תחיית המתים.

מצב
הנושא נעול.

BUGO 54

New member
תחיית המתים.

תחיית המתים.
אתמול קמו לתחייה מספר אואטובוסים מושבתים ב"דן": 3828, 3833, 3867, 3885, 3926, ועוד. וזאת, כנראה, עקב העברת מספר אוטובוסים לבאר שבע. אז מי אמר שהמשיח לא יבוא ?
 

BUGO 54

New member
אואטובוסים---אוטובוסים.

תחיית המתים.
אתמול קמו לתחייה מספר אואטובוסים מושבתים ב"דן": 3828, 3833, 3867, 3885, 3926, ועוד. וזאת, כנראה, עקב העברת מספר אוטובוסים לבאר שבע. אז מי אמר שהמשיח לא יבוא ?
אואטובוסים---אוטובוסים.
 

ליילנד

New member
../images/Emo6.gifמשיח הגיע../images/Emo35.gif איך תחיית המתים../images/Emo35.gif

תחיית המתים.
אתמול קמו לתחייה מספר אואטובוסים מושבתים ב"דן": 3828, 3833, 3867, 3885, 3926, ועוד. וזאת, כנראה, עקב העברת מספר אוטובוסים לבאר שבע. אז מי אמר שהמשיח לא יבוא ?
משיח הגיע
איך תחיית המתים
 

BUGO 54

New member
איך ?

משיח הגיע
איך תחיית המתים
איך ?
כאשר האוטובוסים המושבתים עמדו בחניוני "דן" במשך חודשים ללא תנועה והעלו כמויות נכבדות מאד של אבק, ופתאום אני רואה אותם נקיים ונוסעים!! - זאת תחיית האוטובוסים המתים, שלפני כמה חודשים צולמו והעולו הספדים עליהם. בתמונה מצולמת 3880 שקמה אתמול לתחייה ונסעה לבת ים!!!!!!! אם זכרוני אינו מטעה אותי, יש להודות לארזS על צילום התמונה בשיכון דן.
 

יצחקA

New member
בטח זאת הסיבה שראיתי אתמול את 3916

איך ?
כאשר האוטובוסים המושבתים עמדו בחניוני "דן" במשך חודשים ללא תנועה והעלו כמויות נכבדות מאד של אבק, ופתאום אני רואה אותם נקיים ונוסעים!! - זאת תחיית האוטובוסים המתים, שלפני כמה חודשים צולמו והעולו הספדים עליהם. בתמונה מצולמת 3880 שקמה אתמול לתחייה ונסעה לבת ים!!!!!!! אם זכרוני אינו מטעה אותי, יש להודות לארזS על צילום התמונה בשיכון דן.
בטח זאת הסיבה שראיתי אתמול את 3916
יוצא מחניו שיכון דן. אני מקווה שיחזירו גם את המפרקיות המושבתות, ביניהן ה 241.
 

0415

New member
כן ראיתי בחניון

איך ?
כאשר האוטובוסים המושבתים עמדו בחניוני "דן" במשך חודשים ללא תנועה והעלו כמויות נכבדות מאד של אבק, ופתאום אני רואה אותם נקיים ונוסעים!! - זאת תחיית האוטובוסים המתים, שלפני כמה חודשים צולמו והעולו הספדים עליהם. בתמונה מצולמת 3880 שקמה אתמול לתחייה ונסעה לבת ים!!!!!!! אם זכרוני אינו מטעה אותי, יש להודות לארזS על צילום התמונה בשיכון דן.
כן ראיתי בחניון
נכון הם חזרו לשירות אני ראיתי אותו נוסע בחניון שאני עובד לא זוכר את המספר אך היה לו מספר קו מהישן ולא דיגיטלי
 

0415

New member
אם מדברים על מפרקיות אז כבר..

כן ראיתי בחניון
נכון הם חזרו לשירות אני ראיתי אותו נוסע בחניון שאני עובד לא זוכר את המספר אך היה לו מספר קו מהישן ולא דיגיטלי
אם מדברים על מפרקיות אז כבר..
המיפרקית 245 מושבטת בחניון בו אני עובד.. פירקו לו את ההגה והוא מלא מלאאאא אבק...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה