תאחלו לי בהצלחה!!!!!

talkk

New member
תאחלו לי בהצלחה!!!!!

ביום ראשון או שני, יבוא לחווה סוס שאני כנראה אקנה אותו!!! הסוס בצבע אפור, ויודע לקפוץ מעולה! אני רק מקווה שבעזרת האל הוא יעבור את הבדיקות הרפואיות... אם כן, יהיה לי סוס חדש!!! מה בעצם הוטרינר בודק??? איך הוא עושה את זה??? וגל נותן לי את הציוד שלו של הסוס הקודם, ז"א יד שנייה, דברים שאפשר כמובן, כי אם זה לא יתאים אז לא... אבל זה לא נורא, למי שיש סוס כאן, קניתם ציוד יד שנייה או ראשונה? טל
 

S H I L G I

New member
מזל טוב!../images/Emo24.gif../images/Emo65.gif

אם אני לא טועה הוטרינר עושה בדיקות בסיסיות..בודק את השיניים הרגליים ההליכה (אם צולע או משהו כזה) ודברים אחרים..
 

Pinkgirl25

New member
מזל טוף!!!!!!!!

גם אני ביום שלישי הולכת לראות סוס ברישפון שאני אולי קונה!!!!!!
 

Y GIRL

New member
../images/Emo50.gif מכול הלב!!

לא פייר.......כל העולם קונה סוס חוץ ממני...בעעע לא רוצה!
 

GR££N woMAN©

New member
../images/Emo50.gif../images/Emo187.gifאני מציעה...

לקנות בהתחלה יד שניה... גם יותר זול וגם בתור התחלה זה ממש לא מפריע... מקווה שעזרתי..
 

GR££N woMAN©

New member
נ"ש!!!|שמאל!!

תיראו תיראו תיראו!!
קופי של טורנדו נכון
נכון
נכון
רק שטורנדו יותר כהה ויותר מתוווווווווק!!! חולע עליו!!
 

GR££N woMAN©

New member
../images/Emo187.gifלא נראה לי שאנחנו מתכוונות ל

אותו טורנדו
יש לנו טורנדו חדש בחווה...
הסוס הכי מתוק בעולםםםם!!!
 

GR££N woMAN©

New member
../images/Emo187.gifשכחת להגיד יפיוף!!

איזה טיפש הוא!! אתמול שיחקתי איתו... אני וטל ישבנו בתא שלו, והוא אכל לטל את השרוול של החולצה... חחחחח... הוא כזה סוסטיפש חמודי!! יאו!! הוא כזה פשושי!! שיוווו... היום בר מצווה ליוסי!!
חחחחח... אתה בא כן?? מקווה בשבילך!!
 
למעלה