תאנה
ברצוני להודות לך על הפורום הזה. קודם כל זה מחזק מאוד את ידי. אני נהנת במיוחד לקרוא את תשובתיך ואני חושבת שהן מאוד עניניות. לדעתי הפורום נועד כמו שכתבת לכתוב דברים שלא תמיד יש לנו אומץ להגיד אותם, אם קראת את ההודעה האחרונה שלי בעניין הילדים חשובים. אני יודעת שאין זו דעה מקובלת כיום. אני גרושה בעל כורחי, אני יודעת שהרבה אנשים קשה להם להודות שאותם זנחו. אבל דווקא כאן מאוד קל לי להביא את דעותיי וכעסי על האקס שלי. כמו כן אני יודעת שאני צריכה להיות אופטימית ולקוות לטוב, זה קורה לאט לאט. לא צריך להתבייש בזה שמישהו החליט לעזוב אותך, זה לא עושה אותך לבן אדם פחות טוב. בקצור חזקי ואמצי ושוב תודה רבה לך על הפורום הנהדר הזה
ברצוני להודות לך על הפורום הזה. קודם כל זה מחזק מאוד את ידי. אני נהנת במיוחד לקרוא את תשובתיך ואני חושבת שהן מאוד עניניות. לדעתי הפורום נועד כמו שכתבת לכתוב דברים שלא תמיד יש לנו אומץ להגיד אותם, אם קראת את ההודעה האחרונה שלי בעניין הילדים חשובים. אני יודעת שאין זו דעה מקובלת כיום. אני גרושה בעל כורחי, אני יודעת שהרבה אנשים קשה להם להודות שאותם זנחו. אבל דווקא כאן מאוד קל לי להביא את דעותיי וכעסי על האקס שלי. כמו כן אני יודעת שאני צריכה להיות אופטימית ולקוות לטוב, זה קורה לאט לאט. לא צריך להתבייש בזה שמישהו החליט לעזוב אותך, זה לא עושה אותך לבן אדם פחות טוב. בקצור חזקי ואמצי ושוב תודה רבה לך על הפורום הנהדר הזה