תגידו...........

טאKילה

New member
תגידו...........

רק אצלי המסינג'ר לא פעיל או שזו תקלה מהם? אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
 

שמים1

New member
אני עייפה מדי לבדוק ../images/Emo3.gif

ואם שלך כבר עובד אז הכל בסדר
לילה טוב קסומים שלי
מחר אני יוצאת לחופשת חג לשלושה ימים
תשמרו לי מהעוגות של אלמרה מהנשיקות של אהבקוש ומהחיבוקים של כולכם.
 
למעלה