תגידו...

free soul

New member
תגידו...

למה יאיר לפיד כל הזמן לובש שחור? כאילו, מה ניסגר איתו?!
וכן,משעמם לי
 
אפרופו יאיר לפיד

מה יש לו למכור? אני לא בקי גדול, אבל ממש לא הצלחתי להתרשם. חיפשתי כישורים באיש הזה ולא כל כך מצאתי. שוב, יתכן שאני טועה.
 
למכור?

הוא מקסיםםםםם,,, שחור גברי
וחוצ מזה הוא חכם. גררררררררררררררררררררררר יאיר לפיד.
 
אביגדור הגזמת !!!!!

ברור הוא אדם חכם מאוד תקרא אותו בעיתונות , הוא כתב ספרים עשה סרטים להמשיך? אה והוא גם חתיך.
 

masmer76

New member
עושה סרטים וכותב ספרי = חכם???

כאילו, what the fuck??? זה מה שעושה אותו חכם??? get a life!!! איזה מושג מעוות על חוכמה יש לך, שתהיי בריאה...
בהלם!
 
הוא מקסים ..הוא שקסי .והוא חתיכת

גמד !! בחיי .. ראיתי אותו ואפילו נגעתי בו (אבל זה לשירשור אחר
) והוא נמוך לאללה..... הוא נראה כזה אפרורי במציאות .. אין מילה אחרת לתאר אותו .. הוא ממש לא כמו שהוא נראה בטיוי ..
 

masmer76

New member
גם את עשית את יאיר לפיד?

אחותי עבדה איתו במעריב, לפני שהוא עבר לידיעות, והיא מספרת שחוץ ממנה ( כי היא נשואה ), הוא זיין את כל הבנות במערכת... פשוט עבר בחורה בחורה...אפילו היה לו חדר קבוע באיזשהו מלון, שלא נזכיר את שמו... הכל בדוק...
 

mich78

New member
מממממ

ולמה טוב המידע שנידבת פה בחופשיות
למה להכפיש סתם שם של אדם
מה שהוא עושה זה ענינו... ולא עניינינו
 
אולי הוא חושב שהוא שמן

ורוצה ליצור אשליה שהוא רזה. מה זה משנה מה הוא לובש, הוא עדיין נראה מצויין לגילו.
 
פריסול - איזו טלפטיה!

בדיוק הוא ענה לך על השאלה עכשיו - אמר שהוא לובש תמיד שחור כי הוא עיוור צבעים... מהר מהר תשאלי אותו עוד משהו!
 
למעלה