תגידו........... רק אצלי המסינג'ר לא פעיל או שזו תקלה מהם? אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ט טאKילה New member 1/6/06 #1 תגידו........... רק אצלי המסינג'ר לא פעיל או שזו תקלה מהם? אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ש שמים1 New member 1/6/06 #4 אני עייפה מדי לבדוק ../images/Emo3.gif ואם שלך כבר עובד אז הכל בסדר לילה טוב קסומים שלי מחר אני יוצאת לחופשת חג לשלושה ימים תשמרו לי מהעוגות של אלמרה מהנשיקות של אהבקוש ומהחיבוקים של כולכם.
אני עייפה מדי לבדוק ../images/Emo3.gif ואם שלך כבר עובד אז הכל בסדר לילה טוב קסומים שלי מחר אני יוצאת לחופשת חג לשלושה ימים תשמרו לי מהעוגות של אלמרה מהנשיקות של אהבקוש ומהחיבוקים של כולכם.