תהיה

FineSilverMan

New member
לא מסכים עם זה

מלבד צווים, יש גם מצוות. יש דברים שצריך לעשות ויש דברים שכדאי לעשות.
 
גם מצוות

אדם דתי עושה כי הוא מעריך את מי שהכתיב אותן. תוכן המצוות לא באמת רלוונטי.
 

FineSilverMan

New member
לא התוכן

המשמעות.

זה לא רק להעניק צדקה לאביון, אלא גם הבחירה בין 10 ש"ח לבין 100 ש"ח...
אני תוהה כמה דתיים אדוקים נותנים 10% מהכנסתם לצדקה.
 
גם מי שנותן

זה לא בהכרח כי הוא רוצה לתת, אלא ייתכן רק כי הוא רוצה לקיים מצווה. גם אם הוא בחר להדר במצווה ולתת 100 ולא 10, המניע הוא קיום המצווה בהידור (כאשר תוכן המצווה אינו באמת רלוונטי).
 

shayCn

New member
זו תיאוריה נחמדה

יכולה היתה להיות נכונה אם היתה איזו סטטיסטיקה
שאכן אחוז הדתיים הם שמנים/עבים/שוקלים יותר מאחוז החילוניים.
 

shayCn

New member
נו נו נו

אתה מעז להעלות שרשור באוירה מחקרית שבעצם מבוססת על תצפית
אישית?

תוריד לעצמך כאפה על המחדל הזה.
 

shayCn

New member
אם זה לא מעניין

אז למה העלית?
"נראה שאחוז הדתיים האדוקים שהם עבי בשר ומעשנים הוא אחוז לא מבוטל..."
חוץ מזה שאתה טוען לאחוז מסויים מכלל האוכלוסיה שבכלל לא נבדק בצורה מהימנה מלבד דעתך ותצפיתך האישית.
על כמה אחוז מכלל הדתיים צפית?
צפית גם בדתיים בחו"ל,בני ברק,צפת.. או רק בירושלים?

לא מבוסס בעליל..
 

shayCn

New member
אני לא חרדי


תתנצל בפניהם כשתצא השבת.

ושזה לא יחזור על עצמו!
 

השלושר

New member
מה שחסר כאן זה כמה מספרים

זו בטוח סטטיסטיקה שנמדדת מדי פעם,
שיעור בעלי עודף משקל / מעשנים בכל מגזר.

אחרת אפשר לבנות תלי תלים של טיעונים
ובסוף ייתכן שיתברר שהכול הפוך.
 

shayCn

New member
נו,אז יש לך מקורות לסטט' כזאת

מצפיה שלי אין הרבה נשים שמנות בחיפה
 

shayCn

New member
כן,גם לך..

סה"כ הסטט' מצביעה על נתונים 'רזים' לטובת המרכז וירושלים,לא?
 

A M S T A F1

New member
אני התחלתי לפתח תיאוריות לגבי אלוהים והן

אלוהים הוא ראש הפירמידה מה הכוונה הוא לא צריך שתריבו לו קורבנות כי הוא אדון כל המתנות ויוצר המתנות
ובכן מה טיב הקשר אדם אלוהים
כלומר מה אני צריך כדי שאלוהים לא יהרוג אותי ויאהב אותי ויעשה כל מה שאני רוצה
חחח אני מגזים בכוונה
ובכן אם מישהו יגיד לך כל מה שאתה רואה זה לא המציאות האמיתית
אם מעניין אותכם עיברו לפוסט הבא
 

A M S T A F1

New member
אז ככה המציאות האמיתית היא

אלוהים תמיד מסווה את מעשיו בפוקסים הכוונה תמיד אתה תגיד אה זה סתם פוקס וצירוף מקרים או תופעה מדעית
כי אלוהים תמיד מסתיר את הוויתו כי אם הייתה יודע בוודאות שיש אלוהים אז ברור שכל היום הייתה מיתחנף אליו כמו שאתה עושה למנהל שלך
דבר שני כשאתה מביט במראה אתה רואה את עצמך
אבל הידעת כשאתה מביט באדם אחר אתה גם רואה את עצמך?
אם תתרום לו מטבע פעם כשתהיה זקן מישהו גם יתרום לך מטבע
ואם תיגרום צער לאדם מחר ייגרם לך צער
עוד משהו
וזה חשוב למה לדעתך אתה מיתפלל חחח? כדי לזכות בווינר זה ברור
א גם כדי שאני לא אמות ולא אחלה ולא יתקלקל לי האוטו בקיצור תמיד אני צריך לבקש משהו
ובכן אם יבוא מישהו ויגיד לך שמטרת התפילה היא
ככה
אם מישהו יגיד לך שאתה עציץ קטן ביער האמזונס מוסתר בצמרות עצים גבוהים שמסתירים לך את השמש
וכל תפילה שלך מגבירה טיפה את קרן האור שמגיעה מהשמש לחמם לך את הנשמה
האם הייתה מפסיק להיתפלל או שהיית מגביר את כמות התפילות
 

A M S T A F1

New member
דבר אחרון - סוף דבר

הדתיים למדו דבר אחד או שניים על טיב היקום
כשאתה בא לבקש תופת מהמנהל שלך או שפע בכלל האם אתה מבקש מהמנהל אז יש לי חדשות בשבילך את התוספת אתה מבקש מהיקום
הרעיון שלי תמיד תבקש מהיקום את מה שאתה צריך והחיים שלך זה מול היקום ולא מול בני אדם למשל אני ראיתי אנשים שהיתעשרו בזמן שהיה מיתון נוראי ולא הבנתי איך זה אפשרי
דבר נוסף שחור זה לא רק תחפושת של דתיים
בעולם קיימות רוחות רעות של עיין הרע ומלאכי חבלה אבל הם עיוורים
מתי הם רואים את האדם כשהוא בולט ולכן האדם צריך לחיות בהסתר בענווה בשקט לא להיתבלט ולא לנפנף בהנאות שלו אלא להיתכנס בעצמו להיות תמיד חיובי ותמיד ראש למטה
המשך בפוסט הבא
 

A M S T A F1

New member
חיי אם שבעים שנה ואם בגבורות שמונים שנה

האדם לא היה קיים בעולם ואינו מצטער על כך
אחר כך הוא נולד חי שבעים שמונים שנה
ואז בוכה למה הזמן ניגמר ומפחד לא להיות קיים
אבל לפני שהוא נולד לא היה איכפת לו מכל זה
בקיצור אנחנו פוחדים מהמוות כי אנחנו אגואיסטים
ודבר אחרון
אדם שרוצה להרבות בשנים ולקום כל בוקר בהנאה
חייב להקדיש את חייו למען אחרים ולא לחיות את חייו לעצמו
אם תמיד יגיד לעצמו אהה אני יש לי שפע לחם לאכול ובגד ללבוש
את כל כולך תקדיש לזולת לאחרים לאהבת הארץ אהבת המישפחה
אהבת העבודה והיצירה אני לא מדבר על להיות פראייר של האנשים
אתה תפעיל שיקול דעת היכן אפשר ליתרום מבלי להיות מנוצל
 
למעלה