אואטובוסים---אוטובוסים.תחיית המתים.
אתמול קמו לתחייה מספר אואטובוסים מושבתים ב"דן": 3828, 3833, 3867, 3885, 3926, ועוד. וזאת, כנראה, עקב העברת מספר אוטובוסים לבאר שבע. אז מי אמר שהמשיח לא יבוא ?
תחיית המתים.
אתמול קמו לתחייה מספר אואטובוסים מושבתים ב"דן": 3828, 3833, 3867, 3885, 3926, ועוד. וזאת, כנראה, עקב העברת מספר אוטובוסים לבאר שבע. אז מי אמר שהמשיח לא יבוא ?
איך ?משיח הגיע
איך תחיית המתים![]()
![]()
בטח זאת הסיבה שראיתי אתמול את 3916איך ?
כאשר האוטובוסים המושבתים עמדו בחניוני "דן" במשך חודשים ללא תנועה והעלו כמויות נכבדות מאד של אבק, ופתאום אני רואה אותם נקיים ונוסעים!! - זאת תחיית האוטובוסים המתים, שלפני כמה חודשים צולמו והעולו הספדים עליהם. בתמונה מצולמת 3880 שקמה אתמול לתחייה ונסעה לבת ים!!!!!!! אם זכרוני אינו מטעה אותי, יש להודות לארזS על צילום התמונה בשיכון דן.
כן ראיתי בחניוןאיך ?
כאשר האוטובוסים המושבתים עמדו בחניוני "דן" במשך חודשים ללא תנועה והעלו כמויות נכבדות מאד של אבק, ופתאום אני רואה אותם נקיים ונוסעים!! - זאת תחיית האוטובוסים המתים, שלפני כמה חודשים צולמו והעולו הספדים עליהם. בתמונה מצולמת 3880 שקמה אתמול לתחייה ונסעה לבת ים!!!!!!! אם זכרוני אינו מטעה אותי, יש להודות לארזS על צילום התמונה בשיכון דן.
אם מדברים על מפרקיות אז כבר..כן ראיתי בחניון
נכון הם חזרו לשירות אני ראיתי אותו נוסע בחניון שאני עובד לא זוכר את המספר אך היה לו מספר קו מהישן ולא דיגיטלי
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.