תגובה מרוכזת מס' 1

תשמעי...

היה ילד אחד לא דיבר עד גיל שש. יום אחד לפתע הוא פוצה את פיו. ילד: המרק מלוח מידיי! אמא: אז אתה יודע לדבר! למה שתקת עד עכשו? ילד: עד עכשו הכל היה בסדר. אני אותו דבר.
 

hapax legomenon

New member
זאת אומרת שעכשיו

אתה בן שש?
 
ומה עם ספארי ?

יש איזה סיכוי שגם משתמשי מק יוכלו להשתמש ? כי כרגע הכל מרוח על הצד הימני של העמוד, לא קריא.
 
דוגמה

פשוט לא מפתיע איך אחרי חודשים של הבטחות. ובסה"כ הטכנולוגיה קיימת, קיבלתם עיצות, פתרונות בחינם ! אבל בחרתם להמשיך בדרך הקלוקלת שלכם.
 

° זואי °

New member
ככה זה גם נראה בפיירפוקס שלי

השינוי דווקא נראה לי נחמד, אבל אם אי אפשר יהיה לגלוש בפיירפוקס, אני לא אגלוש. לא אוהבת את IE
 

Almighty Efraty

New member
../images/Emo215.gif../images/Emo183.gifכל מי שלא משתמש במק

וכו' רואה כרגיל,כי זה במחשב שלך הבעיה,לכן לתת תמונה לא תעזור יותר מדי.
 

megahertz

New member
../images/Emo45.gifקרה גם לי, תנסי לטעון את העמוד מחדש.

בכל מקרה, גם אחרי שזה עבד, העמוד עדיין לא נראה כמו שצריך על מק. ציפיתי מוואלה לכזאת התייחסות, אבל לא מתפוז
|מאוכזב|
 
ואופרה...

יש שם סתם בלאגן. לא הבנתי איך הצליחו לעשות דבר כ"כ גרוע, אפילו אם הייתי מתאמץ לא הייתי מצליח לעשות אתר מבולגן כזה.
 

itaym02

New member
המסך בהיר לי מידי, לא יכול להביט בו יותר ממספ

ממספר דקות ברצף.
 
תפוז היקרים, (must read)

אם אי פעם היה אכפת לכם מגולשי האתר אתם לא תשנו את העיצוב. אף אחד לא מרוצה מהשינוי אולי חוץ מכם, אבל לא נראה לי שתהיו מרוצים כ"כ כשהאתר שלכם יהיה ריק. ממש ככה. אנשים לא רוצים להתרגל, הם רוצים להמשיך עם מה שהכירו שנים על גבי שנים. שינוי מערכת זו הינה יריקה בפרצוף לכל גולשי האתר. אני אישית מתכוון לעזוב את תפוז ברגע שהשינוי יהיה תמידי, ואני מבקש שכל מי שקורא את ההודעה הזאת יעזוב את האתר גם כן. אולי אם יעבור עליכם יום שלם נטול הודעות בפורומים אז אולי תתחילו לפתח קצת שכל. יום טוב.
 

Crazy Midget

New member
כמה דברים.

אהבתי שהמערכת חושבת על לחדש את העיצוב אבל: 1. האתר הזה לא נועד אך לפרסומות. בלתי אפשרי ש30% מהצד ימין של האתר יהיה פרסומות+פרסומת בכל הודעה.. מקווה מאוד שיטפלו בזה, כי אני לא אוכל לגלוש ככה. 2. מה עם אפשרויות עריכת הודעות? שמתם? היום בכל מערכת חינמית יש אפשרות כזאת. 3. הפורומים עולים מאוד לאט, לפעמים יותר מ20 שניות (ויש לי אינטרנט 3M. נראה לי שזה יותר בעיה של פיירפוקס.) 4. תוכלו לשים אפשרות של פתיחת/סגירת שרשורים? למשל שיהיה סימן "+""-" בראש השרשור ואם לוחצים עליו זה יראה רק את כותר השרשור? אולי ככה האתר יעלה מהר יותר. תודה!
 

michal@gal

Active member
מנהל
הודעות מוכחלות בהירות מדי

הכחול כל כך חלש שקשה לקרוא את מה שכתוב. דפדפן פיירפוקס
 

oh-da

New member
כמה הערות

בעיות * העמוד מטעה, התפריטים בצד ימין והפורום בצד שמאל לא נוח לקריאה ולשיטוט, מושך יותר לתפריטים מאשר לפורום עצמו. * כפתור 'הוספת הודעה חדשה' מטושטש מידי (או שהראיה שלי נחלשה ביותר?) יהיה יעיל לחדד אותו * בחלון הוספת הודעה חדשה - החיצים כלפי מטה לצד 'הוספת קובץ', 'כתובת אינטרנט נלוות' וכו' לא מתפקדים כקישור, דבר שמטעה משום שהאינסטינקט הוא ללחוץ עליהם. * שווה לבדוק איך לשפר ולהפחית - לחיצה על 'הוספת קובץ' 'כתובות אינטרנט נלוות' וכו' מעלה בכ-20% את השימוש במעבד ובכ-10 מגה את הצריכה מהRAM. * 'רשימת פורומים' מטעה, 'הפורומים שלי' יהיה יותר מכוון ומועיל. * האיקונים מחלון האיקונים מתווספים אך ורק לתוכן ההודעה, גם כאשר מכוונים ומניחים את הסמן בנושא ההודעה. * יהיה מועיל להוסיף כפתור 'חזרה לפורום' בחלון הוספת הודעה חדשה. באופן כללי הגרסה הזו כבדה מידי לעת עתה. אדווח על עוד בהמשך.
 
../images/Emo45.gif תודה על ההערות הבונות

חלק מהדברים כבר נלקחו בחשבון ויטופלו בהקדם (שינוי השם "רשימת פורומים", כפתור חזרה לפורום, הקלת עומסים ועוד)
 

siv30

New member
נפלא אני כבר אכנס

אבל כבר בגלישה הראשונה זה היה נעים למעט בעיית הניגודיות. תודה על ההשקעה וישר כח
 
מזל טוב...אבל....

ההודעות הכחולות דהויות מדי... שטח הפרסומות גדול מאוד יחסית לדף הפורום.מרגישה שהפורום נדחק הצידה פחות אינטימיות, יותר בלאגן בעיניים. ממש לא לעניין פרסומת כל הודעה. למה כל הזמן מסומן"V" לקבל הודעה במסר, למה זה ברירת מחדל כל הזמן?
 

הMפצח

New member
יופי, עכשיו תישרו את הפורום לצד ימין

של העמוד,את הפרסומות תחזירו לצד שמאל ותסלקו את הפירסומות המיותרות שהוספתם ומה קיבלתם? את הגרסה הנוכחית.
 
../images/Emo45.gif

הפרסומות מימין זה ממש נורא. אני גולשת בתחושה שעוד שניה אני נופלת שמאלה.אין איזון בעיצוב העמוד. אין איפה לעמוד עם העכבר, כי גם על שורת הכותרת של ההודעה קופץ tooltip מעצבן שמסתיר חלק מהטקסט, וטרם מצאתי מה התועלת בו.
 
למעלה