עוד פיה אחת פחות
New member
תודה
נכנסתי לפורום לפני כמה שבועות עם ים שאלות, ועניתן בסבלנות ובאדיבות. המשכתי לקרוא כאן, צמאה לטיפים ולרעיונות, קניתי שני מוצרים מצויינים (ויקרים
) בניו פארם ואפילו כבר נפגשתי עם מישהי כאן לקנות טופ-קואוט מאט. בינתיים הציפורניים שלי במצב הרבה יותר טוב, כמעט אין קילופים (זו ההזדמנות להמליץ בחום על miracle cure של סאלי הנסן) והלק מחזיק לי כמעט שבוע (המלצה חמה על insta dri שך סאלי הנסן בתוספת תודה למי שכתבה כאן בפורום שכדאי לעבור עם הטופ-קואוט על קצה הציפורן, כאילו מהצד). אני מורחת לק עכשיו פעם או פעמיים בשבוע, במקום פעם ביום, ונהנית מזה הרבה יותר! אז תודה לכן 
נכנסתי לפורום לפני כמה שבועות עם ים שאלות, ועניתן בסבלנות ובאדיבות. המשכתי לקרוא כאן, צמאה לטיפים ולרעיונות, קניתי שני מוצרים מצויינים (ויקרים