תודה לחברי הפורום !!!

kook90

New member
תודה לחברי הפורום !!!

רציתי לספר לכם שבהמלצתכם ירדתי מכוונתי לרכוש civic s (ממש לא מרשימה )וגם על הגולף ויתרתי . לקחתי בזכות המלצתכם את הקורולה runx לנסיעת מבחן וזה היה פשוט זה. אז מגיע לי תתחדש, ולכם תודה.
 

GeForce 5

New member
מצטרף לתודות לאנשי הפורום ../images/Emo26.gif

בזכותכם הפסקתי לקנות לכלבה שלי דוגלי ועברתי לבונזו, מצבה השתפר פלאים. כמו כן תודה על ההמלצה למשחה לכאבי גב, עובדת מצויין ולסיום תודה תודה תודה על ההמלצה לאכול בסכין ומזלג, השתגעתי כבר מהמקלות האלו...
 

kook90

New member
אתם יודעים מה, אם כבר אז...

...אני חייב לומר לכם שאתם באמת בסדר, רק חבל שאני לא מקבל כל כך הרבה תגובות כשאני פונה אליכם עם בעיה... יום טוב !!!
 

GeForce 5

New member
אל תתלכלך...../images/Emo13.gif ../images/Emo26.gif

תראה איך ענו לך בשלושת הפעמים האחרונות (כולן בשבועיים האחרונים): כאן פה ושם
 
../images/Emo35.gif

אההה
 
מה אתה לא יודע שועל

מצהריי היום לערך זה פורום מכוניות ואנחנו ממליצים לאנשים לאיזה אוטו להשתעבד
 

xroeeh

New member
~~~~>

אני שיחזרתי את האוטו שלי, מגיע לי תתישן
(למרות שהיא נראית הרבה יותר טוב מהרבה רכבים חדשים ונועם יכול להעיד שכך). רועי
 

itaf10

New member
איזה? מתערבים לא נראית טוב יותר מש

משלי
רועי, יש לי משהו בשבילך... ענתיקה, משומשת משודרגת במצב טוב
 

xroeeh

New member
~~~<

אני מתפלא... שלי זכתה מקום שני בתחרות שיפוץ... העלתי תמונות שלה כבר בעבר...
 

itaf10

New member
לכלכת עכשיו... שיחזרת מה???

טוב עכשיו אגלה את שלי. טויוטה קרולה, מספיק מכובדת?
 

xroeeh

New member
יש לי גם כזו../images/Emo3.gif

יפני - מינימום ריגוש במקסימום אמינות...
 

ceyal

New member
../images/Emo41.gifמדהים-שיחקת אותה-איזה יופי../images/Emo41.gif

בתור בעל צרפתיה - שמח תמיד לראות שיש עוד אנשים שיודעים להנות מנהיגה ולא רק נהגים...
 
למעלה