תגידו...

תגידו...

גם אתם קניתם/ן את הנעליים האלו מה"בלסטיק" כאלו הצבעוניות עם החורים בכל מיני צבעים כולללללללללללם הולכים איתם אבל לי משעמם ללכת עם צבע אחד אז אני מחפשת מתנדב/ת שיסכימו לעשות איתי עיסקה אני אקנה זוג ורוד השני/ה ת/יקנה סגול נעשה החלפות בנעל אחת ואז יהיה לנו ברגל אחת ורוד בהיר ובשניה סגול בהיר על כל שילוב צבעים אחר אפשר לדבר ליאור
 

הAני

New member
אין מצב שנוכל לעשות עסקה כזו

מה מידת הנעליים שלך ליאור מתוקה
 

בלו אייZ

New member
לאאאאאאאאאאאאאאאאא../images/Emo70.gif

אני מממממממממממש לאאאאאאא מבינה את ההתלהבות בנעליים האלה..... אז נכון - יש על זה פטנט רשום וזה נוח ולא מזיעים עם זה אבל
זה יקר בטירוף
(יש חיקויים)...
זה מכועררררררררררררררררררררררררר
לא אהבתי...
(חוצמזה שאני מידה 41
)
 

הAני

New member
כןןןן! ואת, באמת 1.80?????

עכשיו נותר לנו רק לבדוק מה מידת החזיה
 

jud1001

New member
טעם רע זה גזוז מקולקל ../images/Emo66.gif../images/Emo41.gif

אני קניתי באילת את הנעליים.. הצבע שבחרתי אדום..
הן נוחות בטירוף... בלתי מזיעות... ועל הפתק הנילווה לנעל רשומות הסיבות הטובות לקנייתה : אחת הסיבות הרשומה היא : "לשמירה על חוג החברים"....
 
אני קניתי ירוק ../images/Emo105.gifאיך לא

אז יאללה judi נעשה החלפס ונלך כל אחת מאיתנו נעל אחת אדום אחת ירוק... זה יהייה יפיוף
ליאור
 

אורלייט

New member
תגידי גיברת ליאורית../images/Emo6.gif

נעלים ועוד נעלים יש לך מקום בארון ביכלל? וחוץ מיזה לך מתאימות כל הנעליים וכמה שובבות יותר, כך יותר מתאימות... מה דעתך על אחת אדומה ואחת צהובה? ותציירי עליהן נקודות בטושיםםםםםםםםםםםםם הינה המגוון
 

אורלייט

New member
וזה כי את אוהבת........

צפרדעותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת אבל איפה הנסיך?
 
אוזו צפרדעות חמודה אורלי

אז נעליים זה בעצם בנינו זו לי חולשה מקום כבר אין האמת וגם נכון שאני מסוגלת בקלות ללכת עם אחת ורודה ואחת סגולה כי אני די צבעונית גם ככה אבל הכי בעולם זה בצפרדעים איזה כף לי עוד אחד לאוסף ליאור
 

בלו אייZ

New member
יודעת...יודעת...לי בטוח לא יתאימו

לעמדתי האישית מגושם בהחלט וכ"כ לא יפה..... כבר עדיף זה, לא?.....
יאללה עפתי לישון
. אחרי לילה קשה צריך לנצל כל רגע של תנומה
 

jud1001

New member
אכן נעל עקב מחודדת סקסית../images/Emo41.gif

היא הכי הכי... אבל לא למי שכל היום מתרוצץ ולרגע לא מתישב[ת]...
 

בלו אייZ

New member
נכון...ומשפט אחרון לפני שבאמת עפה

למיטה..... הלוואי והייתי מסוגלת לנעול כאלה עקבים - גם מפאת ההתרוצצויות מפה לשם כמו שציינת ג'וד.... אבל בעיקר
בגלל הגובה הרב שמראש מתנשא אצלי ל - 180 מ' ....
אז איך אפשר להוסיף עוד 5-10 סנטים?!?!?
..... לילה טוב
 

אלמרה

New member
פפפפשששששש... מטר ושמונים?

ללא נעלי עקבים? ובלונדינית? וואיייי..
 

טאKילה

New member
לא אוהבת אותם...

גמלו את הצבעים העזים. מעדיפה סתם סתם נעלי אצבע או כפכפים, או או נעלי שפיץ להרוג ג'וקים. אז בטוח אני לא מחליפה איתך
 
נו אז דפקא בגלל זה../images/Emo6.gif

שזה מגעילול מגושם אז אחד כזה ואחד כזה יהייה יפיפה ה
ליאור
 
למעלה