דני יש רק אחד
New member
הערה
כאשר תנסה בלי ABS, תריח את השריפה של הצמיגים (למרות המים על הכביש). לא בדיוק הכי בריא לצמיגים
בשם המדע, מותר
הגלגלים אכן ננעלים והאוטו מחליק, אבל בגלל המשקל של הרכב - הצמיגים עדיין נמצאים היטב על הכביש למרות המים.
כאשר תנסה בלי ABS, תריח את השריפה של הצמיגים (למרות המים על הכביש). לא בדיוק הכי בריא לצמיגים