תוכנה טובה ליצירת גרפים

תוכנה טובה ליצירת גרפים

מישהו מכיר תוכנה חינמית טובה ליצירת גרפים? יש לי matlab באוניברסיטה. אני מחפשת שמהו שאוכל לעבוד איתו בנוחות מהבית. בבית יש לי את התוכנות של openOffice וגם Microsoft Word אבל האופציות של הגרפים שלהן לא משהו. אם מישהו עובד עם כלי טוב אני אשמח לשמוע.
 
הממ... לא בטוחה

אני אסביר את זה כמו סתומה ברשותך
יש לי טבלה עם שלוש עמודות. לכל ערך בעמודה הראשונה יש שני ערכים מספריים בשתי העמודות האחרות. כך שאני צריך to plot את זה בגרף רגיל. יש אפשרות לעשות את זה שם כמו במאטלאב? משהו בסגנון: [(c, 24, 5),(b, 11, 42),(a, 1, 3)] ואז לקבל את זה בגרף??
 
מקפיצה

מה, לאף אחד אין איזה כלי סודי כזה?
תעזרו לי, אני חייבת גרף יפה!
 
נסי את זה:

http://www.download.com/Graph/3000-2053_4-10063417.html?tag=lst-1
בעבר היתה לי התוכנה הזו, והיא גרמה לי למסך כחול. יחד עם זאת, יש המון משתמשים מרוצים, כך שסביר להניח שזו היתה בעיה ייחודית למחשב שלי. לפני כן גם היתה לי תכנה אלמונית למדי בשם graphmatica - תוכנה די פשוטה, כמעט פרימיטיבית, אבל עושה את העבודה. אפשר להורידה מכאן: http://www8.pair.com/ksoft/
 
תודה רבה, אנסה

בינתיים התייאשתי והגעתי לאוניברסיטה כדי לעבוד עם matlab...
 
סתם תהיה:

אי אפשר להרחיב את הרשיון של האוניברסיטה לסטודנטים? אצלנו (פקולטה לחקלאות של העברית) אפשר לקבל דיסק התקנה של JMP (מוגבל לתקופת הקורס בתכנון ניסויים) תמורת סכום סמלי, כך שאפשר לעבוד מהבית. לפעמים ניתן גם לרכוש רשיון מלא דרך האוניברסיטה, כך שזה יוצא ממש זול, ובלי הגבלות.
 
אפשר

ואפשר גם להריץ matlab דרך command line מהבית. אבל יותר נוח לי כבר לעשות את זה מהמשרד. זה לא שאני מתעסקת בגרפים כל הזמן. רק לעיתים נדירות. ו-matlab תוכנה כבדה יחסית...
 

מעיןבר

New member
אני מנסה להבין איזה סוג גרף זה

את כל הגרפים שלי עד כה (תזה, 2 מאמרים, הצעת מחקר) ערכתי באקסל ובטח שלא ב- word. אבל אלו לא גרפים מתמטיים (פונקציות) אלא כלים להצגת תוצאות (גרף עמודות, קורלציות, גרף קו וכו'). אולי אם תעלי תמונה של הגרף שערכת ב- matlab יהיה קל יותר לכוון אותך לחלופות.
 

the new L

New member
איזה כיף שהבעיה של התיזה שלי

חיה במרחב 4-מימדי, ככה אי אפשר לצייר גרפים גם אם רוצים
 
גם גרפים של פונקציות אפשר לעשות באקסל

עושים את זה בשיטת הכורדי - שתי עמודות, כאשר השנייה כוללת את הנוסחה של הפונקציה, וגוררים הרבה מספרים... קשה לי להאמין שיש גרף שאי אפשר להציג באקסל.
 
עדכון

סיימתי את מה שהייתי צריכה לעשות כבר עם matlab. וגם פרקתי את הגרף לכמה גרפים פשוטים יותר. העניין הוא ש-matlab עובד מהר מאד על מסד נתונים גדול וגם מייצר גרפים מאד מאד נקיים, שאחרי ששומרים אותם לתמונה ומכניסים למסמך, הם עדיין נראים יפה וחד. בכל מקרה, תודה לכולם.
 
למעלה