תותחנים - ד-ח-ו-ף

ori218

New member
תותחנים - ד-ח-ו-ף

אני בטירונות תותחנים אני מבין שהיציאות שלי יהיו פעם בשבועיים. מה אפשר לעשות \ להגיד כדי לצאת כל שבוע בלי לפגוע בשרות שלי כקרבי.
 
אי אפשר לאכול את כל העוגה ולהשאיר

אותה שלמה... אם אתה רוצה יצאות טובות הביתה אז ארל תהיה קרבי...
 
למעלה