תגידו, מה עם עצרת

S u B

New member
תגידו, מה עם עצרת ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

אממ...מישהו יודע על משהו כזה בזמן הקרוב? כי אם לא יהיה עצרת אז לא נוכל לפגוש אחד את השני, כי מפגש פורום אני לא רואה בזמן הקרוב גם כן..
 
אין זמן...

חכי עד פסח זה לא הרבה בגלל שנאחנו הרבה יותר גם מהמפגש הקודם כי הצטרפו לפה לפחות עוד איזה 15 אנשים חדשים, יהיה עוד יותר קשה לארגן את המפגש חכי לחופש.
 
אני מבקשת

להתחשבבבב באילתים ויש אילתים הרבה... לכם זה חצי שעה כל נסיעה לנו זה חמש שש שעות... אז בבקשה לעשות בימים נוחים איזה שישישבת משהו כזה.. שנוכל להתארגן לישון אפשהו בצפון או משהו כזה...
 

kaka traka

New member
רגע יש לי שאלה!!

ואם יהיה מפגש פורום בפסח?? מה זה ישנה גם ככה תצתרכו להגיע רחוק ייקח לכם בדיוק אותו זמן זה לא שהדרכים ישתנו פתאום אז אם אתם לא יכולים להגיע אז אין מה לעשות
 

rainbowgirl

New member
גם לבאר שבעים לוקח הרבה זמן להגיע.

ובכל זאת אני ורועי הגענו למפגש הקודם :) שהיה ממש כיף :)
 

S u B

New member
אפשר גם סתם יום אחד..

נחליט שכולנו לא באים לבצפר ונפגש איפשהו יום שלם.. לא יקרה כלום אם מישהו יבריז יום אחד מהלימודים. אני צודק?
 

royi00

New member
בשמחה-אבל אני לא יכול להבריז ממבחן-

שיש לי כל יום בערך. עד ה 27.1. צריך לקבוע מקום שכולם יכולים להגיע ובקלות! כמו עזריאלי,הרכבת מגיע ישר לשם ת.השלום. ייאלה מפגש פורום!!! בואו נוציא חולצות!!!!!בקשה!!!!! הייתי לוקח את זה על עצמי רק שאין לי זמן בגרוש!!!! מי מתנדב???. אני מבטיח לעזור!! רגע מה דעתכם בכלל????בא לכם להוציא חוצות???
 

S u B

New member
אני אוכל לנסות לעזור..

אבל בואו ננסה לארגן אותו שהוא יהיה בירושלים. פעם אחת ננסה ונראה איך זה יהיה. יש לי חבר בפורום של מייקל ג'קסון ותמיד הם עושים את המפגשים בת"א והסביבה. למה שלא יהיה גם בירושלים לפעמים? אני יודע שזה רחוק, אבל אני יכול להבטיח לכולם שאתם תהנו פה.. (איזו פניה נרגשת...
..)
 
לאא..... בת"א יש רכבת...

דווקה פעם קודמת היה מעולה בעזריאלי ולהוציא חולצות בפורום הזה לוקח איזה שנה........
 
../images/Emo10.gif

אנחנו האילתים בטח שלא נוכל להגיע.. אלא אם כן זה חופש או משו... וגם זה לא בטוח בככללל..
 

rainbowgirl

New member
תראו...

פעם שעברה עשינו את זה בחופש הגדול... ואני ורועי הגענו ישר מתחנת הרכבת בבאר שבע לתחנה בתל אביב. וזה כי נוח בעולם. חוצמזה,למי יש כסף ליותר מזה?!
 
תשובה לצפונים..

בשבילנו האילתים זה קצת בזבוז זמן כסף ואנרגיות לליסוע באוטובוס חמש שעות להגיע למפגש פורום שעתיים שלוש ארבע... ולחזור באותו יום חמש שעות שוב הביתה זה מייגעעעעעע... תאמינו לי זה מתסכל.... אם תיהיו קצת יותר מתחשבים אז יכול ליהיות סבבה יש פה קבוצה דיי גדלה של אילתים... קבוצה מספיק מכובדת בשביל שתתחשבו בנו.. בימי חופש זה יכול ליהיות מאגניב ביותר... ככה נועל לארגן לנו איזה מקום לישון לא יהיה לנו לחץ של לחזור ללימודים ונוכל להנות יותר שעות ביחד... ואגב מפגש פורום לדעתי צריך לעשות רשימה של האנשים כי יש פה אנשים שלא רושמים בקביעות סתם נכנסים וצאים וזה צריך שמי שרוצה מפגש יקח על עצמו אחריות בהקמת המפגש הזה...ויגיע כמובן..
 
הוא צודק, לדעתי צריך

להתחשב בכולם, נעשה את זה באחד מימי החופש... נגיד- בפורים יוצא איזה 9 ימים... זה מיום שלישי עד חמישי... אולי זה רחוק, אבל גם לקרובים וגם לרחוקים זה הרבה יותר נוח, אז אפשר להתחשב קצת... אז נעשה את זה במקום מוכר שהוא די באמצע... וכמובן- נעשה רשימת שמות של כולם...!
 
למעלה