שתי שאלות
1.star wars galaxies כבר מספר חנויות מחשבים שאני מחפש ולא מוצא. איפה ניתן להשיג אותו בארץ (אם בכלל) וכמה הוא עולה (אם אסור לפרסם מחירים בפורום אז תשלחו הודעה בפרטי)? 2.יש לכם פחות או יותר הערכה מתי ייצא המארז של כל הסאגה? הבנתי שעוד חודש יוצא הדיוידי של הפרק השלישי ואני די בהתלבטות אם לקנות אותו ולהשלים את הסדרה שכבר קיימת או אולי עדיף לחכות למארז הגדול שבטח יהיה מאוד מהודר וחגיגי. תודה
1.star wars galaxies כבר מספר חנויות מחשבים שאני מחפש ולא מוצא. איפה ניתן להשיג אותו בארץ (אם בכלל) וכמה הוא עולה (אם אסור לפרסם מחירים בפורום אז תשלחו הודעה בפרטי)? 2.יש לכם פחות או יותר הערכה מתי ייצא המארז של כל הסאגה? הבנתי שעוד חודש יוצא הדיוידי של הפרק השלישי ואני די בהתלבטות אם לקנות אותו ולהשלים את הסדרה שכבר קיימת או אולי עדיף לחכות למארז הגדול שבטח יהיה מאוד מהודר וחגיגי. תודה