תהיה



חחחח מפגרת, חשבתי שכל ההערות האלו שאת רושמת מדי פעם זה בגלל שפעם אחת הערתי לך שהגבת לעצמך,
שאלת שאלה ואח"כ ענית לעצמך וזה נורא הצחיק אותי.
ומאז כל פעם שעשית את זה , היית רושמת "סוז אני יודעת".

אבל עכשיו לא הגבת לעצמך, אז זה לא תקף.


 

puma141

New member
חחחח טוב רק בערך..

פומה כתבה על פומה-אטרף!


רציתי שיהיה ברור....
 

puma141

New member
אם לירי וביזי יסכימו את

נכנסת לחבורה!


*היא סודית קצת, אל תדברי על זה פה*


 

A M S T A F1

New member
מה זה דתי ומה כמות הדתי שאני צריך להיות

ובכן מה יגיד עלינו גרמני שמן בירה ונקניק נוזלי
יגיד תראה את היהודים האלה חותכים לילד את הזית
בא מוהל ומוצץ לו אותו
אחר כך הם מפארים את המעשה ומיתגאים שאיזה אברהם
חולה נפש שהיה שומע קולות
היה בתול 100 שנה פיתאום 3 שכבו עם אישתו
עשו לו ילד אחר כך הוא שומע קולות ומנסה לשחוט אותו
אחר כך מוציא את העצבים על איזה אייל של קריסמס שעבר שם
וכולם חוגגים את הברית שאלוהים שמח שאברם לא הרג את יצחק
 

BW37

New member
מכיוון שאתה עוד לא כתבת מעולם משפט אחד חכם...

אז בהחלט אפשר להגיד שאתה אידיוט
ואני וכל אחד אחר גאונים לידך
ולא צריך להגיע עד ניו זילנד לראות את זה
 

poseidon111

Active member
אני ערס, אני שואל אותך. אני? עם כל העדינות

האירופית שלי, כל הדיבורים המנומסים, אני לא מבין למה
אני נקרא ערס, על ידי אחד מחברי הקהילה הלהטבי'ת.
זה לא פייר.
 

puma141

New member
האמת שהמילה "ערס" ואתה-זה לגמרי שני מקיבילים

ולגמרי רחוקים אחד מהשני:)

אולי אתה נחשב ערס במדינות אחרות..

בכל מקרה-הייתי שמחה אם כמה ערסים כמוך היו חיים בטריטוריה המורחבת שלי... חחחח

את-המורחבת! דגש..
 

FineSilverMan

New member
קח כדוגמה את הכותל

כמה חובשי כיפה מבלים שם וכמה חובשי כיפה באופן זמני?

כן, כמובן שיש עניין של תרבות, מסורת וכו'...
אבל אלו שיוצאים בשאלה מתנערים מהמסורת וכו'.
באופן מוחלט או חלקי.
יש קבוצה של "בעלי כיפה שקופה", הולכים בלי ומרגישים עם...

יש גם סיבה ספורטיבית -- טיפוח הגוף אצל החילונים נהוג יותר מאשר בקרב החרדים, ולכן יש יותר חרדים שמנים.
יש גם עניין של תזונה -- פחמימות זולות יותר מחלבונים, אאל"ט. כלומר עניים צורכים יותר מאכלים זולים שמאופיינים בערך תזונתי אחר מזה של מאכלים יקרים יותר...

הכיפה היא סימן להליכה בדרך מסויימת... הסיכוי לראות חובש כיפה שכופר בשבת הוא די קטן...
 

BW37

New member
ומה זה מסביר ?

מי שהולך עם כיפה לא יאכל בחוץ ביום כיפור
ועבריין לא יפרוץ לבנק באמצע היום

יש כאלו שהולכים בלי כיפה ומרגישים עם
ויש כאלו הפוך

כל מהות הדת היא סתירה לרוחניות
מההתחלה של בני אדם שמעיזים להחליט מה אלוהים רוצה ולא רוצה
ואז... עסוקים בלעבוד עליו...
 

FineSilverMan

New member
יש עבריינים שיפרצו לבנק באמצע היום

אני חושב שיש יותר עבריינים מבין החילונים לעומת עבריינים מבין חובשי הכיפות, כאשר הם באמת יראי שמיים וזו לא סתם חזות.

אפשר להגיד שהדת היא מבנה חברתי. דרך לשמור על העדר בתלם...
 
לא בטוח שהבנתי מה זה הנאה רוחנית.

בכל מקרה, לא מקבל את ההנחה שלך שיש טרייד-אוף בין סוגי הנאות.
אפשר ורצוי להנות משניהם.
 

FineSilverMan

New member
יש טרייד-אוף מבחינת הזמן

לאחד יש 70 שנה לבלות על פני הכדור, פחות או יותר.
הוא יכול להיות 100% רוחני, להתפלל במקדשים, לצום, ללמוד כתבי קודש... או 100% גשמי -- סקס, סמים ורוק & רול
הוא יכול להיות חצי חצי, אם זה מה שמתאים לו.
 

poseidon111

Active member
חשבת שאולי עבות הבשר נובעת מטיב המאכלים שהם

מסורתיים ועתירי שומן?
זה ממש לא קנה מידה לנהנתנות.
זה מעבר לעובדה שהאנלוגיה שלך אינה נכונה, כי בשורה התחתונה כל
הנאה מתורגמת להנאה פיזית.
כן, גם קריאת ספר או האזנה למוסיקה.
 

FineSilverMan

New member
יש אקסטזה דתית, מן הסתם

אבל כאשר בוחנים את צום יום כיפור, עיקר הצום הוא סבל... גם אם אחד מפיק הנאה כלשהי מכך שהוא הצליח לצום, זה מתגמד לעומת הצד השלילי של העניין מבחינת הזמן המיידי...
זה סוג של הלוואה וחיסכון -- הדתי סובל בהווה כדי שיהנה מהפירות בעתיד... גן עדן במקרה הנוצרי.

למה בייקון טעים? בגלל השומן והמלח...
עניים אוכלים גם יותר ירקות ופירות, אומנם לא בהכרח טריים...
 
למעלה