תוספות מקבלן
לא יודעת אם זה הפורום הנכון, אבל ננסה... אנחנו במשא ומתן מתקדם על רכישת דירה מקבלן. הקבלן אמר לנו שלא יוכל להתגמש על תשלומים אבל יוכל לצפר אותנו במפרט הטכני. הדירה על הנייר אז הזזות והוספות פשוטות במילא לא עולות כסף. מה אפשר לבקש שיהיה באמת צ'יפור. המפרט המקורי ברמה די גבוהה (מטבח רגבה, גרניט פורצלן 40*40, וכו') בינתיים הוא הסכים להוסיף לנו כל מיני נקודות חשמל, נקודת מיים וגז במרפסת, לעשות הכנה למערכת קולנוע ביתית) מה עוד אפשר ונהוג לבקש בתור שדרוג?
לא יודעת אם זה הפורום הנכון, אבל ננסה... אנחנו במשא ומתן מתקדם על רכישת דירה מקבלן. הקבלן אמר לנו שלא יוכל להתגמש על תשלומים אבל יוכל לצפר אותנו במפרט הטכני. הדירה על הנייר אז הזזות והוספות פשוטות במילא לא עולות כסף. מה אפשר לבקש שיהיה באמת צ'יפור. המפרט המקורי ברמה די גבוהה (מטבח רגבה, גרניט פורצלן 40*40, וכו') בינתיים הוא הסכים להוסיף לנו כל מיני נקודות חשמל, נקודת מיים וגז במרפסת, לעשות הכנה למערכת קולנוע ביתית) מה עוד אפשר ונהוג לבקש בתור שדרוג?