תזרקי אותו!!!!!

תזרקי אותו!!!!!

נורית זרחי חותמת את חגיגות הספר העברי בתפוז ומגיעה הערב ב-19:00 לפורום ספרים וספרות לענות לשאלותיכם. אפשר להשאיר שאלות כבר עכשיו בפורום.
הערב ב-22:00 תגיע ורדה רזיאל ז'קונט ל-blogtv ותענה לשאלותיכם לקראת המיונים לתחרות "השדרן של המדינה" שיערכו מחר. ניתן להשאיר לה שאלות מראש בפורום.
 
חייבת להוציא את זה../images/Emo3.gif

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאייייייייייייייןןןןןןןןןןןןןןןןןןן בצפררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררררר איזה כיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייף
 

Velma Kelly

New member
../images/Emo45.gif

ואגב היום, היום האחרון, אז השמיעו בבית ספר את נפלת חזק ויש חשבתי על פורמן
בטח הוקדש לכל אלו שהיה להם נכשל אחד יותר מידי ועפו.. אהם אהם לא אני
רק נכשל אחד
 

NimaZ

New member
יש../images/Emo70.gif יש../images/Emo70.gif יש../images/Emo70.gif יש../images/Emo70.gif יש../images/Emo70.gif יש../images/Emo70.gif

יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש
יש<img border=0 src=../imag
 

NimaZ

New member
כלומר:...

אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין|
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין|
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין|
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין|
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין|
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין|
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין
אין|
אין
 

Ronush14

New member
יששששששששששששששששששששש ../images/Emo9.gif

סוף סוףףףףףףףףף אבל אני לא רוצה שנה הבאה בגרויות!
אבל התעודה שלי אפילו ממש בסדר! חוץ מדבר אחד שמאכזב אותי... ששובצתי ל-4 יחידות במתמטיקה! ואני רוצה 5!
אבל אני יכולה עוד להגיש עירעור... ואולי יתנו לי לעשות מבחן או משהו!!
 

אוש7יתי

New member
הדסי הדסי הדסי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

יואו סליחה
זוכרת שהיה את השירשור הזה על צחי אירני בערוץ הילדים ואת הכנת דברים מה זה יפים לנעמה ולעוד מישו לא זוכרת ואז גם אני ביקשתי ואת הכנת ולא קיבלת ממני שום תגובה
סליחה
בידיוק באותו יום המחשב שלי החליט שלא בא לו להיכנס לאינטרנט ואז גם עשיתי אותו מחדש והיה באלגן..... אז רק עכשיו ראיתי מה הכנת לי
וואי יש לי רק כמה דברים להגיד לך (בסיגנון של נעמה): תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה
ו.. תודה! (כבר אמרתי
) הינה מה שהכנת לי למי שלא מעודכן
 
למעלה