תאנה

ELA00

New member
תאנה

ברצוני להודות לך על הפורום הזה. קודם כל זה מחזק מאוד את ידי. אני נהנת במיוחד לקרוא את תשובתיך ואני חושבת שהן מאוד עניניות. לדעתי הפורום נועד כמו שכתבת לכתוב דברים שלא תמיד יש לנו אומץ להגיד אותם, אם קראת את ההודעה האחרונה שלי בעניין הילדים חשובים. אני יודעת שאין זו דעה מקובלת כיום. אני גרושה בעל כורחי, אני יודעת שהרבה אנשים קשה להם להודות שאותם זנחו. אבל דווקא כאן מאוד קל לי להביא את דעותיי וכעסי על האקס שלי. כמו כן אני יודעת שאני צריכה להיות אופטימית ולקוות לטוב, זה קורה לאט לאט. לא צריך להתבייש בזה שמישהו החליט לעזוב אותך, זה לא עושה אותך לבן אדם פחות טוב. בקצור חזקי ואמצי ושוב תודה רבה לך על הפורום הנהדר הזה
 

תאנה

New member
בכיף ותודה

לפעמים החיים מובילים אותנו למצבים שלא ממש תכננו להיות שם , אבל אנחנו צריכים לעמוד מהר על הרגלים ולהמשיך הלאה לטובתינו ולטובת ילדינו. אני תמיד בגישה שחיוך לעולם גורם רק לעולם לחייך אלינו בחזרה למרות הקושי. תשתדלי לא להשאר איפה שאת עם משקעי העבר, תשתדלי להגיד לעצמך - היום אני פה, איך אני ממשיכה הלאה בשביל שיהיה לי טוב, בשביל שיהיה הכי טוב לילדים שלי. הרבה הצלחה. ואגב אני מסרבת לקחת את הקרדיט, מי שעושה את הפורום זה האנשים והחברים שבו , לא המנהל.
 

יערית

New member
עוד משהו קטן..

אל תשכחי אלה דבר קטן אך משמעותי, את יכולה להתבכיין כאן כמה שרק תירצי, אם תצטרכי פסיכולוג אז אוכל להמליץ לך על אחד מיוחד במינו, הוא כרגע מוגבל אך הוא בטח ימצא לנכון לבקר כשיבער לו בטוסיק. שמחים לארח אותך תחת קורותינו. יערית
 
ואם לא יבער לו... אל ייאוש !

אני אביא גפרורים יערית תביא שמן ומחבת ואז יבער לו.... :)
 
והם אכן נמצאים מהצד השני ... :)

אפרופו פסיכולוגים, ראיתי אתמול את ``חדרו של הבן`` במוזיאון ת``א. אנושי ומרגש.
 
למעלה