תותחנים - ד-ח-ו-ף אני בטירונות תותחנים אני מבין שהיציאות שלי יהיו פעם בשבועיים. מה אפשר לעשות \ להגיד כדי לצאת כל שבוע בלי לפגוע בשרות שלי כקרבי.