תופעות לוואי.....

gray peopel

New member
תופעות לוואי.....

לא מזמן עשיתי את הכישוף הראשון שלי ועד כמה ששמתי לב בזמן האחרון הוא הצליח לי יותר ממה שציפיתי, אבל אחרי הכישוף התחילו אצלי כל מיני תופעות מוזרות: יש לי סעורה בעין שפתאום החליטה לבוא,ובאותו הזמן גם העור בין האצבעות שלי מתקלף, ואתמול הלכתי לרופא בגלל כאבי בטן חזקים והוא אמר לי שכנראה יש לי טחול מוגדל (אני לא בטוח אם זה קשור למקרה) והשאלה זה- האם יש תופעות לוואי לכישוף (הטלתי משהו על עצמי לא על מישהו אחר)?? ומה הסיבות אם כן??? והאם יש דרך למנוע את זה?????(כמעט שכחתי):) תודה.......
 

dark dream

New member
יש לי שאלה

מה היה הכישוף?... שחור או לבן? והטלת כישוף על עצמך?....אתה יכול לפרט יותר?.... בכל מקרה אולי זה קשור לחוק השלושה.... הכל חוזר אליך קקה בידיך... you know
 

gray peopel

New member
זה.......

זה הי כישוף ריפוי מאיזה מחלה מעצבנת.........אין מצב לשום חוק החזר..
 
למעלה