תהייה...................

תהייה...................

מעניין אבל למיטב הבנתי וראייתי יש היום בטרמינל הרבה יותר שכונה מאשר פעם, אין משמעת אנשים חושבים שהם נמצאים בקיטנה ולא בעבודה, אין מוסר עבודה אין את האמון ההדדי אין הרבה דברים אשר היו פעם והכי חשוב המקצועיות! אוי איפה המקצועיות????????????? מה יהיה? והכי כואב שזה בא מכל הכוונים בודקים רצים וכו פשוט לבכות.........
 
that's the way it is

אלה החיים. בצבא לא אמרת את אותו דבר כשהגיעו אנשים חדשים? ובבית הספר? תסתכל על תלמידי התיכון בבית הספר שלך היום ואני בטוח שתגיד לעצמך שהנוער התדרדר והמשמעת בבתי הפסר יורדת משנה לשנה. אותו דבר אמרו עליך כשאתה הגעת לשדה. כי זה פשוט ככה בחיים אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדתי
 

שלידיז

New member
חחחח הרגע סיימתי להוריד את השיר

הזה...
שם אתה משהו משהו אתה..
 
למעלה