תגידו...

gilad269

New member
כנראה

שלא ראית את כל הרעיון,כי הוא אמר למה,וגם זו לא פעם ראשונה ששמעתי את זה.
 
כנראה סוג של מלנכוליות../images/Emo3.gif

וחוצמזה אני לא סובלת אותו
הוא לא מצחיק אותי
והוא סתם מלא ג'ל
ולא, אני לא עצבנית על הבוקר...
טוב, אולי קצת
זכותי
 

ס22ית

New member
אבל יש לו אישה..שיכולה לעזור לו..

אני אישית לא מתלהבת ממנו...לא עושה לי ויברציות
 
לא אכפת לי למה הוא לובש שחור

אבל הוא מזה כוסון רק חבל שהוא נשוי הייתי מביאה לו בוסה גדולה אבל יוסי חבר שלי עלול לקנאות ואי אפשר לדעת מה הוא יכול לעשות אם רואה כזה דבר
 

free soul

New member
אין../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gifאני בטוחה שמישהו

עושה פה מתיחה כלשהי.. אין,חייב להיות פה מתיחה..
 

Vdrums

New member
אם זה מתיחה אז זה עוד יותר

פתטי ממה שזה נראה. אם מישהו עושה את זה בכוונה הוא אמור להיות הבן אדם הכי חסר חיים שיש. מצד שני יש אנשים שמכונים ערסים/פרחות וזו צורת ההתבטאות שלהם, אז קרה והם למדו להפעיל אינטרנט ולפניכם התוצאות. :-ג
 

Vdrums

New member
../images/Emo124.gif סקר../images/Emo41.gif מה יוסי יעשה../images/Emo35.gif../images/Emo41.gif

1. יפוצץ ת'חברה המרוקאית המשוגעת במכות 2. יפוצץ את יאיר לפיד במכות ואח"כ את המרוקאית 3. ישים אולטרא סגול באוטו שלו ויפוצץ ת'מרוקאית מכות 4. יעשה סיבובי דאווין בעיר עם שירי דיכאון ואח"כ יביא מכות למרוקאית 5. יפיץ שמועות על המרוקאית תוך כדי שהוא בועט בה.
 

free soul

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

תומרררררררררררררררררררררר אתה הורג אותי מצחוק!
 
למעלה