תבוסתניהו קבע: הולכים לרגיעה

גל ים..

New member
חכה מישהו כבר הכריז שנגמרה המלחמה..

מישהו כבר נפנף בחולצה לבנה?? חכו מה קפצתם תחכו קצת ..
מה קרה בוער לכם בתחת משהו ..שבו בשקט ונתפלל לטוב..
בעזרת השם שנשמע בשורות טובות וישועות..שהשם ישמור על עם ישראל מעצמו ומתושביו..
תתאפקוווווווווווווווווווווו קצת למען השם ולמען עצמכם ...
 
את מסוגלת לכתוב בצורה פחות היסטרית

ולנסות להסתכל על המצב באופן יותר הגיוני ורציונלי? המטרה של צבא, בכל מדינה ובכל מקום, זה להילחם ולהשיג הכרעות בשדה הקרב. אם אין שימוש בצבא ואין מוכנות להקריב כדי להשיג תוצאות, אזי אין בו שום צורך ואפשר לשלוח את כל החיילים הביתה. חבל על הזמן שלהם (ועל הכסף הרב שנשפך). שילכו ישר ללמוד בגיל 18 ויתחילו את החיים.

בשונה מצבאות אחרים, דוגמת הצבא האמריקני - שהוא צבא מקצועי שמנהל בעיקר מלחמות נפט ו"מעמד" (כמו המלחמה בויאטנם למשל, שמטרתה הייתה להוכיח שלאמריקנים של "יותר גדול" מאשר לסובייטים, או שליחת הצבא הבריטי לקצה השני של העולם באיי פוקלנד), הצבא שלנו הוא לחלוטין צבא הגנתי, דהיינו מטרתו העיקרית היא להגן על אזרחי המדינה נטו ולא להשתתף בכל מיני הרפתקאות בצד השני של הגלובוס. אם כבר הגענו למצב כזה שטילים נופלים ברבות מערי ישראל ואזרחי המדינה מרגישים שכלו כל הקיצים, אז הגיע הזמן להשתמש בצבא כדי להגן על אותם אזרחים טובים ונאמנים שמשלמים מיסים ותורמים למדינה. זה היעוד של הצבא. זה התפקיד של החיילים.

פעם הבינו את זה. עם השנים, לצערי הרב, ההבנה הזאת נשחקה. אויבנו קלטו את זה והם מכים אותנו בנקודת התורפה הזאת. הם מבינים שלא תבוא תגובה צבאית-קרקעית משמעותית, אז הם מזנבים בנו והופכים את חיי אזרחינו לבלתי נסבלים.
 
למעלה