תגידו...
גם אתם קניתם/ן את הנעליים האלו מה"בלסטיק" כאלו הצבעוניות עם החורים בכל מיני צבעים כולללללללללללם הולכים איתם אבל לי משעמם ללכת עם צבע אחד אז אני מחפשת מתנדב/ת שיסכימו לעשות איתי עיסקה אני אקנה זוג ורוד השני/ה ת/יקנה סגול נעשה החלפות בנעל אחת ואז יהיה לנו ברגל אחת ורוד בהיר ובשניה סגול בהיר על כל שילוב צבעים אחר אפשר לדבר ליאור
גם אתם קניתם/ן את הנעליים האלו מה"בלסטיק" כאלו הצבעוניות עם החורים בכל מיני צבעים כולללללללללללם הולכים איתם אבל לי משעמם ללכת עם צבע אחד אז אני מחפשת מתנדב/ת שיסכימו לעשות איתי עיסקה אני אקנה זוג ורוד השני/ה ת/יקנה סגול נעשה החלפות בנעל אחת ואז יהיה לנו ברגל אחת ורוד בהיר ובשניה סגול בהיר על כל שילוב צבעים אחר אפשר לדבר ליאור