תודה לחברי הפורום !!! רציתי לספר לכם שבהמלצתכם ירדתי מכוונתי לרכוש civic s (ממש לא מרשימה )וגם על הגולף ויתרתי . לקחתי בזכות המלצתכם את הקורולה runx לנסיעת מבחן וזה היה פשוט זה. אז מגיע לי תתחדש, ולכם תודה.