אוי זה מעניין
New member
תהייה...................
מעניין אבל למיטב הבנתי וראייתי יש היום בטרמינל הרבה יותר שכונה מאשר פעם, אין משמעת אנשים חושבים שהם נמצאים בקיטנה ולא בעבודה, אין מוסר עבודה אין את האמון ההדדי אין הרבה דברים אשר היו פעם והכי חשוב המקצועיות! אוי איפה המקצועיות????????????? מה יהיה? והכי כואב שזה בא מכל הכוונים בודקים רצים וכו פשוט לבכות.........
מעניין אבל למיטב הבנתי וראייתי יש היום בטרמינל הרבה יותר שכונה מאשר פעם, אין משמעת אנשים חושבים שהם נמצאים בקיטנה ולא בעבודה, אין מוסר עבודה אין את האמון ההדדי אין הרבה דברים אשר היו פעם והכי חשוב המקצועיות! אוי איפה המקצועיות????????????? מה יהיה? והכי כואב שזה בא מכל הכוונים בודקים רצים וכו פשוט לבכות.........