תאחלו לי בהצלחה!!!!!
ביום ראשון או שני, יבוא לחווה סוס שאני כנראה אקנה אותו!!! הסוס בצבע אפור, ויודע לקפוץ מעולה! אני רק מקווה שבעזרת האל הוא יעבור את הבדיקות הרפואיות... אם כן, יהיה לי סוס חדש!!! מה בעצם הוטרינר בודק??? איך הוא עושה את זה??? וגל נותן לי את הציוד שלו של הסוס הקודם, ז"א יד שנייה, דברים שאפשר כמובן, כי אם זה לא יתאים אז לא... אבל זה לא נורא, למי שיש סוס כאן, קניתם ציוד יד שנייה או ראשונה? טל
ביום ראשון או שני, יבוא לחווה סוס שאני כנראה אקנה אותו!!! הסוס בצבע אפור, ויודע לקפוץ מעולה! אני רק מקווה שבעזרת האל הוא יעבור את הבדיקות הרפואיות... אם כן, יהיה לי סוס חדש!!! מה בעצם הוטרינר בודק??? איך הוא עושה את זה??? וגל נותן לי את הציוד שלו של הסוס הקודם, ז"א יד שנייה, דברים שאפשר כמובן, כי אם זה לא יתאים אז לא... אבל זה לא נורא, למי שיש סוס כאן, קניתם ציוד יד שנייה או ראשונה? טל