תחבורה ציבורית. האם לחיילים ישנה אפשרות לעלות על אוטובוסים של חברת "מרגלית"?
ע עו מר 5 New member 26/4/04 #1 תחבורה ציבורית. האם לחיילים ישנה אפשרות לעלות על אוטובוסים של חברת "מרגלית"?
A all about eve New member 26/4/04 #3 כן חיילים יכולים לעלות על האוטובוסים של חברת מרגלית בדיוק כמו באוטובוסים אחרים.
S Some1here New member 26/4/04 #4 אם כבר מדברים על התחבורה מישהו יודע מה קרה עם עניין הרכבות? מבטלים או לא מבטלים?
M m i c h a l l New member 27/4/04 #5 אוטובוסים של חברת מרגלית אוטובוסים של מרגלית לא עוים כסף לחיילם כמו כל שאר האוטובוסים.