פתטי ממה שזה נראה. אם מישהו עושה את זה בכוונה הוא אמור להיות הבן אדם הכי חסר חיים שיש. מצד שני יש אנשים שמכונים ערסים/פרחות וזו צורת ההתבטאות שלהם, אז קרה והם למדו להפעיל אינטרנט ולפניכם התוצאות. :-ג
../images/Emo124.gif סקר../images/Emo41.gif מה יוסי יעשה../images/Emo35.gif../images/Emo41.gif
1. יפוצץ ת'חברה המרוקאית המשוגעת במכות 2. יפוצץ את יאיר לפיד במכות ואח"כ את המרוקאית 3. ישים אולטרא סגול באוטו שלו ויפוצץ ת'מרוקאית מכות 4. יעשה סיבובי דאווין בעיר עם שירי דיכאון ואח"כ יביא מכות למרוקאית 5. יפיץ שמועות על המרוקאית תוך כדי שהוא בועט בה.