תגידו בנות השמועה אומרת

ואכשף בסי הרצינות :))

לרדת מדרגות עם הישבן... אומרים שזה מעצב את השרירים...:)).....לא???? אז אם יורדים מדרגות עם הישבן כששתויים... זה מרפה??? :)))) במ'ת בוקר אור לאלה שנוגסים את החיים בשיא הרפיון של ישבן מסוקס :)))))))) |נשיקותיים|
 

יערית

New member
קראתי -הפנמתי

ומודה שמזה שנה וחצי לא התמסלתי-לא ברחתי,אבל עדיין שותה פה ושם כי אני אוהבת יין טוב ומשובח:))
 
למה מגעיל...?

בחורה שמתפקדת ביום יום כמו שצריך....עובדת, מטפלת בילדים...במשפחה....בחשבונות... מתמודדת... מרשה לעצמה מידי פעם לצאת ,לשתות, להנות להשתחרר....לצחוק....לשכוח קצת מהרצינות של החיים... למה לא? לא מזיק לאף אחד......להפך....ממלא מצברים .... אני בעד! צאו ,תבלו תשתו....ותעשו חיים ! לחיים !
 

Rinattt

New member
בלה בלה בלה

אני אם אני לא שותה אני לא רוקדת ולא צוחקת ולא נהנית! ואני יוצאת בשביל זה, בשביל להשתחרר פעם בשבוע - מגיע לי! איך יסתכלו עלי? שיקפצו לי. מי שאיתי איך מסתכל עלי - יותר חשוב לי. לשתות עד כדי איבוד שליטה לגמרי קרה לי פעם אחת, ואני מקווה שזו תהיה הפעם האחרונה, למדתי מה המינון שלי. שבוע לקח לי לשחזר מה עשיתי ודיברתי באותו ערב... וזה לא היה מלבב כל כך
[זה גם לא היה נורא כל כך... אבל לא נעים שזה קורה עם שכנים וחברים של אחיך במועדון שכולם מכירים אותי מהדואר]
 

r e d head

New member
מיקי .... בוקר צח וזיווני

בתקוה שנשים שיכורות לא חדרו לחלומות שלך בלילה.
 
גם לראות ולהריח מרחוק גבר ששתה

והשתכר. כשהוא הולך בזיג זג, נתמך (במקרה הטוב) בחבר כשהוא הולך כבובת סמרטוטים, מדבר שטויות בקול רם, מקיא בכל מקום ולכל עבר. בהחלט מחזה מגעיל. ולעיתים גם בעקבות השכרות נוהג באנשים באלימות פיזית ומילולית קשה. והכי גרוע, עוד עולה על הרכב שלו ונוהג. תמיד עדיף לשמור על הגבולות.
 

n o g a1

New member
מיקי , הידעת ../images/Emo35.gif

הוכיחו מדעית שיש הורמונים נשיים בבירה! הכיצד? מצאו שגברים השותים הרבה בירה : 1. מדברים המון שטויות . 2. עולים במשקל. 3. נוהגים חרא. 4. לא מסוגלים לחשוב בהגיון , אפילו לא על משהו פשוט. 5. לא מסוגלים להודות בטעות , גם כשברור להם שהם טועים. 6. משתינים כל 5 דקות ועוד עושים זאת ביחד.
 

Ima Adama

New member
למה להיות אלוהים ולשפוט?

אני אמנם לא שותה ולעולם לא השתכרתי - דווקא מסקרן אותי פעם לנסות ולא בחברה רק בחברת בן זוג קרוב. לדעתי בהחלט יכולה להבין שיש תקופות בחיים שרוצים לחצות גבולות, רוצים לפרוק, העול קשה וכו'... לא הייתי רוצה לראות אנשים שאני אוהבת מאמצים את זה כנוהג או כפיתרון תמידי .
 

tapas tapas

New member
משתוללות ומשתוללים בתוך המסגרת

ראיתם פעם אישה עם בקבוק וויסקי ריקה מתנדנדת באמצע הרחוב ומקיאה? רוב הנשים והגברים משתכרים במקומות שמוגדרים כמקומות השתכרות. כגון פאבים ומועדונים. זה די פתאטי לומר שמישהוא משתולל ומשתחרר עשהוא מסוגל לעשות את זה רק במקומות מסויימים שהחברה הגדירה כמקומות השתוללות. זו דעתי על רוב השתיינים והשתייניות.
 

Shmendel

New member
סליחה?!

אתה ממש חוצפן..בנות שתויות זה בזיון...ומה עם בנים!?...זה מגניב!?!?... אתה לא חושב שאתה קצת שובינסט?!... זה כמו לומר שבחורה שמתנשקת עם 2 בנים היא זונה, אבל בן שמנשק שתי בנות הוא גבר!!.. אם כבר תתקן את עצמך ותגיד שכול מי שותה הוא מגעיל או ואטאוור... שכול אחד יעשה מה שהוא רוצה ומי אתה שתשפוט אותו!...
 
למעלה