תבינו...

דנטל

New member
קללות - כמו אידיוטים עם סימן קריאה

זה משהו שחייב להעיף אותנו באופן דחוף מתואר העם הנבחר.
 
זה בא כתוצאה

משגעון הגדלות שאוחז בנו כבר אלפי שנים. פתחו פורום בדיוק בשביל זה. כל האנשים שהתפלצו כאן מוזמנים להיכנס לשם, אולי יוכלו לעזור לכם.
 

דנטל

New member
../images/Emo13.gif מכירה את הפורום הזה

לא כותבת שם ולא קוראת שם, אבל מודעת לקיומו. זה רעיון נחמד לפורום שכנראה לא ממש היה מסוגל להתקיים באף מקום אחר. מי אמר שאנחנו לא יחידי סגולה?
 
ועכשיו שקראתי

את כרטיסך האישי, אני עוד יותר משוכנע! עד היום חשבתי שחתולים מדברים יש רק באגדות. נעים להכיר! כלומר, 'מיאו!'.
 

דנטל

New member
../images/Emo6.gif אתה לא יודע אם אני מדברת

לפחות פה אני חתולה מקלידה. מיאו גם לך.
 

just me 1

New member
../images/Emo6.gif לכל המתווכחים שבינכם

רק אבל רק בארץ קוראים לזה סילבסטר חוגגים את השנה החדשה לא את הסילבסטר זה שאתם החלטתם לקרוא לזה ככה זה לא אומר שזה חג היטלר כי זה שטיות.
 

Ripelll

New member
אז...

שמישהו סופסוף יענה לי מי המציא את זה? כי אני בטוח לא...
 

mongol1

New member
החגים הנוצרים

זה הכל העתקה מהיהדות איך הם יכולים להיות יותר צבעונים? לכל החגים שלהם אין משמעות זה הכל המצאה שלהם ושל הישו שלהם הכל המצאות וחרטות וחגים בלי משמעות
 

kitten5

New member
הדשא של השכן תמיד ירוק יותר ../images/Emo4.gif

אולי תבינו חנוכה הוא ממש לא חג אפור וככה גם לא אף חד יהודי אחר זה שהראש של האנשים אפור בחנוכה וורוד בסילבסטר זאת בעיה שלהם! כולה עף אשוח מקושט וסנטה קלאוס- נכון שזה גדול ויפה אבל חנוכיה וסופגניות זה לא דבר אפור בכלל, בסוכות מקשטים את הסוכה ול"ג בעומר הוא חג שמלא באש לא דיברתי עם פורים שבועות וכל השאר החגים היהודים הם יפים ולנוצרים אין טעם לחגוג חג יהודי כי הם לא מאמינים בהם! אני לא אומרת לא לחגוג בסילבסטר אבל למה לחפש דברים יותר יפים אצל חגים זרים כשיש את הדברים היפים גם בחגים שלכם?
 

שוקו B

New member
פשוט תקראו

כל אחד פה בא ואומר "מה רע בלחגוג חגים של דתות אחרות"... הלוווו....? חגיגת חגים נוצריים,מעידה על הזדהות איתם. ואם זה לא מספיק,תחליטו לאן אתם משתייכים! אתם לא מוצאים את עצמכם. אתם לא יודעים לאן להשתייך-וחבל. דבר שמעיד על חוסר סיפוק בחיים,אתם מחפשים במה להיאחז! גם הזכירו פה שרק אצלנו בארץ קוראים לזה סילבסטר,ובכל העולם זה "ערב השנה החדשה". אתם חושבים שהמציאו את זה? שאין לזה בסיס? תשאלו נוצרי אדוק מה משמעות היום. אל תשאלו דור צעיר ואתאיסט שמחפש סיבה לרקוד והמציא איזהשהו מנהג להתנשק בחצות! זהו חג נוצרי קדום! אם כ"כ רק לכם ביהדות,תעברו את הכביש לצד השני-אני מבטיח לכם שגם שם לא תמצאו סיפוק.
 
יוהרה לא תביא אותך רחוק.

כמו שאפשר לקרוא בקישורית הזו, התאריך נקבע ע"י הרומיים (יוליס קיסר, אם לדייק, שעל שמו נקרא לוח השנה "הלוח היוליאני"), והכנסייה ראתה בקיום החג הזה עבודת אלילים. פרט לכך, אל נא תיחפז למסקנות. העובדה שמישהו ממאן להיות חלק מדת כלשהי, לא אומר שהוא "עובר את הכביש לצד השני". לי טוב מאוד עם המעט שאני לוקח מכל דת, והעסקה לא כוללת בתוכה אמונה באל. עכשיו אני רוצה לראות אותך חוזר עם עדויות על כך שזה "חג נוצרי קדום".
 

שוקו B

New member
בקשה..

http://www.ort.org.il/articles/?item=780709618 אני לא מוצא בזה טעם האמת,כי גם אני וגם אתה נישאר בעמדותינו,אבל ביקשת,קבל. עוד...http://www.rosh-yehudi.co.il/articles/show.asp?id=39 וגם של תנועת הצופי שלא ממש דתית...http://www.zofim.org.il/magazin_item.asp?item_id=1162084&troop_id=30019441&past=archive עוד...http://www.manof.org.il/sh.asp?x=657 עוד...http://beginning.galim.org.il/poland.html יש לי עוד מלא,ולא תטרחו אפילו לקרוא,אז נסתפק בזה.
 

שוקו B

New member
לכבוד אדון "משה נוסבאום"

אוקיי,אתה טוען שזהו אינו חג נוצרי. הבנתי שאתה דוקטור לדתות והומניזם,אז אולי אתה בבקשה מוכן להסביר לי,למה קישרו את אדון סילבסטר דווקא ל-1.1 ולא נגיד לפסחא או מועד נוצרי אחר? לא יכול להיות שהנצרות מתעלמת מכזה "קדוש"...שפעל רבות למען הנצרות (ונגד היהודים) למה קישרו אותו דווקא ליום הזה? סתם ככה? חייבת להיות סיבה כלשהי... גם אם מישהו סתם המציא את השם הזה סילבסטר לערב השנה החדשה,הקשר חייב להישמע לפחות ק-צ-ת הגיוני,אז אולי תסביר לי מה היה הטעם לקשר את סילבסטר דווקא ל-1.1?! איך יכול להיות שהנצרות מתעלמת מאדם כ"כ חשוב בהיסטוריה שלה?!
 

idodo cohen

New member
שוקו..

זה כי סילבסטר מת ביום הזה.. ונכון, אפילו הנוצרים לא חושבים שהם חוגגים את הסילבסטר. הם חוגגים בגלל השנה החדשה. השם שיצא לזה הוא סילבסטר, כי ה-30.12 הוא יום מותו של האפיפיור ההוא. יש עוד הרבה ימים של "קדושים", אבל לא חוגגים בהם. ברור, כי הם לא סיבת החגיגה.
 

דנטל

New member
במקרה

סילבסטר מת ב- 31/12 וכל יום בשנה האזרחית קיבל עליו איזה קדוש. סילבסטר זכה להיות הקדוש האחרון שמצוין בשנה מתוך התחשבות בתאריך מותו. אין לו שום קשר לנשיקה בחצות, לפתיחת השמפניה, לספירה לאחור ב- 10 השניות שלפני איפוס השעה ולחגיגות עליהן אנחנו מדברים. סתם יצא לו למות ביום האחרון של השנה. קורה, לא? זו טעות לקרוא לחגיגות האלה סילבסטר, אבל זה הרבה יותר נח מהשם המסורבל "ערב השנה האזרחית החדשה".
 

j i m m y

New member
משה, מדהים איך אתה משנה את דעתך

בהתאם ובגמישות כזאת. כמה שורות למעלה כתבת שאין לחג הזה שום משעמות דתית, ועכשיו אתה כותב משהו אחר לגמרי. ועכשיו, תקרא את ההודעה האחרונה שלי בשרשור הזה.
 
למעלה