תגובה מרוכזת מס' 1

orsal

New member
ממש ממש לא נח לשימוש

מקוה שתבינו שהשינוי לא מוצלח. הפורום נרקאה כאילו עשה "דיאטה" ומלא מלל מסביב שרק מפריע לגלוש. למה צריכה להופיע פרסומת כאשר רוצים לקרא הודעה? מה מטרת השינוי שנברח לפורומים אחרים? מאד מקוה שתחזרו בכם ותשאירו את הפורמט הקיים (הישן).
 
בעיה עם הסרגל הימני

הוא מאד גדול. אם אני פותח חלון של מועדפים בצד , כמעט לא נשאר לי כלום מהפורום. אותי תקטינו אותו קצת, או תתנו אופציה להקטין אותו? תחושה כללית - נראה טוב מאד, מרענן, נעים לעין, ודי דומה לממשק הנוח הישן.. אבל, שכחתם שהפורום הוא מה שבנה אתכם, וייבשתם אותו. המחשבה שלכם בבניה החדשה של המערכת הייתה להעביר את הפוקוס מהפורום של הגולשים, אליכם, כלומר איך אתם יכולים עוד להעמיס על התרנגולת מטילת הביצים שיש לכם. עוד פרסומות, עוד קישורים טיפשיים, עוד באזז מיותר ולא נוח בעין. חבל.
 
העיצוב החדש ../images/Emo31.gif

ברצוני להוסיף כמה הערות שלא נכללו בתגובה המרוכזת: 1) העיצוב הקודם פשוט יפה יותר. במיוחד החלק העליון עם ה"חלליות" (קומונות, בלוגים, פורומים וכו') 2) סרגל הפרסומות מימין משתלט על המרחב הויזואלי והורס את חווית הגלישה. הפרסומות צריכות לחזור לצד שמאל! 3) לסיכום, בכל פרמטר העיצוב הקודם יפה יותר. למה שלא נשמור על העיצוב הקים ואת השיפורים נשאיר לצד הטכנולוגי (מהירות גלישה, RSS וכו' וכו')?
 

wissenly

New member
למה שהתפריט לא יישאר בצד שמאל?

הצד הדומיננטי בעברית הוא ימין וזה נראה לא טבעי שהדברים השוליים כביכול יהיו בצד הזה.
 
../images/Emo45.gif

וגם כדאי להוסיף כפתור "שלח" בלינקים שבין הנושא לתוכן, ולא רק למטה. מצריך גלילה מיותרת בעמוד.
 

adder

New member
להוסיף אפשרות של עריכת תגובות כך ש

שתוכן ההודעה יציג גם תאריך עריכה, ומספר פעמים שההודעה נערכה. כמו כן, יש לציין האם ההודעה נערכה ע"י המנהל.
 

stp51

New member
שלום לכולם,אני מפורום סבים וסבתות ויש בעיה../images/Emo70.gif

ניסיתי לעלות תמונה לפורום דרך הפורמט החדש וההודעה עברה והתמונה לא
כאילו לא שלחתי תמונה, לעומת זאת בפורמט הישן העלתי את אותה תמונה בלי בעיה.
לטיפולכם
מעבר לזאת מגיע לכם
 

ארזS

New member
האם אתם לא רואים שיש רוב מוחלט נגד המערכת

החדשה ? אולי תפנימו ותבטלו את ה"שדרוג" ?
 
ההערות נלקחות לתשומת ליבנו.

השדרוג יתבצע תוך טיפול בבאגים ועם יישום של הצעות טובות שנקבל בפורום
 
ההערות שלי

פרסומות: הפרסומות צריכות לחזור לצד שמאל. קצת כבוד לגולשים - עם כל הרצון להתפרנס, עדיין התוכן במקום ראשון, והפרסומות, שזו צרה שאנחנו מסכימים לחיות איתה, במקום השני. גודל פונט: זה נחמד שאפשר לשנות גודל פונט בקלות. ברירת המחדל צריכה להיות כמו בממשק הקודם. מנקודת מוצא זו צריך אפשרות להגדיל ולהקטין. לגבי שאר השינויים עוד אין לי דעה מוחלטת. "האיזור שלי","עוד בפורום", "עוד בנושא הפורום","מקרא סימנים" נראים כמו משהו שיכול להיות חביב, אבל כאמור, טרם גיבשתי דעה בעניין.
 
אינטרנט אקספלורר 8 בדרך:

האם אתם מודעים לכך שהמערכת החדשה שלכם לא תוכל להתמודד עם הדפדפן IE8 ? לי יש את גרסת בטא 2 של IE8 והיא מדווחת על באגים ללא סוף למרות שבכל שאר אתרי האינטרנט בישראל היא מתפקדת כמו חיה אמיתית ! רק בתפוז היא עושה צרות צרורות. יש ליידע את בעלי ורוכשי המניות שלכם בבורסה ברמת-גן אודות מה שהולך להתרחש אצלכם כדי שהמנייה שלכם תנסוק נסיקה חדה ביותר כלפי מטה. אוציא מייל אדום בעניין זה מיידית למדור הבורסה בגלובס ובכלכליסט על-מנת שכמות המשובים השליליים שיש לכם כאן תגיע במיידית לידיעת המשקיעים בבורסה ברמת-גן. חבל, אתם הורסים במו ידיכם את כל מה שבניתם מאז 1996. פוי !
 

itaym02

New member
../images/Emo6.gif יש לך בכלל מושג במה הבורסה ברמת גן

מתעסקת (מלבד החשפניות והזו$ת)?
 

ChapaChoo

New member
להעביר את הפרסומות לצד שמאל לאלתר

בלתי אפשרי לקרוא בפורום כשכל העמוד מוזח לצד שמאל. החצים להוסף קובץ, כתובת אינטרנט נלווית וכו' בעמוד של הוספת תגובה חדשה - ראוי שיהיו לינקים ולא סתם ליופי. בנוסף, עליית ההודעות בפורום מרגע שפותחים אותן ועד שאפשר ממש לקרוא מה כתוב איטית מאוד - אפילו להודעות קצרות של שורה-שורה וחצי צריך לחכות כמה שניות. שלא לדבר על הודעות ארוכות. הדבר ברור מאליו, כמובן, בהתחשב בפרסומות (המיותרות והמציקות) שהוספו בתחתית כל הודעה. באופן כללי, נדמה כאילו מערכת תפוז לא מעריכה כלל את חוות דעת הגורפת של הגולשים, לפיה כל המעבר הזה הוא רק לרעתם של הגולשים ולטובתם של המפרסמים. יופי שהצלחתם להוסיף עוד מאות פרסומות לכל עמוד, ולהרוויח כסף על כל פרסומת כזאת. אבל מה הטעם בכך, אם תישארו בלי גולשים?
 
למעלה