הדסי הדסי הדסי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif
יואו סליחה
זוכרת שהיה את השירשור הזה על צחי אירני בערוץ הילדים ואת הכנת דברים מה זה יפים לנעמה ולעוד מישו לא זוכרת ואז גם אני ביקשתי ואת הכנת ולא קיבלת ממני שום תגובה
סליחה
בידיוק באותו יום המחשב שלי החליט שלא בא לו להיכנס לאינטרנט ואז גם עשיתי אותו מחדש והיה באלגן..... אז רק עכשיו ראיתי מה הכנת לי
וואי יש לי רק כמה דברים להגיד לך (בסיגנון של נעמה):
תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה
ו.. תודה! (כבר אמרתי
) הינה מה שהכנת לי למי שלא מעודכן