה של מי?


הנה התשובה שלך.
דרגנועי ה-X. נוסף על ארבעת הדרגנועים הראשיים, קיימים 3 דרגנועי ה-X- בצד הצפוני קיימת מגרעת עבור שני דרגנועים ובדרומי מגרעת צרה יותר עבור דרגנוע אחד.
תשובה של מי?

זה רק היה הימור
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תוכל לעדכן אותי מתי תהיה ההובלה של הדרגנועים?

תודה רבה, אלי!
קבל ממני שלוש תמונות מהדרך עם עדכון נוסף ביחס לתחנת האומה.
מנהרות הרציף הדרומי והמכנסון הדרומי ( E+F) החלו את הליך המסירה. השבוע אמורים להתקבל בתחנת האומה שבעה דרגנועים. לא מדובר בדרגנועי פיר הדרגנועים אלא בדרגנועי התחנה. הגעתם מותנית בקבלת אישור מהמשטרה ובחסימת התנועה סמוך לתחנה.
תוכל לעדכן אותי מתי תהיה ההובלה של הדרגנועים?
אנסה לתעד.
 
מה עושה שם קרון הנוסעים מס' 95?

תודה רבה, אלי!
קבל ממני שלוש תמונות מהדרך עם עדכון נוסף ביחס לתחנת האומה.
מנהרות הרציף הדרומי והמכנסון הדרומי ( E+F) החלו את הליך המסירה. השבוע אמורים להתקבל בתחנת האומה שבעה דרגנועים. לא מדובר בדרגנועי פיר הדרגנועים אלא בדרגנועי התחנה. הגעתם מותנית בקבלת אישור מהמשטרה ובחסימת התנועה סמוך לתחנה.
מה עושה שם קרון הנוסעים מס' 95?
בעבר פתחנו כאן שרשור גדול. תחילה זיהינו אותו ואח"כ הרחבנו רבות אודות ההיסטוריה הפרטית של 95. עבר הרבה תהפוכות מאז המנדאט הבריטי ועד היום.
עצוב לראות את 114 עומד בשמש, כולו מלא גראפיטי כאשר מקומו האמיתי של 114 הוא....בסדנת השיפוצים NRE ! הייתי יותר משמח לראות אותו חוזר לעבודה. גם לו היסטוריה מעניינת בטקסים שונים ולצערי גם בתאונות.
אם היו מתחזקים נכון את כל קטרי ה-G12 - לא היה נוצר כל צורך לרכוש קטרי עיתוק.
אחת ההנחיות או ההוראות ברכבת הינה לרכוש חלקי חילוף מקוריים בלבד. הוראה זו טפשית וחסרת כל יסוד הגיוני כאשר חלפים לא מקוריים עולים באיכותם ובאורך חייהם על המקור וכבר הסברנו זאת באריכות בעבר. התירוץ של אין חלפים ל-G12 או G16 הוא תירוץ שרק איזה פקיד אידיוט במשרד האוצר יכול להאמין לו. בל נא נשכח שאותו חלק מקורי ואותו חלק חליפי במילא מיוצרים באותו בית חרושת.....ההבדל הוא רק באריזה ובקרטון...ובכך שדווקא בחלק החליפי אפשר להשקיע יותר כי הוא נמכר זול יותר.... זו היתה גם עבודת מחקר שבשעתו הופיעה בהדגשה במאמר בראיילוויי-גאזט.
ערב טוב.
 

עידן 8888

New member
תמונות מאד יפות

תחנת האומה
העבודות בתחנת האומה מתקדמות, המערכות מותקנות בזה אחר זה ואפשר כבר להתחיל לדמיין איך ייראה אולם הנוסעים העליון. גם בפירים ובמנהרות הולכת ונשלמת מלאכת הדיפון הסופי. בתמונות שנשלחו באדיבות מנהלת הפרוייקט כבר אין זכר לרטיבות.
בתמונה הראשונה: פיר הדרגנועים אחרי הדיפון הסופי. נעשתה כאן עבודה מדהימה של חופרי השרון בחפירה הפוכה מלמטה למעלה ואחר כך דיפון ישר וחלק של הקירות המשופעים בתבנית יחידה מסוגה שיוצרה במיוחד על ידי תבנית אשדוד. גאווה ישראלית
תמונות מאד יפות
תודה רבה
 

alantan

New member
תודה רבה אלי, תמונות מעניינות!

תחנת האומה
העבודות בתחנת האומה מתקדמות, המערכות מותקנות בזה אחר זה ואפשר כבר להתחיל לדמיין איך ייראה אולם הנוסעים העליון. גם בפירים ובמנהרות הולכת ונשלמת מלאכת הדיפון הסופי. בתמונות שנשלחו באדיבות מנהלת הפרוייקט כבר אין זכר לרטיבות.
בתמונה הראשונה: פיר הדרגנועים אחרי הדיפון הסופי. נעשתה כאן עבודה מדהימה של חופרי השרון בחפירה הפוכה מלמטה למעלה ואחר כך דיפון ישר וחלק של הקירות המשופעים בתבנית יחידה מסוגה שיוצרה במיוחד על ידי תבנית אשדוד. גאווה ישראלית
תודה רבה אלי, תמונות מעניינות!
 

easylivin

New member


תחנת האומה
העבודות בתחנת האומה מתקדמות, המערכות מותקנות בזה אחר זה ואפשר כבר להתחיל לדמיין איך ייראה אולם הנוסעים העליון. גם בפירים ובמנהרות הולכת ונשלמת מלאכת הדיפון הסופי. בתמונות שנשלחו באדיבות מנהלת הפרוייקט כבר אין זכר לרטיבות.
בתמונה הראשונה: פיר הדרגנועים אחרי הדיפון הסופי. נעשתה כאן עבודה מדהימה של חופרי השרון בחפירה הפוכה מלמטה למעלה ואחר כך דיפון ישר וחלק של הקירות המשופעים בתבנית יחידה מסוגה שיוצרה במיוחד על ידי תבנית אשדוד. גאווה ישראלית
 

mauzer

New member
תודה !

תחנת האומה
העבודות בתחנת האומה מתקדמות, המערכות מותקנות בזה אחר זה ואפשר כבר להתחיל לדמיין איך ייראה אולם הנוסעים העליון. גם בפירים ובמנהרות הולכת ונשלמת מלאכת הדיפון הסופי. בתמונות שנשלחו באדיבות מנהלת הפרוייקט כבר אין זכר לרטיבות.
בתמונה הראשונה: פיר הדרגנועים אחרי הדיפון הסופי. נעשתה כאן עבודה מדהימה של חופרי השרון בחפירה הפוכה מלמטה למעלה ואחר כך דיפון ישר וחלק של הקירות המשופעים בתבנית יחידה מסוגה שיוצרה במיוחד על ידי תבנית אשדוד. גאווה ישראלית
תודה !
 
מ
לגשר 10/10B

תחנת האומה
העבודות בתחנת האומה מתקדמות, המערכות מותקנות בזה אחר זה ואפשר כבר להתחיל לדמיין איך ייראה אולם הנוסעים העליון. גם בפירים ובמנהרות הולכת ונשלמת מלאכת הדיפון הסופי. בתמונות שנשלחו באדיבות מנהלת הפרוייקט כבר אין זכר לרטיבות.
בתמונה הראשונה: פיר הדרגנועים אחרי הדיפון הסופי. נעשתה כאן עבודה מדהימה של חופרי השרון בחפירה הפוכה מלמטה למעלה ואחר כך דיפון ישר וחלק של הקירות המשופעים בתבנית יחידה מסוגה שיוצרה במיוחד על ידי תבנית אשדוד. גאווה ישראלית
מ
לגשר 10/10B
צילמתי אתמול את נקודת החיבור בין גשר 10 הכפול לחלקו המזרחי האחוד הנקרא 10B

 

easylivin

New member
בגלל דרישות החשמול: למניעת זרמים תועים.

אכן
יש למישהו מושג למה הגדר מאורקת?
בגלל דרישות החשמול: למניעת זרמים תועים.
באופן כללי בקרבת קווי מתח (לא רק של מסילות ברזל) מאריקים כל דבר מתכתי, כי שדה אל"מ גורם למתח חשמלי מושרה ובעקבותיו לזרמים תועים במבנים מוליכים. זרמים אלה הם חלשים, אך לאורך זמן הם מזרזים את הקורוזיה (חלודה) כתוצאה מתגובה אלקטרו-כימית.
 
מעניין למה לא מספיק החיבור שלהם עצמו לבטון

בגלל דרישות החשמול: למניעת זרמים תועים.
באופן כללי בקרבת קווי מתח (לא רק של מסילות ברזל) מאריקים כל דבר מתכתי, כי שדה אל"מ גורם למתח חשמלי מושרה ובעקבותיו לזרמים תועים במבנים מוליכים. זרמים אלה הם חלשים, אך לאורך זמן הם מזרזים את הקורוזיה (חלודה) כתוצאה מתגובה אלקטרו-כימית.
מעניין למה לא מספיק החיבור שלהם עצמו לבטון
האם זה בגלל שהמעקה נצבע לפני ההתקנה?
עניין של תקן?
 

easylivin

New member
החיבור הוא לא לבטון אלא למוטות הברזל שבתוכו.

מעניין למה לא מספיק החיבור שלהם עצמו לבטון
האם זה בגלל שהמעקה נצבע לפני ההתקנה?
עניין של תקן?
החיבור הוא לא לבטון אלא למוטות הברזל שבתוכו.
אפשר היה להוציא חלק מהברזלים האלה מהבטון כלפי מעלה ולחבר ישירות לגדר, אבל היתרון בחיבור באמצעות חוט "ג'מפר" הוא שאפשר להחליף אותו בקלות מדי כמה זמן. כי המגעים עצמם חשופים לקורוזיה ועם הזמן מוליכים פחות טוב. יותר קל להחליף כמה חוטים מאשר לפרק גדר בשביל "לנקות את המגעים".
 
תודה על ההסבר

החיבור הוא לא לבטון אלא למוטות הברזל שבתוכו.
אפשר היה להוציא חלק מהברזלים האלה מהבטון כלפי מעלה ולחבר ישירות לגדר, אבל היתרון בחיבור באמצעות חוט "ג'מפר" הוא שאפשר להחליף אותו בקלות מדי כמה זמן. כי המגעים עצמם חשופים לקורוזיה ועם הזמן מוליכים פחות טוב. יותר קל להחליף כמה חוטים מאשר לפרק גדר בשביל "לנקות את המגעים".
תודה על ההסבר
אני יכול להמשיך ולשאול עוד הרבה 'למה', אבל זה לא יגמר...
 

סנוי

New member
תודה רבה על העדכון!

תחנת האומה
העבודות בתחנת האומה מתקדמות, המערכות מותקנות בזה אחר זה ואפשר כבר להתחיל לדמיין איך ייראה אולם הנוסעים העליון. גם בפירים ובמנהרות הולכת ונשלמת מלאכת הדיפון הסופי. בתמונות שנשלחו באדיבות מנהלת הפרוייקט כבר אין זכר לרטיבות.
בתמונה הראשונה: פיר הדרגנועים אחרי הדיפון הסופי. נעשתה כאן עבודה מדהימה של חופרי השרון בחפירה הפוכה מלמטה למעלה ואחר כך דיפון ישר וחלק של הקירות המשופעים בתבנית יחידה מסוגה שיוצרה במיוחד על ידי תבנית אשדוד. גאווה ישראלית
תודה רבה על העדכון!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה